AUDIENŢE. Românii au talent a lăsat în urmă posturile concurente la debutul celui de-al cincilea sezon, primul fără producătoarea Mona Segall. Emisiunea de pe Pro TV a avut cifre de patru ori mai mari decât postul de pe locul doi la nivel naţional şi de aproape şapte ori pe targetul comercial.
Pe publicul comercial, cota de piaţă a fost de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau Românii au talent în noua formulă, cu Mihaela Rădulescu şi Bebe Cotimanis în juriu.
Românii au talent s-a intersectat cu serialul turcesc Trădarea (pe Kanal D) şi cu filmul Tango şi Cash, cu Sylvester Stallone şi Kurt Rusell (pe Antena 1).
Paginademedia.ro va prezinta audientele primei emisiuni Românii au talent din noul sezon (intervalul 20.30-23.10):
NATIONAL. Românii au talent a fost urmărită, aseară, de aproape 4,4 milioane de telespectatori pe minut, de patru ori mai mulţi decât locul doi pe interval, Kanal D. Cota de piaţă a showului la nivelul întregii ţări: 42%. Antena 1, pe locul al treilea, a avut o audienţă de aproape nouă ori mai mică.
Vârf naţional: 5.082.000 de telespectatori, la ora 22.45 (rating 27,6 şi cotă de piaţă 54,4%)
URBAN. Aproape 2,1 milioane din telespectatorii Românii au talent au fost de la oraşe. Kanal D, locul al doilea, număra până în 700.000 de telespectatori, iar cifrele Antena 3 au fost de şapte ori mai mici decât emisiunea prezentată de cuplul Bartoş-Smiley. Antena 1 a fost pe patru, cu cifre de aproape zece ori mai mici decât Pro TV.
Vârf urban: 2.524.000 de telespectatori, la 22.46 (rating 25 şi 49,8 cotă de piaţă)
COMERCIAL. Pe targetul comercial, diferenţa faţă de posturile concurente a fost mai mare decât pe celelalte targeturi: 1,2 milioane de telespectatori media Românii au talent, de şase ori mai mulţi decât la Kanal D şi de aproape zece ori în comparaţie cu Antena 1. Cota de piaţă Românii au talent pe publicul 18-49 de ani: 50%, ceea ce înseamnă că jumătate din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau Românii au talent.
Vârf comercial: 1.506.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, la 22.45 (rating 29,9 şi cotă de piaţă 62,5%)
GALERIE FOTO - Concurenţii primei ediţii Românii au talent din 2015
Audienţa posturilor TV vineri, 13 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.11), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 4.365.000 | 23.7 | 42.1 |
2 | Kanal D | 1.131.000 | 6.1 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 569.000 | 3.1 | 5.5 |
4 | Antena 3 | 487.000 | 2.6 | 4.7 |
5 | TVR 1 | 450.000 | 2.4 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.11), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.082.000 | 20.6 | 38.1 |
2 | Kanal D | 675.000 | 6.7 | 12.3 |
3 | Antena 3 | 286.000 | 2.8 | 5.2 |
4 | Antena 1 | 255.000 | 2.5 | 4.7 |
5 | Romania TV | 215.000 | 2.1 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.11), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.225.000 | 24.3 | 50.0 |
2 | Kanal D | 211.000 | 4.2 | 8.6 |
3 | Antena 1 | 150.000 | 3.0 | 6.1 |
4 | Acasa | 98.000 | 2.0 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 58.000 | 1.2 | 2.4 |
GALERIE FOTO - Concurenţii primei ediţii Românii au talent din 2015
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii