Cea de-a doua săptămână de dueluri de la Vocea României a adus Pro TV, 1,5 milioane de telespectatori în cele aproape patru ore de emisiune. Postul s-a clasat pe primul loc pe întregul interval dar şi pe intersecţia cu X Factor de pe Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa celor două show-uri de talente.
Pe intersecţia celor două emisiuni, 20.30 - 23.20, Vocea României a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Show-ul s-a menţinut la distanţă de locul doi, Antena 1, care a avut aproape 1,2 milioane de privitori.
La oraşe, distanţa dintre cele două emisiuni a fost de 100.000 de telespectatori. Show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 866.000 de orăşeni pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau 760.000.
Şi pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, cele două show-uri se menţin cam la aceeaşi distanţă. Vocea a avut aproape 530.000 de persoane, în timp ce X Factor a avut 408.000 de persoane.
Audienţa Pro TV şi Antena 1, vineri 7 noiembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunilor Vocea României şi X Factor (20.30-23.20) Click pentru a mări:
Audienţa Vocii a fost apropiată şi pe toată durata programului. Astfel, pe întregul interval (orele 20.30-00.20), Vocea României a fost urmărită, în fiecare minut, de 1,5 milioane de privitori, dintre care 853.000 erau de la oraşe, iar 526.000 de persoane pe comercial.
Audienţa posturilor TV, vineri, 7 noiembrie, pe intervalul de difuzare a emisiunii Vocea României - 20.30-00.20 (Click pentru a mări)
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
@ elena: don't hold your breath...