Meciul Petrolul - Steaua, din Cupa României, difuzat de Pro TV a ţinut audienţele în faţa televizoarelor. Partida din semifinalele Cupei României a ţinut aproape două milioane de persoane din întreaga ţară în faţa televizoarelor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV pe intervalul meciului dintre Petrolul şi Steaua, încheiat 1 - 1:
NAŢIONAL. Partida de fotbal a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, dublu faţă de cel de-al doilea clasat, care a fost Kanal D. Postul turcesc a înregistrat o audienţă de aproape 1,1 milioane de persoane la nivel naţional. Antena 1 a avut locul al treilea, cu o medie de 930.000 de persoane.
URBAN. Petrolul - Steaua a fost urmărit la oraşe de 1,2 milioane de persoane. Kanal D, aflat pe locul al doilea, a fost urmărit de 615.000 de orăşeni. Antena 1 şi-a adjudecat locul al treilea, cu o medie de 552.000 de persoane.
COMERCIAL. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, unde a înregistrat 637.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a avut 347.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), la nivel NAŢIONAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.986.000 | 10.8 | 23.5 |
2 | Kanal D | 1.060.000 | 5.8 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 930.000 | 5.0 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 696.000 | 3.8 | 8.2 |
5 | Prima TV | 486.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | Romania TV | 284.000 | 1.5 | 3.4 |
7 | TVR 1 | 275.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | Antena Stars | 212.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Acasa | 174.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Realitatea TV | 167.000 | 0.9 | 2.0 |
Audienţa posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), la nivel URBAN:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.206.000 | 12.0 | 23.9 |
2 | Kanal D | 615.000 | 6.1 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 552.000 | 5.5 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 477.000 | 4.7 | 9.5 |
5 | Prima TV | 279.000 | 2.8 | 5.5 |
6 | Antena Stars | 138.000 | 1.4 | 2.7 |
7 | Romania TV | 124.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | TVR 1 | 124.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Acasa | 119.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | Realitatea TV | 118.000 | 1.2 | 2.3 |
Audienţa posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), pe publicul COMERCIAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 637.000 | 12.7 | 27.9 |
2 | Antena 1 | 347.000 | 6.9 | 15.2 |
3 | Kanal D | 209.000 | 4.2 | 9.1 |
4 | Prima TV | 153.000 | 3.1 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 85.000 | 1.7 | 3.7 |
6 | Antena Stars | 64.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Acasa | 58.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 50.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 49.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Realitatea TV | 37.000 | 0.7 | 1.6 |
Comentarii
Site - http://suntcelebru.protv.ro
Facebook - http://facebook.com/SuntCelebru
Ask.fm (cica au si dasta) - http://ask.fm/SuntCelebru
Twitter - http://twitter.com/SuntCelebru
Strategia de la Kanal D a dat roade cu "Tradarea" de luni pana vineri, au situat statia pe locul 2, bravo!
În ediția cu numărul 13 a show-ului Sunt celebru, scoate-mă de aici!, PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul orar 20:30 – 22:35. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au urmărit emisiunea, iar în minutul de aur de la ora 21:28, aproape 2.8 milioane de români erau în fața televizoarelor, pe PRO TV.
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.8 puncte de rating și 28.5% share. Televiziunea situată pe locul doi, Antena 1 a obținut un rating mediu de 7.2 puncte și 16% cotă de piață.
Audiente pt. 4 martie
Ieri, 4 martie, PRO TV a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public în intervalul orar 20:30 – 22:31. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au fost în fața televizoarelor, urmărind aventurile din jungla africană. În minutul de aur de la 21:29, aproape 2.9 milioane de persoane au urmărit PRO TV!
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a fost lider în topul audiențelor, cu 14.8 puncte de rating și 30.5% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a obținut un rating mediu de 5.0 puncte și 10.4% cotă de piață.
Audiente pt. 3 martie
Sunt celebru, scoate-mă de aici! a ajuns deja la ediția cu numărul 16! PRO TV a fost, din nou, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul 20:30 – 22:32, fiind urmărit la nivel național de peste 2.3 milioane de români.
În minutul de aur de la 20:52, aproape 2.8 milioane de persoane au urmărit celebritățile rămase în jungla africană!
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a condus detașat topul audiențelor cu 15.8 puncte de rating și 31.6% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi , Antena 1 a reușit să obțină un rating mediu de 6.2 puncte și 12.4% cotă de piață.