Continuă seria surprizelor după ce Pro TV a inclus în program fake-realityul Lecţii de viaţă. A treia zi de difuzare (şi ultima) între orele 18.00 - 19.00 a fost cea mai slabă dintre toate, iar cifrele Antenei 1 pe interval au fost de peste două ori mai mari la nivel naţional şi de peste trei ori mai mari la oraşe.
Mai mult, Ştirile Pro TV au început cu cinci minute înainte de ora 19.00 şi au fost pe locul al treilea pe interval pe două segmente: la oraşe, unde programul a fost depăşit de Antena 1 şi de Acasă, dar şi pe targetul comercial. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, Ştirile Pro TV au fost pe locul trei, după Acasă TV (cu serialul turcesc Puterea destinului) şi după Observatorul Antenei 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
Lecţii de viaţă, mai slab decât primele două difuzări. Antena 1, cifre de trei ori mai mari la oraşe
NAŢIONAL. A treia ediţie Lecţii de viaţă a mărit distanţa dintre Antena 1 (cu Acces Direct) şi Pro TV. Emisiunea de pe Pro TV fost urmărită de 660.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediţia de marţi. Pe interval, cifrele Antenei 1 erau de peste două ori mai mari: peste 1,6 milioane medie.
URBAN. Distanţă mai mare la oraşe între Antena 1 şi Pro TV. Fake realityul de pe Pro TV fost pe locul al treilea, cu 250.000 de telespectatori, de peste trei ori mai puţin decât audienţa Acces Direct pe interval.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Lecţii de viaţă a coborât sub 150.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost locul doi pe interval, după Antena 1, cu aproape 280.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.607.000 | 8.7 | 25.1 |
2 | Pro TV | 658.000 | 3.6 | 10.3 |
3 | Acasa | 496.000 | 2.7 | 7.7 |
4 | Antena 3 | 328.000 | 1.8 | 5.1 |
5 | Prima TV | 259.000 | 1.4 | 4 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 816.000 | 8.1 | 23.2 |
2 | Acasa TV | 304.000 | 3 | 8.7 |
3 | Pro TV | 253.000 | 2.5 | 7.2 |
4 | Antena 3 | 231.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | Kanal D | 125.000 | 1.2 | 3.6 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 282.000 | 5.6 | 21.9 |
2 | Pro TV | 148.000 | 2.9 | 11.5 |
3 | Acasa | 93.000 | 1.9 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 42.000 | 0.8 | 3.3 |
5 | Kanal D | 42.000 | 0.8 | 3.2 |
Ştirile Pro TV au fost pe locul trei şi pe segmentul comercial. Record la "furat startul": au început la 18.55
Dublă premieră pentru Ştirile Pro TV: au început cu cinci minute mai devreme (cu o zi înainte, începuseră la 18.56) şi au fost pe locul trei pe două targeturi: la oraşe, dar şi pe segmentul comercial 18.49 de ani. La nivel naţional, Ştirile Pro TV au fost pe prima poziţie.
La oraşe, Ştirile Pro TV au avut o medie de audienţă ieri, 1 aprilie, de 574.000 de telespectatori (faţă de aproximativ 900.000-1.000.000 de persoane cât avea în mod obişnuit). Au fost depăşite de Antena 1 şi de Acasă TV.
Pe targetul comercial 18-49 de ani, serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV, a fost peste ştirile principale. pe locul doi a fost Antena 1 şi, pe poziţia a treia, Ştirile Pro TV.
Audienţa Ştirilor Pro TV de miercuri, 1 aprilie:
NATIONAL | #colspan# | #colspan# | ||
---|---|---|---|---|
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 1.286.000 | 7 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 1.176.000 | 6.4 | 14.7 |
3 | Acasa | 1.151.000 | 6.2 | 14.4 |
URBAN | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Antena 1 | 682.000 | 6.8 | 16 |
2 | Acasa | 618.000 | 6.1 | 14.5 |
3 | Pro TV | 574.000 | 5.7 | 13.4 |
COMERCIAL | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Acasa | 287.000 | 5.7 | 17.7 |
2 | Antena 1 | 283.000 | 5.6 | 17.5 |
3 | Pro TV | 246.000 | 4.9 | 15.2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Acum despre serialul de pe AcasaTV:
Ei vor sa fie macar in top 5 pe zi, dar de ce baga seriale gen: Inger salbatic. Hello! Film de 2000 de ani in care se uita femeile care vor sa "retraiasca" trecutul. Le-as propune sa difuzeze reluarea filmului: "Ingeri pazitori", ca de, s-a terminat luni si lumea poate vrea sa-l vada de la inceput, si sigur va avea succes mai bun decat telenovela de acum
Acum despre Antena 1:
Bravo, ati reusit sa ramaneti pe locul 2. Atat. :))
Ce zici de coma alcoolica in momentul conceperii tale?
Mai potoliti-va.
Din poziția de lider - de piața și de audiență națională și urbană - avută pînă la înscăunarea Stellei Litou, acum au pierdut la două categorii importante urbanul si, mai ales comercialul...și căderea ar putea continua, dacă nu vor lua măsuri. ”Profesionista” Stella Litou pare depășită de situație pentru că nu poate păcăli publicul român cu ”fake”uri, ca la bulgari...așa că vor reveni la vechiul program care era până la venirea ei...și de ce a venit atunci, să se facă de râs, și ea, și PRO TVul, pe foarte mulți bani pe care îi încasează ea din salariu și bonusuri... și îi pierde PRO TVul ?
Cum pot romanii sa se uite la fake emisiunea Acces direct. Antena da bonul fiscal invitatilor sau fac evaziune fiscala ?