AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici, a dominat intervalul de difuzare.
Programul de pe Pro TV, cu transmisii din Africa de Sud, a avut o medie de peste 2,5 milioane de români pe minut. În aproape 30 de minute, audienţa a sărit de trei milioane.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL: La nivelul întregii ţări, peste 2,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la show-ul prezentat de Cabral şi de Mihai Bobonete. Locul doi pe interval a fost al Kanal D (1,5 milioane). Pe poziţia a treia a fost Antena 1, cu 900.000 de telespectatori.
Un sfert din românii care se uitau aseară la televizor erau pe Pro TV (aproape 25% cotă de piaţă).
Vârf naţional: 3.314.000 de telespectatori (18 rating şi 30% share) la 20.56.
URBAN: La oraşe, peste 1,4 milioane de telespectatori pe minut au urmărit programul. Locul doi a fost tot al Kanal D, urmat de Antena 3 şi, pe patru, de Antena 1.
Vârf urban: 1.709.000 de telespectatori (16,9 rating şi 29,2 share), la ora 21.15.
COMERCIAL: Din telespectatorii Sunt celebru, scoate-mă de aici, 930.000 au fost din targetul comercial. De remarcat cota de piaţă: aproape 40% din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV.
Audienţa posturilor TV luni, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.530.000 | 13.7 | 24.3 |
2 | Kanal D | 1.510.000 | 8.2 | 14.5 |
3 | Antena 3 | 891.000 | 4.8 | 8.6 |
4 | Antena 1 | 779.000 | 4.2 | 7.5 |
5 | TVR 1 | 439.000 | 2.4 | 4.2 |
6 | Romania TV | 375.000 | 2 | 3.6 |
7 | Acasa | 294.000 | 1.6 | 2.8 |
8 | Prima TV | 242.000 | 1.3 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 240.000 | 1.3 | 2.3 |
10 | National TV | 225.000 | 1.2 | 2.2 |
11 | B1TV | 158.000 | 0.9 | 1.5 |
12 | ETNO | 147.000 | 0.8 | 1.4 |
13 | Realitatea TV | 140.000 | 0.8 | 1.3 |
14 | TVR 2 | 140.000 | 0.8 | 1.3 |
15 | Sport.ro | 139.000 | 0.8 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (20.30-22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.408.000 | 14 | 25.1 |
2 | Kanal D | 829.000 | 8.2 | 14.8 |
3 | Antena 3 | 571.000 | 5.7 | 10.2 |
4 | Antena 1 | 431.000 | 4.3 | 7.7 |
5 | Romania TV | 200.000 | 2 | 3.6 |
6 | Acasa | 180.000 | 1.8 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 165.000 | 1.6 | 2.9 |
8 | National TV | 130.000 | 1.3 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 111.000 | 1.1 | 2 |
10 | Realitatea TV | 101.000 | 1 | 1.8 |
11 | Sport.ro | 90.000 | 0.9 | 1.6 |
12 | B1TV | 83.000 | 0.8 | 1.5 |
13 | Prima TV | 82.000 | 0.8 | 1.5 |
14 | Digi 24 | 74.000 | 0.7 | 1.3 |
15 | Cartoon Network | 48.000 | 0.5 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (20.30-22.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 927.000 | 18.4 | 38.2 |
2 | Kanal D | 257.000 | 5.1 | 10.6 |
3 | Antena 1 | 252.000 | 5 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 132.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | Acasa | 80.000 | 1.6 | 3.3 |
6 | National TV | 59.000 | 1.2 | 2.4 |
7 | Romania TV | 50.000 | 1 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 47.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Antena Stars | 30.000 | 0.6 | 1.2 |
11 | Digi 24 | 27.000 | 0.5 | 1.1 |
12 | Sport.ro | 23.000 | 0.5 | 0.9 |
13 | B1TV | 19.000 | 0.4 | 0.8 |
14 | Realitatea TV | 16.000 | 0.3 | 0.7 |
15 | Pro Cinema | 16.000 | 0.3 | 0.7 |
Comentarii
Nu era suficientă nici lipsa totală a coeziunii dintre cei care se străduiesc cum pot să prezinte ceea ce va rămâne în cele din urmă una din cele mai proaste emisiuni ProTv. Nu mă refer aici la talentul lor actoricesc. Actorul din Las Fierbinţi chiar este simpatic. Mă refer însă la inflaţia de glume proaste, nepotrivite contextului, lipsa "chimiei" dintre cei doi, aerul de improvizaţie şchioapă şi multe altele ...
Platoul de filmare, pentru că asta este, nicidecum un teren natural de junglă autentică, este mult prea artificial, mic şi pregătit doar pentru ceea ce foarte inspirat spunea cineva pe-aici ... o "şezătoare" plictisitoare. Cu alte cuvinte, un loc cu o ofertă mult diferită faţă de ceea ce s-a prezentat în promovarea acestui reality-show.
Acţiunea e nulă, în opoziţie totală cu ceea ce mi-am imaginat.
Nu au ajuns toate astea însă. A trebuit adusă şi domnişoara Minune şi plantată în rândul "vedetelor". Promovăm deci ce? Pe cine? Sau ... suntem emancipaţi acum, ceea ce ne duce la un alt nivel de acceptare şi înţelegere, de depăşire în galop a tuturor inhibiţiilor? Pot accepta ideea. Dar, nu e totuşi prea mult? Nu am ajuns prea departe? ...
Ideea emisiunii e grozavă (sigur, nu ne aparţine, ca orice lucru bun dealtfel) dar din cauza realizatorilor (cu tot ce înseamnă asta), acest sezon este pierdut total. Ar fi prea multe şi imposibil de reparat.
Pentru ProTv, care este un simbol naţional şi aşa va rămâne în ciuda numărului tot mai mare de show-uri sau producţii slabe, mi-aş dori un sezon viitor diferit complet de cel din prezent.
Nu sunt celebru, dar ... cel puţin pentru urmatoarele 19 zile sau câte or mai fi, ies singur de-aici ...