AUDIENŢE DIVERTISMENT. Show-ul Te cunosc de undeva a condus topul divertismentului în luna noiembrie, o premieră pentru Antena 1, când în plin sezon de toamnă, lider era Vocea României. Emisiunea de pe Antena 1 a fost aproape la egalitate cu producţia de miercuri difuzată de Pro TV, Visuri la cheie.
În schimb, show-ul Pro TV Vocea României a ajuns pe locul cinci în topul audienţelor la categoria emisiuni de divertisment, în luna noiembrie.
Paginademedia.ro prezintă topul audienţelor emisiunilor de divertisment în luna noiembrie:
Te cunosc de undeva, emisiunea difuzată sâmbăta de Antena 1, a fost cea mai urmărită producţie de divertisment a lunii noiembrie, având o audienţă medie de 915.000 de persoane pe ediţie, la nivel urban.
Producţia este urmată la mică distanţă de Visuri la cheie, de pe Pro TV, urmărită de 911.000 de orăşeni, pe ediţie.
De remarcat că, faţă de luna octombrie, audienţa Te cunosc de undeva a rămas aproape aceeaşi, însă Vocea României a avut o scădere puternică. Dacă în octombrie show-ul a înregistrat 1,1 milioane de telespectatori pe ediţie, în noiembrie show-ul a coborât pe locul cinci, cu o medie de 758.000 de telespectatori. Scăderea s-a produs după încheierea audiţiilor şi începerea duelurilor şi a show-urilor live.
Nici X Factor nu a stat mai bine în audienţe. Show-ul de pe Antena 1 a ajuns pe locul şapte în audienţe, cu o medie de 681.000 de persoane. Emisiunea a pierdut 170.000 de telespectatori faţă de octombrie.
O lovitură puternică în audienţa celor două emisiuni difuzate vinerea, Vocea şi X Factor, a dat-o meciul României cu Irlanda de Nord, difuzat pe 15 noiembrie, care a făcut din TVR 1 lider de audienţă, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Tabloidele, la putere. Acces Direct, ascensiune puternică
Acces Direct, emisiunea-tabloid a Antenei 1, a avut o creştere puternică în luna noiembrie. Producţia prezentată de Simona Gherghe a urcat pe locul patru în topul general al divertismentului, depăşind Vocea României (aflată pe locul cinci) şi chiar NextStar şi X Factor, de pe Antena 1.
Acces Direct, emisiune cu o durată de două ore, a avut o medie de 787.000 de telespectatori pe ediţie, o creştere de 130.000 de persoane faţă de octombrie. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat spre sfârşitul lunii trecute şi un record de audienţă, aproape două milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care puţin peste un milion erau de la oraşe, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Creşteri în audienţă s-au simţit şi la emisiunea lui Măruţă, de pe Pro TV. Emisiunea La Măruţă a avut luna trecută o medie de 661.000 de persoane pe ediţie. Producţia a câştigat aproape 140.000 de persoane faţă de luna octombrie.
Pe segmentul tabloidelor de noapte, Wow Biz a avut audienţe medii pe ediţie mai mari decât Un show păcătos. Emisiunea lui Mădălin Ionescu de pe Kanal D a atras luna trecută o medie de 276.000 de persoane pe ediţie. Pe de altă parte, Un show păcătos a avut o medie de 267.000 de privitori. De menţionat că cele două emisiuni concurente nu se intersectează pe întreaga durată.
Cifre sub media staţiei la Hell`s Kitchen, Dansează printre stele şi Serviciul Român de Comedie
Cele două emisiuni produse de Mona Segall la Antena 1, Hell`s Kitchen şi Dansează printre stele, precum şi Serviciul Român de Comedie s-au clasat sub media staţiei, în prime-time (cifrele lunii noiembrie, AICI).
Hell`s Kitchen a avut o medie de 466.000 de orăşeni pe ediţie, în timp ce Dansează printre stele, ajuns la final în noiembrie, a avut o medie de 400.000 de persoane, din mediul urban.
Serviciul Român de Comedie, emisiune scoasă de asemenea din grila Antenei 1, a avut o medie de 375.000 de privitori (de menţionat că ultima ediţie a emisiunii Servicul Român de Comedie a fost difuzată de la ora 22.00).
