AUDIENŢE. Cifre de audienţă interesante pentru cea mai lungă confruntare directă dintre Vocea României şi X Factor. Timp de cinci ore, cât s-au intersectat, cele două show-uri au fost la egalitate la oraşe. La nivel naţional şi pe comercial, Pro TV a fost peste Antena 1.
De remarcat intervalul serialului Suleyman Magnificul. Penultimul episod difuzat de Kanal D a fost peste Pro TV şi Antena 1 la oraşe. Pe naţional, sultanul a fost la egalitate cu Pro TV.
Pe intervalul de intersecţie (20.30-1.26), Vocea a avut în faţa X-Factor, la oraşe, doar două mii de telespectatori, practic egalitate în audienţe. X-Factor, aflat la prima gală live, a fost mai lung cu aproape un sfert de oră şi a recuperat puţin: media show-ului de pe Antena 1, pe urban, a fost cu doar câteva mii de persoane peste Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe toate intervalele de vineri, 5 decembrie:
VOCEA ROMÂNIEI şi intersecţia cu X-Factor: egalitate la oraşe, avantaj Pro TV pe naţional şi comercial
Pe tot intervalul de difuzare, Vocea României s-a intersectat cu X-Factor. Au fost la egalitate la oraşe. Pro TV a avut un avans la nivel naţional şi pe targetul comercial.
Cifrele:
NAŢIONAL. Aproape 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Vocea României din cele cinci ore de difuzare. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 900.000 de telesectatori.
URBAN. La oraşe, Vocea României şi X-Factor au fost bară la bară: 616.000 de orăşeni la Pro TV şi 614.000 la Antena 1, practic egalitate la rating.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea României a fost urmărită de 384,000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La X Factor se uitau, pe intervalul de intersecţie, 313.000 de telespectatori din segmentul comercial.
Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-1.26):
INTERVALUL X FACTOR. Show-ul de pe Antena, mai lung cu un sfert de oră decât Vocea. X-Factor, câteva mii de persoane în faţa Pro pe urban
Prima gală live X-Factor a fost cu un sfert de oră mai lungă decât Vocea României. A recuperat puţin din audienţă, astfel că, după media pe ediţie, X-Factor a avut un mic avans la oraşe în număr de persoane - plus de 8.000 de telespectatori în faţa Pro TV, ceea ce înseamnă egalitate ca rating - 6 pentru ambele posturi.
La nivel naţional şi pe targetul comercial, Pro TV a fost peste Antena 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul X-Factor (20.30-1.39):
INTERVAL SULEYMAN. Sultanul a învins Pro TV şi Antena 1 la oraşe şi a fost egalul Pro pe naţional
Penultimul episod din Suleyman Magnificul a dat surpriza serii. Pe intervalul de difuzare, sultanul de pe Kanal D a fost pe primul loc la oraşe.
La nivel naţional, serialul, ajuns aproape de final, a fost la egalitate cu Pro TV.
Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul Suleyman Magnificul (20.00-22.15):
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii