MasterChef îşi pătrează avansul în faţa concurentului direct de pe Antena 1, Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor.
Audienţa show-ului de pe Pro TV a fost şi în această săptămînă de două ori mai mare decât emisiunea de pe Antena 1 pe intervalul de intersecţie directă.
La fel ca săptămâna trecută, emisiunea Iadul Bucătarilor a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, după Pro TV (MasterChef) şi Kanal D (care difuza serialul Trădarea). Antena 1 a fost cu puţin peste Antena 3.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie MasterChef – Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.30 - 22.29):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, MasterChef a fost urmărit de peste 1,6 milioane de telespectatori (cifră uşor mai mare decît săptămâna trecută). Locul doi pe interval a fost al Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de telespectatori de pe întreg teritoriul ţării.
Antena 1 cu Iadul bucătarilor, a fost pe poziţia a treia, care a fost urmărit de 839.000 de români. Topul a fost completat de Antena 3 - 639.000.
URBAN. În privinţa publicului de la oraşe, clasamentul primelor posturi ca audienţă a fost acelaşi cu cel al audienţei naţionale. MasterChef a fost urmărit de aproape 850.000 de telespectatori. Kanal D a obţinut o audienţă urbană de 747.000 de telespectatori, fiind urmat de Antena 1, cu 543.000 de persoane.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de români dintre telespectatorii MasterChef au fost din targetul comercial. Pe intervalul show-ului de pe Pro TV, Hell's Kitchen avea 366.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Cu acest scor, Antena 1 a reuşit să surclaseze postul Kanal D, care a ajuns pe locul trei.
Audienţa posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
1.654.000
8.9
17.4
Kanal D
1.382.000
7.5
14.6
Antena 1
839.000
4.5
8.9
Antena 3
639.000
3.4
6.7
Prima TV
477.000
2.6
5
TVR 1
385.000
2.1
4.1
Romania TV
331.000
1.8
3.5
Antena Stars
326.000
1.8
3.4
National TV
295.000
1.6
3.1
Acasa
222.000
1.2
2.3
Realitatea TV
180.000
1
1.9
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
849.000
8.4
16.3
Kanal D
747.000
7.4
14.3
Antena 1
543.000
5.4
10.4
Antena 3
433.000
4.3
8.3
Prima TV
229.000
2.3
4.4
National TV
166.000
1.6
3.2
Antena Stars
159.000
1.6
3.1
Romania TV
157.000
1.6
3
Acasa
154.000
1.5
3
TVR 1
140.000
1.4
2.7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
562.000
11.2
24.8
Antena 1
366.000
7.3
16.2
Kanal D
215.000
4.3
9.5
Prima TV
115.000
2.3
5.1
Antena 3
93.000
1.9
4.1
Acasa
91.000
1.8
4
Antena Stars
59.000
1.2
2.6
National TV
50.000
1
2.2
TVR 1
38.000
0.8
1.7
Romania TV
31.000
0.6
1.4
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Uite cum se masoara: http://www.paginademedia.ro/2013/03/video-reportaj-premiera-cum-arata-si-cum-se-foloseste-un-peoplemeter-aparatul-care-masoara-audienta-tv/
Nr de aparate raportat la Nr de oameni care se uita la tv dupa parerea mea este irelevant. 2000 de aparate in 1300 de locuinte raportat la 6-7 milioane de telespectatori este mult prea putin....In alta ordine de idei avem asa...http://www.arma.org.ro/ro unde avem asa Doamna Lucia Antal, Presedinte ARMA iar mai departe aceeasi Doamna este: http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-16628315-lucia-antal-directorul-postului-pro-cinema-presedinte-arma-fost-numita-sefa-peste-marketingul-pro-dupa-plecarea-mariei-apostol.htm . Hmmm conflict de interese. Fura politicienii alegeri de ce n-ar putea sa se fure si niste audiente?