Skip to main content

Ştirile Pro TV, filmul Avatar şi emisiunea Acces Direct, cele mai urmărite programe în weeekendul de 1 decembrie. La ce emisiuni s-au uitat românii, pe zile

 
PROTV_AVATAR
PROTV_AVATAR

PROTV_AVATAR

Publicitate

AUDIENŢE. Ştirile Pro TV au fost cel mai urmărit program de televiziune în fiecare zi din weekendul prelungit de 1 Decembrie, cu aproape două milioane şi jumătate de români în fiecare din cele trei zile.

Superproducţia Avatar a urmat în top: 2,2 milioane media. Filmul lui James Cameron dat e Pro TV a dominat audienţa la oraşe şi a scos o cotă de piaţă remarcabilă pe targetul comercial: 40%.

În topul emisiunilor din acest weekend, cu peste două milioane de români medie pe minut a mai intrat ediţia specială Acces Direct de sâmbătă, ziua Antenei 1.

Paginademedia.ro vă prezintă topul celor mai urmărite emisiuni, în zilele de sâmbătă, duminică şi luni, 1 decembrie.

Luni, 1 Decembrie. Seara Avatar – peste două milioane de români pe filmul lui James Cameron. Cotă de piaţă remarcabilă pe publicul comercial.

Pro TV a programat de Ziua Naţională – totodată ziua staţiei – superproducţia Avatar. La film s-au uitat, în fiecare minut, aproape 2,3 milioane de români.

La nivel naţional, singurul program cu o audienţă mai mare decât Avatar au fost Ştirile Pro TV, cu peste 2,4 milioane de români la programul special prezentat de Andreea Esca.

În topul naţional al programelor de 1 Decembrie au mai intrat Acces Direct (peste 1,9 milioane medie), Observator 19.00 (1,9 milioane), Ediţia Specială La Măruţă şi serialul turcesc Trădarea.

La oraşe, cel mai urmărit program al Zilei Naţionale a fost Avatar.

De remarcat cota de piaţă a filmului pe targetul comercial: 40%. Cu alte cuvinte, aproape jumătate dintre românii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau filmul de pe Pro TV. În cifre absolut, aproape un milion de telespectatori a fost media filmului pe targetul comercial.

Cele mai urmărite emisiuni luni, 1 Decembrie:

NATIONAL #colspan# URBAN #colspan#
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV Pro TV 2.410.000 13 1.119.000 11.1
2 Avatar Pro TV 2.258.000 12.2 1.377.000 13.7
3 Acces Direct Antena 1 1.930.000 10.4 894.000 8.9
4 Observator 19 Antena 1 1.886.000 10.2 836.000 8.3
5 La Maruta - Editie Speciala 15.00 Pro TV 1.403.000 7.6 626.000 6.2
6 Tradarea Kanal D 1.339.000 7.2 768.000 7.6
7 Stirile Pro TV Pro TV 1.328.000 7.2 620.000 6.2
8 Strumfii Pro TV 1.231.000 6.6 601.000 6
9 Observator 16 Antena 1 1.183.000 6.4 583.000 5.8
10 La Maruta - Editie Speciala 10.00 Pro TV 1.112.000 6 589.000 5.8
11 Stirile Pro TV 7.000 Pro TV 1.089.000 5.9 480.000 4.8
12 Te cunosc de undeva Antena 1 1.060.000 5.7 654.000 6.5
13 Observator special Antena 1 1.048.000 5.7 536.000 5.3
14 Observator 13.00 Antena 1 1.023.000 5.5 437.000 4.3
15 Mica mireasa National TV 940.000 5.1 500.000 5
16 Noi suntem romani! Partea a III-a TVR 1 886.000 4.8 353.000 3.5
17 Parada Alba-Iulia TVR 1 879.000 4.7 441.000 4.4
18 Mireasa pentru fiul meu (dupa-amiaza) Antena 1 869.000 4.7 365.000 3.6
19 Editie speciala - Parada Antena 3 853.000 4.6 625.000 6.2
20 Noi suntem romani - Partea a II-a TVR 1 849.000 4.6 330.000 3.3
21 Stirile Kanal D Kanal D 835.000 4.5 336.000 3.3
22 Noi Suntem romani. Partea I TVR 1 830.000 4.5 326.000 3.2
23 Mireasa pentru fiul meu (dimineata) Antena 1 805.000 4.3 334.000 3.3
24 Te vreau langa mine Kanal D 783.000 4.2 318.000 3.2
25 Universul credintei TVR 1 696.000 3.8 360.000 3.6

Duminică, 30 noiembrie. Top 3: Stirile Pro TV, filmul Pompeii şi Ochii din umbră

Ca şi de Ziua Naţională, şi duminică tot Ştirile Pro TV au fost programul zilei: peste două milioane şi jumătate de români au urmărit programul în fiecare minut.

Pompeii, filmul de pe Pro TV, a avut o medie de 1,8 milioane iar Ernest, cu Ochii din Umbră, a ţinut pe Kanal D 1,7 milioane de români în fiecare minut.

