Decizia Pro TV de a pune fake reality-ul Lecţii de viaţă între orele 18 şi 19 a dat peste cap tot intervalul de acces prime time al postului de televiziune. Emisiunea produsă de Constantin Entertainment, un gen asemănător emisiunilor de pe Naţional TV, Kanal D şi Prima TV, a fost pe locul doi în audienţe, la mare distanţă de Antena 1, iar la oraşe a fost depăşită şi de Acasă TV.
Cu o audienţă mai mică înainte de Ştiri, Pro Tv a pierdut prima poziţie şi pe jurnal. Ştirile Pro TV au fost la nivelul întregii ţări pe locul al treilea, pe locul doi la oraşe, dar au avut prima poziţie pe comercial.
În comparaţie cu săptămâna trecută, audienţa ştirilor Pro TV de aseră a fost aproape la jumătate. Şi Măruţă a avut de suferit în urma mutării. Pe intervalul 16.00 – 17.00, La Măruţă a avut o audienţă cam la jumătate faţă de media pe care o făcea la o oră normală.
Practic, Pro TV a avut cu Măruţă, în intervalul 16 – 17, aceleaşi cifre pe care le avea săptămâna trecută cu serialul turcesc Puterea Destinului. Pe jumătatea de oră 17.30 – 18.00, audienţa Pro TV a fost cam la jumătate în comparaţie cu săptămâna trecută şi mult în urma Antenei 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
NAŢIONAL. Antena 1 a fost lider pe intervalul 18.00 - 19.00, pe care a fost difuzat Acces Direct. Postul din Băneasa a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori. Pro TV a fost cu Lecţii de viaţă pe locul al doilea, cu cifre la jumătate faţă de Antena 1: 768.000 de telespectatori.
URBAN. Lecţiile de viaţă au fost pe locul trei la oraşe, după Antena 1 şi Acasă TV, care difuza serialul turcesc Trandafirul negru.
COMERCIAL. Antena 1 a fost lider şi pe publicul comercial, cu o medie de 339.000 de persoane. Pro TV a fost pe doi, cu 189.000.
Audienţa posturilor TV de luni, 30 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Nr persoane
RTG %
Share
1
Antena 1
1.660.000
9
25.6
2
Pro TV
768.000
4,2
12
3
Acasa
486.000
2,6
7,5
4
Antena 3
375.000
2
5,8
5
Kanal D
276.000
1,5
4,3
Audienţa posturilor TV de luni, 30 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:
URBAN
Nr persoane
RTG %
Share
1
Antena 1
836.000
8,3
23,2
2
Acasa
324.000
3,2
9
3
Pro TV
310.000
3,1
8,6
4
Antena 3
279.000
2,7
7,5
5
Kanal D
178.000
1,8
4,9
Audienţa posturilor TV de luni, 30 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL
Nr persoane
RTG %
Share
1
Antena 1
339.000
6,7
25,3
2
Pro TV
189.000
3,8
14,1
3
Acasa TV
89.000
1,8
6,6
4
Kanal D
82.000
1,6
6,1
5
Prima TV
61.000
1,2
4,5
Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, pe locul trei, depăşite şi de serialul turcesc
Aseară, după premiera Lecţii de viaţă, Ştirile Pro TV au pornit de la o audienţă mult mai mică decât de obicei. Rezultatul: la nivel urban Andreea Esca a fost pe locul al treilea, după Antena 1, şi după serialul turcesc, Puterea detinului de pe Acasă TV.
Cifrele au fost mult sub performanţele normale ale Pro-ului (aproape un milion în mod normal media la oraşe). Şi la nivel naţional au fost mari diferenţe faţă de săptămâna trecută. Aseară, pe naţional, Pro TV avea o medie de 1,4 milioane de români pe minut şi era pe locul al doilea. În urmă cu o săptămână, număra două milioane şi era pe prima poziţie.
Andreea Esca şi-a păstrat prima poziţie doar pe targetul comercial.
Audienţa Ştirilor Pro TV de luni, 30 martie:
Stirile Pro TV 19
NATIONAL
Nr persoane
RTG%
Share
1
Antena 1
1.517.000
8,2
18,5
2
Pro TV
1.376.000
7,5
16,8
3
Acasa TV
1.196.000
6,5
14,6
URBAN
Nr persoane
RTG%
Share
1
Antena 1
743.000
7,4
16,7
2
Acasa TV
657.000
6,5
14,8
3
Pro TV
648.000
6,4
14,6
COMERCIAL
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
339.000
6,8
19,2
2
Antena 1
319.000
6,3
18,1
3
Acasa TV
294.000
5,8
16,1
Comentarii
P.S.: Antena 1 va difuza in curand "Insula Iubirii", iar ProTV va difuza un film din 2014, "Divergent"/"Non-Stop"
In rest, totul este corect! Emisiunea lui Mamaruta poate sa si dispara din grila si sa rebage filme care au fost ( filme noi 2012-2014) la ProTV, ar face audienta mai buna decat Mamaruta si fac economisirea de la salariul lui de 10.000 euro
1. promo Universal Channel:"După 7 ani în România, a sosit timpul să ne luăm rămas bun de la Universal Channel."
2. un post din Romania (nu zic numele, ca se stie) va filma in Franta varianta pt Romania a celebrei emisiuni Fort Boyard.
3. Ruxandra Ion in negocieri cu Antena Group.
In acelasi timp , cred ca PRO ar trebui sa opreasca colaborarea cu Constantin Entertaiment dupa a 2-a emisiune esuata in colaborare cu ei.
P.S. Ciudat e ca pe site-ul celor de la Constantin Entartaiment nu apare emisiunea asta , ca productii din Romania apar doar Vine Chef-ul si Judecator Alin Burea.