Audienţa emisiunilor de divertisment în luna NOIEMBRIE, la nivel urban:
Emisiune
Post TV
Nr persoane
RTG%
1
Te cunosc de undeva (sezon VI)
Antena 1
915.000
9,1
2
Visuri la cheie
Pro TV
911.000
9,1
3
MasterChef
Pro TV
852.000
8,5
4
Acces Direct
Antena 1
787.000
7,8
5
Vocea Romniei
Pro TV
758.000
7,5
6
Next Star (sezonul VI)
Antena 1
735.000
7,3
7
X Factor
Antena 1
681.000
6,7
8
La Maruta
Pro TV
661.000
6,6
9
Ochii din umbra
Kanal D
585.000
5,8
10
Mireasa pentru fiul meu - exit show
Antena 1
467.000
4,6
11
Hell`s Kitchen - Iadul Bucatarilor
Antena 1
466.000
4,6
12
Danseaza printre stele
Antena 1
403.000
4,0
13
Schimb de mame
Prima TV
395.000
4,0
14
Superbingo Metropolis
Antena 1
380.000
3,8
15
SRC: Fun Factory
Antena 1
375.000
3,7
16
Te vreau langa mine
Kanal D
330.000
3,3
17
Wow Biz
Kanal D
276.000
2,7
18
Paparazzi
Kanal D
276.000
2,7
19
Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza
Antena 1
268.000
2,7
20
Un show pacatos
Antena 1
267.000
2,7
21
O data-n viata
TVR 1
249.000
2,5
22
Mireasa pentru fiul meu - dimineata
Antena 1
226.000
2,3
23
Iubire interzisa
National TV
217.000
2,2
24
Norocul bate la usa
Kanal D
215.000
2,1
25
Cireasa de pe tort
Prima TV
211.000
2,1
26
Neatza cu Razvan si Dani
Antena 1
208.000
2,1
27
Teo Show
Kanal D
202.000
2,0
28
Gala Umorului
TVR 1
186.000
1,9
29
Cronica Carcotasilor
Prima TV
181.000
1,8
30
Fosta mea iubire
National TV
171.000
1,7
31
KidSing Romania
Kanal D
141.000
1,4
32
Times New Roman TV
Prima TV
129.000
1,3
33
Cusurgiii
Prima TV
111.000
1,1
34
Rai da buni
Antena Stars
107.000
1,1
35
Opriti timpul
National TV
105.000
1,0
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Esti penibil(a).Lunile trecute,cind pe urban era o emisiune de la pro tv,de ce nu ai protestat ca vrei comercialul si nationalul?Ce penibil(a).
PS.Se vede ca vin sarbatorile ca postacii lucreaza la greu pentru un cozonac.
Toata lumea stie ca, topul urban este dominat de Antena 1, iar topurile national si comercial, de Pro TV.
-pentru a afla acest lucru trebuie sa te raportezi la audienta nationala, nu la cea urbana;
-informatia corecta si completa
O rog frumos sa ne explice ce inseamna "cea mai urmarita emisiune de divertisment" in luna Noiembrie? O logica elementara ne spune ca cea cea mai urmarita emisiune este aceea care a avut cei mai multi telespectatori, nu?
Pentru a afla acest lucru, trebuie sa te raportezi la audienta urbana. Nus tiu care este topul, dar am o vaga banuiala ca nu este o productie A1 (Master Chef & Vise au avut audiente de peste 1,8 milioane pe intreaga tara iar Te cunosc... nu stiu daca a ajuns la 1,5 milioane)
Nu o suspectez pe autoare de lipsa de logica sau de necunoasterea limbii romane, dar cred ca incearca sa ne manipuleze, neprezentand informati corecta si complete.
Nu ma interseaza aceasta emisiune, asa cum nu ma intereseaza nici Vise, dar mi se pare jenant ca pagina de media sa aduca din ce in ce mai mult cu radardemedia, cei care preiau integral comunicatele Intact si le prezinta drept mari "succesuri", folosindu-se de cifrele din "minutul de aur" , de un interval mai mare sau mai stiu eu ce alte smecherii de comunicare.