Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea, mult în faţa Antenei 1 la a patra confruntare. X Factor a fost peste Pro TV când s-a terminat Vocea

 
Vocea_X factor
Vocea_X factor

Vocea_X factor

Publicitate

AUDIENŢE. Pro TV a condus audienţele la cea de-a patra „întâlnire” dintre cele două talent show-uri, Vocea României şi X Factor. Ambele emisiuni au avut o scădere uşoară în cifre faţă de săptămâna trecută.

Pe intervalul de difuzare a celor două emisiuni Vocea a stat la o diferenţă de peste 600.000 de telespectatori de X Factor, pe publicul naţional.

X Factor a fost mai lung cu jumătate de oră decât show-ul de pe Pro TV. Interesant este că după ce s-a încheiat Vocea României, românii au mutat pe cealaltă emisiune. În acea jumătate de oră X Factor, rămas fără concurent, a avut o audienţă dublă faţă de Pro TV.

Astfel, X Factor a înregistrat în intervalul  22.47 - 23.20 o medie naţională de 1,8 milioane de privitori (9,9 rating), în timp ce la Pro TV se uitau 956.000 de persoane (5,2). La oraşe, X Factor a atras 1,28 milioane de persoane, în timp ce Pro TV avea 633.000 de privitori. X Factorul a condus şi comercialul, având o medie de 765.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV avea 413.000 de telespectatori.

Chiar şi aşa, la nivel general, X Factor nu a reuşit să depăşească Pro TV. Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.46):

NAŢIONAL. Vocea României a avut o medie de 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Antena 1 a avut pe acelaşi segment 1,3 de milioane de persoane. Locul trei i-a revenit postului Kanal D, care a difuzat Suleyman. Postul a înregistrat o medie de 1,08 milioane de privitori.

Vârf naţional Vocea României: 2,65 milioane de persoane (14,1 rating), la ora 22.20.

Vârf naţional X Factor: 2,3 milioane de persoane (12,4 rating), la ora 22.50.

URBAN. La oraşe, Vocea României a fost urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era urmărit de 840.000 de persoane.

Vârf urban Vocea României: 1,67 milioane de telespectatori (16,6 rating) la ora 22.20.

Vârf urban X Factor: 1,54 milioane de persoane (15,4 rating) , la ora 22.51.

COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 705.000 de persoane pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut pe acelaşi interval 430.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22:46), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post TV Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 1.930.000 10,4 20
2 Antena 1 1.318.000 7,1 13,6
3 Kanal D 1.085.000 5,9 11,2
4 Prima TV 546.000 3 5,7
5 TVR 1 502.000 2,7 5,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.46), în mediul URBAN:

URBAN Post TV Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 1.146.000 11,4 21,9
2 Antena1 838.000 8,3 16
3 Kanal D 662.000 6,6 12,7
4 Antena 3 269.000 2,7 5,1
5 Prima TV 209.000 2,1 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.46), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Post TV Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 705.000 14,1 32,1
2 Antena 1 430.000 8,6 19,6
3 Kanal D 200.000 4 9,1
4 Prima TV 99.000 2 4,5
5 National 71.000 1,4 3,2

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gaetano Gaetano
    Antena 1 a ales sa programeze vinerea emisiunea DUPA ce cu cateva zile INAINTE Pro TV isi anuntase grila de programe. Previzibil pentru Antena 1, care nu stie decat sa copieze !!
  • Ionel Torac Ionel Torac
    @Rod Cotoare, va fi mutat X Factorul, cel mai probabil cand vor incepe galele live, cel mai probabil duminica. Sper sa nu mute si Vocea. :D
  • Irina Irina
    E pacat! Vocea e un show stralucitor cu multe voci bune iar X Factor este singura emisiune buna a Antenei cu un juriu de nota 10 si cu foarte mult umor. Postul care va hotari sa schimbe ziua va dovedi ca e mai intelept si ca tine cont de telespectatori.
  • Cata Cata
    si eu mai schimbam canalul cand era publicitate , dar Vocea Romaniei este cu 2 clase peste X Factor
  • Dan Dan
    de ce, ma rog, sa se mute vocea? sa se mute x factor, ei sunt pierzatorii in pozitia asta :))
  • ina ina
    daca te abonezi la Romtelekom au receivere care inregistreaza doua emisiuni pe doua canale diferite in acelasi timp. E un pic mai scump dar merita investitia. si poti da si inapoi daca ai pierdut ceva. ;)
  • George George
    Arată clar ca romanii prefera si X factor,eu m am uitat la ambele emisiuni, schimbând de pe un post pe altul.Pacat ca sunt pe același interval orar ,sa se difuzeze Vocea in alta zi,astfel sa ne putem uita la amândouă emisiunile.Cel care are de pierdut este publicul,aseara s-a văzut cel mai bine .Un război pe care noi,publicul,nu il vrem.
  • john john
    Halal public! Tara te vrea prost!
  • Dan Dan
    adevarat. nu numai publicul pierde, ci si televiziunile. niciunul din show-uri nu si-a atins potentialul, Vocea putea sa ajunga si pe la vreo 3 milioane de telespectatori daca avea si o parte din publicul X Factor, si nici X factor nu ar fi dus-o prea rau singur pe tronson.
  • Marius Marius
    Va rog sa postati si clasamentul serialelor difuzate in luna septembrie
  • rod cotoare rod cotoare
    asta arata ca antena unu trebuie sa mute emisiunea daca vrea sa fie lider. asadar varf de peste 2 mil de oameni cand s-a terminat vocea, deci x factor are priza, insa nu face fata concurentei. personal am stricat telecomanda butonand pe ambele si blestemandu-i pe desteptii care au gandit sa le bage pe acelasi interval. un razboi tembel din care pierde publicul !

Trimite un comentariu

sus