AUDIENŢE. Vocea României a avut, aseară, cea mai mare audienţă din acest sezon. A fost a treia confruntare directă cu X Factor, iar avansul emisiunii de pe Pro TV a crescut la nivel naţional şi la oraşe.
Vocea României a început la 20.30 şi s-a terminat la 22.50. X Factor a fost puţin mai lung decât Vocea României (cu 25 de minute).
Tot aseară a început şi noul sezon O dată-n viaţă, pe TVR 1. Postul public a fost în top cinci doar la nivel naţional. La oraşe a fost pe şase, iar pe publicul comercial a fost mult în urmă, pe locul 10.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.50):
NAŢIONAL. Vocea României a avut aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la nivel naţional, cel mai bun rating din acest sezon. Pe locul doi, după Pro TV, X Factor avea o medie de aproape 1,4 milioane de români, cu peste 700.000 de telespesctatori pe minut mai puţin.
Locul trei a fost al Kanal D, cu Suleyman pe mare parte din interval.
TVR 1 a fost cu O dată-n viaţă pe locul patru, cu 540.000 de români pe minut.
Săptămâna trecută, între Pro TV şi Antena 1 era o diferenţă de aproape 700.000 de români: 2,03 milioane la Voce, 1,34 milioane la Antena 1.
Vârf naţional Vocea României: 2,66 milioane de români (14,4 rating) la ora 22.37.
Vârf naţional X Factor: 2,35 milioane de telespectatori (12,7), la ora 21.46.
URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, la oraşe, de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Antena avea pe intervalul de intersecţie cu Vocea 820.000 de orăşeni pe minut, cu 384.000 sub Pro TV.
Kanal D a fost pe locul trei. TVR 1, cu emisiunea Iulianei Tudor, a fost pe interval pe locul şase.
Săptămâna trecută, Vocea avea la oraşe 1,18 milioane de telespectatori, iar X Factor - 817.000.
Vârf urban Vocea României: 1,63 milioane telespectatori (16,2 rating) la ora 22.37
Vârf urban X Factor: 1,39 milioane de telespectatori (13,8), la ora 21.47.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea a atins un număr de 726.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe interval, la X Factor se uitau 463.000 de persoane din acest segment.
Pe categoria comercială, TVR 1 a fost mult în urmă: locul 10, cu doar 37.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 700.000 telespectatori, iar Antena 1 - 410.000.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.091.000 | 11,3 | 21,6 |
2 | Antena 1 | 1.379.000 | 7,4 | 14,3 |
3 | Kanal D | 1.158.000 | 6,3 | 12 |
4 | TVR 1 | 539.000 | 2,9 | 5,6 |
5 | Prima TV | 473.000 | 2,6 | 4,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.203.000 | 12 | 23,1 |
2 | Antena 1 | 819.000 | 8,1 | 15,7 |
3 | Kanal D | 598.000 | 5,9 | 11,5 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2,5 | 4,8 |
5 | Prima TV | 219.000 | 2,2 | 4,2 |
6 | TVR 1 | 214.000 | 2,1 | 4,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 726.000 | 14,5 | 31,2 |
2 | Antena 1 | 463.000 | 9,2 | 19,9 |
3 | Kanal D | 188.000 | 3,7 | 8,1 |
4 | Prima TV | 120.000 | 2,4 | 5,2 |
5 | Acasa | 98.000 | 1,9 | 4,2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii