Skip to main content

Vocea României versus X Factor, episodul trei: show-ul de pe Pro TV, cea mai mare audienţă din acest sezon. Creşte avansul în faţa X Factor

 
Vocea Romaniei logo
Vocea Romaniei logo

Vocea X Factor

Publicitate

AUDIENŢE. Vocea României a avut, aseară, cea mai mare audienţă din acest sezon. A fost a treia confruntare directă cu X Factor, iar avansul emisiunii de pe Pro TV a crescut la nivel naţional şi la oraşe.

Vocea României a început la 20.30 şi s-a terminat la 22.50. X Factor a fost puţin mai lung decât Vocea României (cu 25 de minute).

Tot aseară a început şi noul sezon O dată-n viaţă, pe TVR 1.  Postul public a fost în top cinci doar la nivel naţional. La oraşe a fost pe şase, iar pe publicul comercial a fost mult în urmă, pe locul 10.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.50):

NAŢIONAL. Vocea României a avut aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la nivel naţional, cel mai bun rating din acest sezon. Pe locul doi, după Pro TV, X Factor avea o medie de aproape 1,4 milioane de români, cu peste 700.000 de telespesctatori pe minut mai puţin.

Locul trei a fost al Kanal D, cu Suleyman pe mare parte din interval.

TVR 1 a fost cu O dată-n viaţă pe locul patru, cu 540.000 de români pe minut.

Săptămâna trecută, între Pro TV şi Antena 1 era o diferenţă de aproape 700.000 de români: 2,03 milioane la Voce, 1,34 milioane la Antena 1.

Vârf naţional Vocea României: 2,66 milioane de români (14,4 rating) la ora 22.37.

Vârf naţional X Factor: 2,35 milioane de telespectatori (12,7), la ora 21.46.

URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, la oraşe, de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Antena avea pe intervalul de intersecţie cu Vocea 820.000 de orăşeni pe minut, cu 384.000 sub Pro TV.

Kanal D a fost pe locul trei. TVR 1, cu emisiunea Iulianei Tudor, a fost pe interval pe locul şase.

Săptămâna trecută, Vocea avea la oraşe 1,18 milioane de telespectatori, iar X Factor - 817.000.

Vârf urban Vocea României: 1,63 milioane telespectatori (16,2 rating) la ora 22.37

Vârf urban X Factor: 1,39 milioane de telespectatori (13,8), la ora 21.47.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea a atins un număr de 726.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe interval, la X Factor se uitau 463.000 de persoane din acest segment.

Pe categoria comercială, TVR 1 a fost mult în urmă: locul 10, cu doar 37.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 700.000 telespectatori, iar Antena 1 - 410.000.

Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.091.000 11,3 21,6
2 Antena 1 1.379.000 7,4 14,3
3 Kanal D 1.158.000 6,3 12
4 TVR 1 539.000 2,9 5,6
5 Prima TV 473.000 2,6 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.203.000 12 23,1
2 Antena 1 819.000 8,1 15,7
3 Kanal D 598.000 5,9 11,5
4 Antena 3 251.000 2,5 4,8
5 Prima TV 219.000 2,2 4,2
6 TVR 1 214.000 2,1 4,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 726.000 14,5 31,2
2 Antena 1 463.000 9,2 19,9
3 Kanal D 188.000 3,7 8,1
4 Prima TV 120.000 2,4 5,2
5 Acasa 98.000 1,9 4,2

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ema ema
    Antena a avut o strategie super proasta sa puna x factor in acelasi timp cu vocea, si hellch. Cu masterchef, ei probabil credeau ca dau lovitura dar au dat chix. Cu atat mai dureros cu cat jumate din protv e acum la ei si pe bani mai multi. Big fail antena!
  • Mihai Mihai
    Era de asteptat ca diferenta dintre cele doua sa fie din ce in ce mai mare. X Factor incearca sa ia fata ProTv dar bu reuseste, in curand cand vor incepe galele live unde X Factor nu exceleaza deloc ii vor bate sultanul de la turci...
  • cosmin1 cosmin1
    Si am observat titlul care e mai mult de cancan.Amindoua au avut cresteri de citeva zeci de mii pe toate targeturile,dar audientele au ramas aceleasi ca si saptamina trecuta.De unde povestea din titlu,nu inteleg.
  • cosmin1 cosmin1
    Pacat ca sunt amindoua la aceeasi ora,si eu ca si telespectator si fan al amindurora trebuie sa butonez ca si un maniac sa vad cit pe pro tv cit pe antena 1.Nu inteleg de unde aceasta" batalie" stupida intre cele doua,cind cele doua posturi ar trebui sa fie interesate de telespectatori,nu de batalia care e mai tare,care e mai mare.Stupid.Oricum doua emisiuni f bine facute,cu jurii placute si amuzante.Una e pentru cintaretii profesionisti(Vocea),cealalta pentru cei amatori(X factor).Eu sper sa se rasgindeasca si sa mute una din posturi emisiunea simbata sau duminica sa se poata uita lumea la ambele.

Trimite un comentariu

sus