Continuă seria surprizelor după ce Pro TV a inclus în program fake-realityul Lecţii de viaţă. A treia zi de difuzare (şi ultima) între orele 18.00 - 19.00 a fost cea mai slabă dintre toate, iar cifrele Antenei 1 pe interval au fost de peste două ori mai mari la nivel naţional şi de peste trei ori mai mari la oraşe.
Mai mult, Ştirile Pro TV au început cu cinci minute înainte de ora 19.00 şi au fost pe locul al treilea pe interval pe două segmente: la oraşe, unde programul a fost depăşit de Antena 1 şi de Acasă, dar şi pe targetul comercial. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, Ştirile Pro TV au fost pe locul trei, după Acasă TV (cu serialul turcesc Puterea destinului) şi după Observatorul Antenei 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
Lecţii de viaţă, mai slab decât primele două difuzări. Antena 1, cifre de trei ori mai mari la oraşe
NAŢIONAL. A treia ediţie Lecţii de viaţă a mărit distanţa dintre Antena 1 (cu Acces Direct) şi Pro TV. Emisiunea de pe Pro TV fost urmărită de 660.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediţia de marţi. Pe interval, cifrele Antenei 1 erau de peste două ori mai mari: peste 1,6 milioane medie.
URBAN. Distanţă mai mare la oraşe între Antena 1 şi Pro TV. Fake realityul de pe Pro TV fost pe locul al treilea, cu 250.000 de telespectatori, de peste trei ori mai puţin decât audienţa Acces Direct pe interval.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Lecţii de viaţă a coborât sub 150.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost locul doi pe interval, după Antena 1, cu aproape 280.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.607.000 | 8.7 | 25.1 |
2 | Pro TV | 658.000 | 3.6 | 10.3 |
3 | Acasa | 496.000 | 2.7 | 7.7 |
4 | Antena 3 | 328.000 | 1.8 | 5.1 |
5 | Prima TV | 259.000 | 1.4 | 4 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 816.000 | 8.1 | 23.2 |
2 | Acasa TV | 304.000 | 3 | 8.7 |
3 | Pro TV | 253.000 | 2.5 | 7.2 |
4 | Antena 3 | 231.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | Kanal D | 125.000 | 1.2 | 3.6 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 282.000 | 5.6 | 21.9 |
2 | Pro TV | 148.000 | 2.9 | 11.5 |
3 | Acasa | 93.000 | 1.9 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 42.000 | 0.8 | 3.3 |
5 | Kanal D | 42.000 | 0.8 | 3.2 |
Ştirile Pro TV au fost pe locul trei şi pe segmentul comercial. Record la "furat startul": au început la 18.55
Dublă premieră pentru Ştirile Pro TV: au început cu cinci minute mai devreme (cu o zi înainte, începuseră la 18.56) şi au fost pe locul trei pe două targeturi: la oraşe, dar şi pe segmentul comercial 18.49 de ani. La nivel naţional, Ştirile Pro TV au fost pe prima poziţie.
La oraşe, Ştirile Pro TV au avut o medie de audienţă ieri, 1 aprilie, de 574.000 de telespectatori (faţă de aproximativ 900.000-1.000.000 de persoane cât avea în mod obişnuit). Au fost depăşite de Antena 1 şi de Acasă TV.
Pe targetul comercial 18-49 de ani, serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV, a fost peste ştirile principale. pe locul doi a fost Antena 1 şi, pe poziţia a treia, Ştirile Pro TV.
Audienţa Ştirilor Pro TV de miercuri, 1 aprilie:
NATIONAL | #colspan# | #colspan# | ||
---|---|---|---|---|
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 1.286.000 | 7 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 1.176.000 | 6.4 | 14.7 |
3 | Acasa | 1.151.000 | 6.2 | 14.4 |
URBAN | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Antena 1 | 682.000 | 6.8 | 16 |
2 | Acasa | 618.000 | 6.1 | 14.5 |
3 | Pro TV | 574.000 | 5.7 | 13.4 |
COMERCIAL | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Acasa | 287.000 | 5.7 | 17.7 |
2 | Antena 1 | 283.000 | 5.6 | 17.5 |
3 | Pro TV | 246.000 | 4.9 | 15.2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
- au angajat oameni slabi din prima. asa s-a ajuns la calitatea prima tv
-si daca vor oameni bun, nu ii pot avea. platesc mizerabil
-nu vor sa recunoasca ca formatul asta se face de ani de zile la prima tv si ca la pro nu merge orice. plus ca formatul e expirat
- sunt sefi peste sefi nemti si sarbi in constantin si romanii nu mai stiu de cine sa asculte
-au modul de lucru foarte diferit de romania. totul este exact,nimic nu este creativ. totul se reduce la tabele, tabele, tabele.
-au subestimat piata romaneasca si au fost nevoiti sa faca o emisiune foarte saraca. au crezut ca la noi faci orice daca fluri 100 de euro. ei bine...costurile sunt mai mari fata de studiile facute de ei(pentru cine nu stie, acum ceva vreme a fost o firma de rucrutare falsa care a chemat la interviuri regizori,scenaristi si producatori. Li s-a spus pentru ce bani se lucreaza aici si totusi cei din Constantin- angajatorul- a spus ca nu se poate, ca noi suntem niste taranoi care o sa se bucure la 3 lei. ei bine...teapa.
-au facut emisiunea asta cu figuranti pe care i-au platit f prost. au zis ca la ei merge, asa ca o sa mearga si la noi. ei bine...n-a mers si au fost obligati sa angajeze actori. Actori absolventi de UNATC, unii dintre ei chiar cunoscuti. o sa-i vedeti in episoadele urmatoare
-au niste producatoare acolo la emisiunile alea de gatit....vai de mine...scandalagioacie, nf de hh si care efectiv trag toata echipa in jos. vin din ...prima tv....
-un regizor dat afara de peste tot pentru ca face foarte mult scandal, a fost angajat aici. ce nebunie a facut omul pe filmari...mama, mama. emsiunea aia a cazut dupa doua emisii. soc in constantin. n-am angajat un super regizor? nuuuu! ati angajat un isteric adus de o producatoare isterica...
-constantin incepe sa se trezeasca. da, nu suntem in bulgaria.
-nu putem scapa de ei. o sa faca tot mai multe emisiuni. o sa aduca la pro doar zona prima tv...