Eurovisionul a urcat TVR în audienţă. Postul public a fost pe locul patru la nivel naţional şi urban şi pe şase pe publicul comercial.
În urma competiţiei Trupa Voltaj a fost selectată să reprezinte România în competiţia de la Viena, cu piesa De la capăt.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV pe intervalul Eurovision:
NAŢIONAL. Competiţia care s-a desfăşurat pe parcursul a trei ore şi jumătate a fost urmărit de peste 670.000 de persoane din întreaga ţară. Tot duminică seara a avut loc şi finala Sunt celebru, scoate-mă de aici, de pe Pro TV, show la care s-a concentrat grosul audienţei.
URBAN. La oraşe, TVR 1 a avut o medie de aproape 400.000 de telespectatori, postul public clasându-se pe locul patru în topul audienţelor pe intervalul Eurovision, după Pro TV, Antena 1 şi Antena 3.
COMERCIAL. TVR 1 a fost pe locul şase în audienţă pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 112.000 de privitori pe minut, la mică distanţă de Antena 3, care avea 113.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de duminică, 8 martie, pe intervalul Eurovision (20:29-00:08), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.452.000 | 13.3 | 25.4 |
2 | Kanal D | 983.000 | 5.3 | 10.2 |
3 | Antena 1 | 828.000 | 4.5 | 8.6 |
4 | TVR 1 | 674.000 | 3.7 | 7 |
5 | Antena 3 | 621.000 | 3.4 | 6.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 8 martie, pe intervalul Eurovision (20:29-00:08), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.255.000 | 12.4 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 465.000 | 4.6 | 8.8 |
3 | Antena 3 | 458.000 | 4.5 | 8.7 |
4 | TVR 1 | 382.000 | 3.8 | 7.2 |
5 | Kanal D | 379.000 | 3.8 | 7.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 8 martie, pe intervalul Eurovision (20:29-00:08), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 808.000 | 16 | 33.7 |
2 | Antena 1 | 299.000 | 5.9 | 12.5 |
3 | Kanal D | 151.000 | 3 | 6.3 |
4 | Prima TV | 146.000 | 2.9 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 113.000 | 2.2 | 4.7 |
6 | TVR 1 | 112.000 | 2.2 | 4.7 |
Comentarii
P.S, noul design al Site-ului este ORIBIL.
http://www.paginademedia.ro/2015/03/finala-sunt-celebru-scoate-ma-de-aici-cea-mai-urmarita-editie-din-cele-21-27-milioane-de-telespectatori/