În plin proces de măsurare a audienţei radio (care se face prin telefon), Radio ZU derulează o campanie/concurs care trimite la întrebările din sondaj.
“Ce radio asculţi?” Zi ZU #casafiebine, scrie pe unul din panourile outdoor care promovează Campania postului, cu Mihai Morar şi Daniel Buzdugan în imagine. “Cand te sunam si ti se pune intrebarea "Ce radio asculti in fiecare zi?", vezi ce raspunzi! Spui Radio ZU"?, scrie site-ul Radio ZU. Un amănunt important, întrucât şi măsurătorile radio se fac tot prin telefon.
Campania/concurs este detaliată pe site-ul Radio Zu:
“Cand esti sunat si te-ntrebam ce radio asculti in fiecare zi, ZI ZU CA SA FIE BINE! Raspunde Radio ZU si ne iei banii! Sute de euro din Morning ZU si pana in seara!”
“ Daca te-ai inscris in concurs, cand te sunam si ti se pune intrebarea "Ce radio asculti in fiecare zi?", vezi ce raspunzi! Spui Radio ZU"? Ne iei banii pusi in joc. La fiecare concurs mai punem la bataie o suta de euro. Sute de euro pe zi.!
ZI ZU CA SA FIE BINE! intra in concurs! Sau trimite un SMS la 1815 (numar cu tarif normal valabil in retelele Orange, Telekom si Vodafone) cu textul "Ascult Radio ZU in fiecare zi"
“Cînd se fac sondajele de măsurare radio, posturile fac de multe ori concursuri prin care să îşi fidelizeze ascultătorii. Campania Radio ZU are însă un mesaj care poate fi considerat manipulator”, a comentat pentru Paginademedia.ro un profesionist de radio care a dorit să-şi păstreze anonimatul.
Contactaţi de Paginademedia.ro, oficialii Asociaţiei pentru Radio Audienţă - ARA (care se ocupă de măsurători şi include oameni din toate posturile) nu au comentat în niciun fel campania Radio ZU. Conducerea Asociaţiei va lua în însă în calcul o discuţie pe tema acestei campanii în cadrul Adunării Generale a asociaţiei, care va avea loc la sfîrşitul acestei luni. "Ne propunem să limităm astfel de iniţiative ale posturilor de radio pe viitor", au precizat pentru Paginademedia.ro reprezentanţii asociaţiei.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Ca sa nu va mai minunati de lucruri comune :)
Phrase that pays e una dintre cele mai vechi campanii radio. Asa cum este The Bomb pe care au facut-o 21 si pe care o face acum Kiss, asa cum e Hi-Low pe care o auzi zilele astea la 21, sau Birthday Game pe care l-ai auzit recent la kiss sau 21. Concursurile in care radiourile ofera bani ascultatorilor se fac oriunde in lume si au la baza acelasi principiu simplu. Arata ca asculti, castigi.
Bafta!
Un om normal întrebat de cineva ce radio ascultă va spune ce radio ascultă, nu va minți de dragul reclamei Radio Zu.
Dar unii oameni care în prezent nu mai ascultă radio, sau ascultă alte radiouri și în trecut au ascultat Zu, își vor aminti de radioul acesta și vor asculta din nou acest radio.
Reclama își propune să recâștige ascultătorul de Zu, nu să îndemne oamenii să mintă.
În plus e o reclamă viu colorată, prietenoasă, plăcută la vedere.
intelectuale?
Desigur, subiectul era interesant, dar asta cand esti baiat responsabil, nu cand scoti sursele inventate la produs.
Ti-ai facut datoria deontologica si ai sunat o asociatie. Dar stimate deontologule, pe Radio ZU ai sunat? Deontologule penibil?
PS. Daca iti spun ca esti penibil ma salta CNA?
iar amenda data la kiss Fm e data asa la intimidare , poate poate o sa fie si R. zu pe locu 1 peste tot , eu oricum ascult numa KissFm, Profm si R.Romania Actualitati