Skip to main content

AUDIENŢE. Revelionul lui Dan Negru, cea mai cruntă bătaie luată de Pro TV de la Antena 1 în ultimii ani: audienţe de şase ori mai mari pentru Antena 1

 
Dan Negru Revelion 2015
Dan Negru Revelion 2015

Dan Negru Revelion 2015

Publicitate

AUDIENŢE REVELION. Antena 1 a bătut Pro TV într-o noapte cât nu l-a bătut anul întreg. Al 15-lea revelion prezentat  consecutiv de Dan Negru la Antena 1 a avut, la nivel naţional şi la oraşe, cifre de şase ori mai mari decât Pro TV, care anul acesta nu a avut un program special, ci a mers pe filme.

Pro TV a fost, pe intervalul 22.00-2.00, pe locul patru în topul audienţelor la nivel naţional şi la oraşe, fiind depăşit de Kanal D (locul doi după Antena 1, cu un revelion WowBiz) şi de TVR 1.

Ca de obicei în noaptea de revelion, un loc bun pentru Etno TV, mai ales la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion:

NAŢIONAL. În intervalul 22.00-2.00, Revelionul Starurilor – un concept gen Cu mască, fără mască, a avut o medie de 3,2 milioane de români în fiecare minut. Cota de piaţă: aproape 32%, ceea ce înseamnă că o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Revelionul prezentat de Dan Negru.

Antena 1 a fost pe prima poziţie, la distanţă de locul doi, Kanal D, cu 817.000 de români pe post. Topul a fost completat de TVR 1.

Cu filmul românesc America, venim şi cu concerte, Pro TV a fost pe locul patru, cu o medie de 550.000 de români, de şase ori mai puţin decât Antena 1.

URBAN. Diferenţe mari şi la oraşe între revelionul Antena 1 şi celelalte canale. Programul prezentat de Dan Negru a fost urmărit de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut, fiind urmat de Kanal D (361.000) şi TVR 1 (316.000).

Şi la oraşe, Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de telespectatori, de şase ori sub Antena 1.

COMERCIAL. Clasamentul audienţelor este diferit pe targetul comercial 18-49 de ani. Prima poziţie a fost tot a Antenei 1, cu o medie de 850.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut.

Pro TV a fost pe acest target pe locul doi, cu o medie de aproape 200.000 de telespectatori, de patru ori mai puţini decât Antena 1.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 3.248.000 17.5 31.6
2 Kanal D 817.000 4.4 7.9
3 TVR 1 741.000 4 7.2
4 Pro TV 546.000 3 5.3
5 TVR 2 413.000 2.2 4
6 ETNO 378.000 2 3.7
7 National TV 332.000 1.8 3.2
8 Antena 3 327.000 1.8 3.2
9 Romania TV 316.000 1.7 3.1
10 Antena Stars 245.000 1.3 2.4
11 Favorit TV 220.000 1.2 2.1
12 B1TV 141.000 0.8 1.4
13 Realitatea TV 137.000 0.7 1.3
14 Prima TV 137.000 0.7 1.3
15 Acasa 135.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.808.000 18 34.7
2 Kanal D 361.000 3.6 6.9
3 TVR 1 316.000 3.1 6.1
4 Pro TV 302.000 3 5.8
5 Antena 3 216.000 2.1 4.1
6 National TV 169.000 1.7 3.2
7 TVR 2 142.000 1.4 2.7
8 Romania TV 142.000 1.4 2.7
9 ETNO 140.000 1.4 2.7
10 Antena Stars 113.000 1.1 2.2
11 Acasa 85.000 0.8 1.6
12 Realitatea TV 81.000 0.8 1.6
13 Digi 24 78.000 0.8 1.5
14 Prima TV 76.000 0.8 1.5
15 Favorit TV 74.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 847.000 16.8 35.7
2 Pro TV 197.000 3.9 8.3
3 Kanal D 180.000 3.6 7.6
4 TVR 1 103.000 2 4.4
5 Antena 3 81.000 1.6 3.4
6 National TV 65.000 1.3 2.7
7 ETNO 58.000 1.2 2.5
8 Antena Stars 56.000 1.1 2.4
9 Acasa 52.000 1 2.2
10 Prima TV 45.000 0.9 1.9
11 Romania TV 42.000 0.8 1.8
12 TVR 2 36.000 0.7 1.5
13 Digi 24 35.000 0.7 1.5
14 B1TV 31.000 0.6 1.3
15 Realitatea TV 26.000 0.5 1.1

