Cookingshow-ul MasterChef a fost urmărit de peste 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară la ediţia de luni seara. Emisiunea a ţinut Pro TV pe primul loc în audienţe pe cele trei targeturi. Locul doi a fost al Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe, în timp ce pe publicul comercial locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu Hell's Kitchen, Iadul Bucătarilor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul show-ului:
NAŢIONAL. MasterChef a atras luni seara o medie de 1,8 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Pro TV a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D care a avut programat serialul Trădarea. Postul turcesc a atras, pe intervalul MasterChef, o medie de 1,4 milioane de privitori. Locul trei a fost al Antenei 1, care a atras o medie de 760.000 de persoane.
URBAN. La oraşe, Pro TV s-a situat tot pe primul loc cu MasterChef, atrăgând o medie de 940.000 de persoane pe minut. Kanal D a fost al doilea, cu 815.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu 470.000 de privitori.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, MasterChef a fost urmărit de 630.000 de persoane, în timp ce Antena 1, post aflat pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate, 308.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
1.872.000
10,1
18,8
2
Kanal D
1.457.000
7,9
14,6
3
Antena 1
763.000
4,1
7,6
4
Antena 3
655.000
3,5
6,6
5
Romania TV
452.000
2,4
4,5
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
URBAN
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
942.000
9,4
17,4
2
Kanal D
815.000
8,1
15,0
3
Antena 1
471.000
4,7
8,7
4
Antena 3
428.000
4,2
7,9
5
Romania TV
237.000
2,4
4,4
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 942.000 | 9,4 | 17,4 |
2 | Kanal D | 815.000 | 8,1 | 15,0 |
3 | Antena 1 | 471.000 | 4,7 | 8,7 |
4 | Antena 3 | 428.000 | 4,2 | 7,9 |
5 | Romania TV | 237.000 | 2,4 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
630.000
12,5
27,1
2
Antena 1
308.000
6,1
13,3
3
Kanal D
246.000
4,9
10,6
4
Acasa
105.000
2,1
4,5
5
Prima TV
87.000
1,7
3,7
Comentarii
Pe partea cealalta , Master Chef mi se pare ca a avut cele mai inovative probe de pana acum ... un mare + pe partea asta fata de sezoanele anterioare.