Vocea României a fost urmărită de peste 1,2 milioane de persoane în cele aproape patru ore şi jumătate de show, la prima ediţie live din acest sezon. Show-ul de pe Pro TV a condus audienţele, situându-se peste Antena 1 pe întregul intervalul de difuzare, dar şi pe intersecţia cu X Factor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa pe intervalul Vocea României, dar şi pe intervalul de intersecţie cu X Factorul de pe Antena 1.
NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit pe intervalul Vocii de 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară. Postul a avut cu 350.000 de telespectatori mai mulţi decât Antena 1 în cele patru ore şi jumătate de difuzare. Kanal D a fost al treilea, cu 695.000 de persoane.
URBAN. La oraşe, show-ul de pe Pro TV a atras o medie de 757.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 545.000 de persoane.
COMERCIAL. Vocea României a avut 454.000 de telespectatori pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 302.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
1.242.000
6,7
16,9
2
Antena 1
889.000
4,8
12,1
3
Kanal D
695.000
3,8
9,5
4
TVR 1
486.000
2,6
6,6
5
Antena 3
358.000
1,9
4,9
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:
URBAN
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
757.000
7,5
17,9
2
Antena 1
545.000
5,4
12,9
3
Kanal D
416.000
4,1
9,8
4
Antena 3
241.000
2,4
5,7
5
Romania TV
199.000
2,0
4,7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
454.000
9,0
24,8
2
Antena 1
302.000
6,0
16,6
3
Kanal D
131.000
2,6
7,1
4
Prima TV
70.000
1,4
3,8
5
Acasa
57.000
1,1
3,1
Vocea, cifre mai mari pe intervalul cu X Factor
Pe intervalul de intersecţie cu X Factor, Vocea României a condus de asemenea audienţele. Pe Pro TV erau 1,4 milioane de privitori pe minut, în timp ce X Factor a avut o medie de 1,1 milioane de persoane. Kanal D, care a avut serialul Suleyman, a fost aproape de Antena 1, cu 1,02 milioane de persoane.
La oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de 200.000 de telespectatori. Pe Pro TV se uitau 856.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 656.000
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României - X Factor, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
1.479.000
8,0
16,3
2
Antena 1
1.091.000
5,9
12,0
3
Kanal D
1.025.000
5,5
11,3
4
TVR 1
619.000
3,3
6,8
5
Antena 3
454.000
2,4
5,0
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României - X Factor, la nivel URBAN:
URBAN
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
856.000
8,5
17,0
2
Antena 1
656.000
6,5
13,0
3
Kanal D
611.000
6,1
12,1
4
Antena 3
301.000
3,0
6,0
5
Romania TV
220.000
2,2
4,4
Audienţa posturilor TV vineri, 21 noiembrie, pe intervalul Vocea României - X Factor, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
493.000
9,8
23,3
2
Antena 1
359.000
7,1
17,0
3
Kanal D
190.000
3,8
9,0
4
Prima TV
89.000
1,8
4,2
5
Acasa
75.000
1,5
3,6
, ca intotdeauna, nu strica. http://www.protv.ro/stiri/de-1-decembrie-romanii-din-toata-tara-au-spus-impreuna-cu-protv-eu-fac-romania.html primul live de anul trecut, 12,4 rating, tot 5 ore. Nu mai spun ca la cifrele pe all urban din noiembrie nu cred ca Vocea prinde podiumul luna asta. Nu mai spun ca la cati bani s-au investit programul este cel mai slab din prime time. Productii facute de case de productie care au avut sansa sa lucreze in aceasta toamna cu Pro Tv cum este cazul show-urilor Master Chef si Visuri la Cheie sunt devastator de rentabile in comparatie cu Vocea in cel mai slab sezon al ei. E pacat de formatul asta, de brandul care a fost construit in 3 sezoane, de potentialul pe care un show beton il poate avea pe Pro Tv.