CIFRELE ANULUI TRECUT. Anul trecut, intervalul 22.00-2.00 a fost tot al Antenei 1. La Revelionul 2014, programul prezentat de Dan Negru a avut o medie de 2,9 milioane de români pe minut (15,4 rating şi 26,3 cotă de piaţă). La nivel urban, anul trecut Antena 1 a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori (15,3 rating). Cifrele din 2014, aici.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nicu Nicu
    Daca se dadea programul pro-ului pe antena facea 2.
  • unohm unohm
    The Young @
    Te-ai uitat la audientele pe comercial, infantilule ? tot antena e lider...
  • unohm unohm
    nu-ti baga gheara in gat postac trist....
  • geo geo
    Era de așteptat că Pro TV și-o va lua...dar nici chiar așa...abia pe locul 4 pe Național...”Strategii” protevisti chiar ar trebui să plătească pentru acest eșec...care nu i-a costat mai nimic, pentru că au preluat spectacolul HaHaHaProductions plătit de către alții. Cu alte cuvinte, a fost un eșec asumat...însă revelion după revelion să ți-o iei, nu prea este normal.
  • cristian, cristian,
    Daca la antenuta 1 a fost revelionul no.1 in preferinte, e clar ca maneaua a devenit o forta. eu ma consider jignit ca doua foste mari artiste ale muzicii populare au devenit dansatoare din buric in haremul lui Vali the Storm; am dat-o pe programul2 si m-am relaxat cu maratonul filmelor western; da, iulia1 are foarte mare dreptate cand spune de susanele din aer liber si mai ales de vraful de gunoi last in urma de barbati, femei si copii, mai mult sau mai putin abrutizati de alcool; chestia ca nu vrem sa invatam nimic. apropo de civilizatie si bun simt; nu e musai sa iesi in strada sa te distrezi de revelion; se poate si in fata tv sau a netului; daca stii ce sa cauti sau sa-ti doresti ceva de calitate; in orice caz, un an mai bun tuturor, ca doar speranta moare ultima nu? Cutia Pandorei a fost deschisa de demult si cam toate belele ne-au lovit!
  • andy andy
    Cum sa bata Antena 1 - Pro tv?cand Pro tv nu a concurat cu absolut nimic.Pro tv chiar s-a descurcat destul de bine,avand in vedere "apetitul" romanilor pentru genul asta de productii.Antena 1 si kanalul au fost pe aceeasi frecventa manelistica,ce este drept Antena1 a fost mai moderata,in schimb kanalul si-a aratat adevarata sa fata si valoare,aceasta fiind descrisa prin manelism de ultima speta.Rezultatul Acasa tv este unul surprinzator,ma asteptam la mai mult,se vede ca publicul acasa nu gusta astfel de show-uri.Antena 3 cifre prea mari pentru niste stiri reluate si live-uri din restaurant,vai de telespectatorii aia.Ps Marea intrebare:unde este mile cu 2005 in coada :)).Pai cine o sa elogieze Antena la unicul success concret?Si alt Ps Sa vedeti cum se vor lauda cei din antena :)) ,as vrea sa fie la fel de entuziasti in comunicate si cand iau bataie si de la Voce,Romanii au talent,masterchef,Visuri la Cheie,Blockbustere Pro tv
  • Florin Florin
    ce bine ca exista audientele pe publicul comercial ca sa terminam si cu imbecilitatea asta. cine nu iese in strada sau la club in general ajunge sa se uite macar indirect la tv de revelion, alaturi de prietenii in vizita, familia mai mica sau mai mare. nu este nimic rau in asta.
  • The young and the restless The young and the restless
    Cine sta in fata televizorului urmarind programul de Revelion in afara de batrani si de copiii pana-n 10 ani? Bravo Antena 1! Esti tare!
  • Mihai Mihai
    absolut nici o surpriza. Cei care pleaca de la povestea asta ce se intampla de cel putin 15 ani...si ajung la concluzii gen "pro tv-ul se duce in jos" nu sunt decat ignoranti sau imbecili.
    Antena 1 merge pe programul tipic comunistoid de revelion...pe cand pro tv-ului is e rupe si da imagini cu concerte de prin aer liber. Daca vroiau sa concureze cu adevarat...pregateau si ei un program prafuit cu aceleasi glume si mizerii ca la antene. Dar probabil se gandesc si ei sa le lase primul loc antenistilor macar o data pe an.
  • iulia1 iulia1
    Deci, de revelion, romanii au ramas in case si s-au uitat la tv. Inca avem "Revelioane socialiste" la tv. Dar nici concertele live nu fac audienta asta e clar. In Europa televiziunile care se respecta nu realizeaza revelioane inregistrate cu o luna inainte. Nu se merita sa arunci bani. Peste tot sunt transmisiuni in direct din locuri unde se organizeaza spectacole de trecere in noul an. Noi inca mai avem de invatat.
    Oricum La multi ani !!!
  • florin florin
    Protv a fost pe locul 2 pe comercial, chiar si cu programul asta. este uimitor. Nea Marin s-a descurcat mai bine?

    dupa mine au gresit cu strategia asta. puteam sa faca o emisiune speciala necostisitoare care sa dureze 3 ore si sa completeze cu filme si diferenta nu ar fi ajuns la cote de gen Romanii au talent.
  • cata cata
    ce bine. sa si-o mai ia si protv-ul. pacat de antena stars. merita un loc mai bun.
  • Alex Sipos Alex Sipos
    Inca nu a comentat mile ? Sau nu isi revine din "orgasmul" prelungit ? :) ...Lasand gluma la o parte in primul cifra totala mi se pare trista . Daca atatia romani au fost in fata televizoarelor e semn de regres economic . Lumea din targetul 18-35 se distreaza in locuri speciale si nu la televizor in mod normal . Si nu gerul a fost de vina , ca a fost ceva conjunctural si oricum oamenii faceau planuri inainte .
  • Marius Marius
    Se vede ca frigul si-a spus cuvantul daca Antena 1 a crescut cu 2-300 de mii versus anul trecut. In rest nu-s surprize, ProTV putea fi chiar mai jos de atat cu programul ales...

Trimite un comentariu

sus