Cele mai urmărite emisiuni duminică, 30 noiembrie:

NATIONAL #colspan# URBAN #colspan#
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 2.555.000 13.8 1.215.000 12.1
2 Pompeii Pro TV 1.822.000 9.8 1.021.000 10.1
3 Ochii din umbra Kanal D 1.721.000 9.3 643.000 6.4
4 Observator 19.00 Antena 1 1.634.000 8.8 701.000 7
5 Romania, te iubesc Pro TV 1.414.000 7.6 711.000 7.1
6 Mr. Bean Antena 1 1.186.000 6.4 598.000 5.9
7 Un cuplu mortal Pro TV 1.106.000 6 632.000 6.3
8 Superbingo Metropolis Antena 1 1.038.000 5.6 419.000 4.2
9 O marit pe mama soacra Kanal D 980.000 5.3 412.000 4.1
10 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 957.000 5.2 410.000 4.1
11 Schimb de mame Prima TV 906.000 4.9 448.000 4.5
12 Mica Mireasa National TV 898.000 4.9 460.000 4.6
13 Mumia: Mormantul imparatului dragon Antena 1 793.000 4.3 444.000 4.4
14 Grabeste-te incet Antena 1 790.000 4.3 452.000 4.5
15 Editie speciala Romania TV 773.000 4.2 398.000 4
16 Cireasa de pe tort Prima TV 760.000 4.1 365.000 3.6
17 Prietenii lui Mos Craciun Antena 1 759.000 4.1 416.000 4.1
18 Viata satului Partea a II-a TVR 1 755.000 4.1 214.000 2.1
19 Focus 18.00 Prima TV 678.000 3.7 350.000 3.5
20 Un suris in plina vara TVR 2 672.000 3.6 354.000 3.5
21 Stiri 14.00 Romania TV 660.000 3.6 316.000 3.1
22 Viata satului Partea I TVR 1 656.000 3.5 184.000 1.8
23 Stiri 18.00 Antena 3 654.000 3.5 395.000 3.9
24 Observator 6.00 Antena 1 649.000 3.5 282.000 2.8
25 Stirile Kanal D Kanal D 648.000 3.5 264.000 2.6

Sâmbătă, 29 noiembrie: De ziua Antenei 1, peste două milioane de români la Acces Direct. Simona Gherghe, cifre aproape duble în comparaţie cu X-Factor

Cifre mari pentru Acces Direct sâmbătă, când Antena 1 a împlinit 21 de ani. Emisiunea Simonei Gherghe a avut o medie de peste două milioane de români în fiecare minut.

Acces Direct a fost al doilea cel mai vizionat program al zilei, după Ştirile Pro TV de la 19.00, care au înregistrat peste 2,3 milioane de români medie.

Ediţia specială X-Factor de sâmbătă a fost urmărită de 1,2 milioane de români pe minut. A fost sub filmul Cod roşu la Casa Albă, cu care s-a intersectat, filmul de pe Pro TV înregistrând o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut.

Cele mai urmărite emisiuni sâmbătă, 29 noiembrie:

NATIONAL #colspan# URBAN #colspan#
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 2.304.000 12.4 1.054.000 10.5
2 Acces Direct Antena 1 2.039.000 11 969.000 9.6
3 Observator 19.00 Antena 1 1.887.000 10.2 917.000 9.1
4 Cod Rosu la Casa Alba Pro TV 1.658.000 9 925.000 9.2
5 Mr. Bean Antena 1 1.317.000 7.1 649.000 6.4
6 X-Factor Antena 1 1.233.000 6.7 753.000 7.5
7 Mireasa pentru fiul meu - Exit Show Antena 1 1.092.000 5.9 487.000 4.8
8 Asta-i Romania Kanal D 1.045.000 5.6 381.000 3.8
9 Observator 16.00 Antena 1 1.045.000 5.6 458.000 4.5
10 Observator 13.00 Antena 1 1.009.000 5.5 378.000 3.8
11 Mica Mireasa National TV 1.002.000 5.4 495.000 4.9
12 Stirile Pro TV 7.00 Pro TV 939.000 5.1 399.000 4
13 Puterea banului Pro TV 804.000 4.3 512.000 5.1
14 Mireasa pentru fiul meu - dimineata Antena 1 800.000 4.3 312.000 3.1
15 Pe banii parintilor Kanal D 698.000 3.8 296.000 2.9
16 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 647.000 3.5 314.000 3.1
17 Iubire interzisa National TV 601.000 3.2 182.000 1.8
18 Stirile Kanal D Kanal D 599.000 3.2 241.000 2.4
19 Fosta mea iubire National TV 595.000 3.2 197.000 2
20 Telejurnal 20 TVR 1 587.000 3.2 263.000 2.6
21 Fosta mea iubire National TV 544.000 2.9 172.000 1.7
22 Breaking News Antena 3 540.000 2.9 387.000 3.8
23 Observator 6.00 Antena 1 536.000 2.9 250.000 2.5
24 Romania devreme Romania TV 532.000 2.9 251.000 2.5
25 Focus 18.00 Prima TV 513.000 2.8 206.000 2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Stirile din week-end au fost f vizionate in week-end si au cazut de 1 decembrie...va zic eu de ce...romanii s-au saturat sa o vada pe Andreea Esca rinjind si spunind acceasi vorba pe care o spune de 1 decembrie de atitia ani la Pro tv. Poate a venit vremea sa lase locul unei vedete mai putin "obosite" si sa o vedem pe sticla doar la anumite momente...mai speciale...
  • radu radu
    va rog sa dati si cifrele pe comercial pentru ca ele sunt cele care decid ce emisiuni raman ori ba in grilele posturilor tv. sunt sigur ca ii intereseaza pe multi cititori paginademedia.ro.

Trimite un comentariu

sus