Clasamente de televiziune atipice duminică, în ziua înmormântării Mărioarei Zăvoranu. Posturile care au abordat pe larg subiectul au fost în topul audienţei, astfel că România TV a fost cel mai urmăit post TV din România, în intervalul 12.00-20.00 (când s-a terminat înmormântara), peste Pro TV şi Antena 1.
România TV a avut primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Antena Stars, postul căruia Oana Zăvoranu i-a cedat exclusivitatea funeraliilor (ca la meciurile de fotbal) a dat live înmortmântarea şi a fost pe locul patru.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele zilei de duminică, în intervalul orar 12.00-20.00:
NAŢIONAL. România TV a fost cel mai urmărit post TV pe intervalul 12.00-20.00 (în care s-au desfăşurat funeraliile). Postul de ştiri al lui Sebastian Ghiţă a avut o medie în intervalul respectiv de 760.000 de români în fiecare minut. Locurile doi-trei au fost Antena 1 (744.000) şi Pro TV (700.000).
Cu live de la funeralii, Antena Stars a fost pe locul patru cu aproape 400.000 media de audienţă.
VÂRFURI. România TV a avut, între 14.00 şi 15.00, vârfuri care s-au apropiat de un milion de români media pe minut. La Antena Stars (singurul post cu camere în cimitir), vârful a fost chiar ora înmormântării: 630.000 media de români pentru postul Intact între orele 1.00 şi 20.00.
URBAN. Prima poziţie şi la oraşe pentru România TV: 416.000 media de telespectatori în fiecare minut din intervalul 12.00-20.00. Clasamentul continuă cu Antena 1 şi Pro TV.
Şi la oraşe, Antena Stars a fost tot pe patru (250.000 de persoane media).
COMERCIAL. Diferenţe de clasament pe targetul între 18 şi 49 de ani. Aici, Pro TV a fost pe primul loc (cu 223.000 medie), iar România TV a fost pe locul al treilea. Pe patru, Antena Stars.
Audienţa posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 761.000 | 4.1 | 10.8 |
2 | Antena 1 | 744.000 | 4.0 | 10.6 |
3 | Pro TV | 701.000 | 3.8 | 9.9 |
4 | Antena Stars | 387.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 339.000 | 1.8 | 4.8 |
6 | National TV | 329.000 | 1.8 | 4.7 |
7 | TVR 1 | 315.000 | 1.7 | 4.5 |
8 | Kanal D | 254.000 | 1.4 | 3.6 |
9 | B1TV | 208.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | Prima TV | 183.000 | 1.0 | 2.6 |
11 | Disney | 124.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | TVR 2 | 123.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | Cartoon Network | 111.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Acasa | 109.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Realitatea TV | 107.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | ETNO | 101.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Disney Junior | 95.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | Digi 24 | 85.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Boomerang | 71.000 | 0.4 | 1.0 |
20 | Pro Cinema | 68.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 416.000 | 4.1 | 11.1 |
2 | Antena 1 | 387.000 | 3.8 | 10.3 |
3 | Pro TV | 367.000 | 3.6 | 9.8 |
4 | Antena Stars | 251.000 | 2.5 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 232.000 | 2.3 | 6.2 |
6 | National TV | 159.000 | 1.6 | 4.2 |
7 | TVR 1 | 130.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | B1TV | 127.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | Kanal D | 115.000 | 1.1 | 3.1 |
10 | Prima TV | 95.000 | 0.9 | 2.5 |
11 | Digi 24 | 71.000 | 0.7 | 1.9 |
12 | Realitatea TV | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
13 | Cartoon Network | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Disney | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Acasa | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Disney Junior | 53.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | Boomerang | 51.000 | 0.5 | 1.4 |
18 | TVR 2 | 48.000 | 0.5 | 1.3 |
19 | Pro Cinema | 43.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | Diva | 37.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 19 aprilie, în intervalul orar 12.00-20.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 223.000 | 4.4 | 14.6 |
2 | Antena 1 | 179.000 | 3.6 | 11.7 |
3 | Romania TV | 106.000 | 2.1 | 7.0 |
4 | Antena Stars | 96.000 | 1.9 | 6.3 |
5 | Prima TV | 51.000 | 1.0 | 3.4 |
6 | Kanal D | 47.000 | 0.9 | 3.1 |
7 | National TV | 44.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | B1TV | 42.000 | 0.8 | 2.7 |
9 | Antena 3 | 39.000 | 0.8 | 2.5 |
10 | TVR 1 | 39.000 | 0.8 | 2.5 |
11 | Digi 24 | 37.000 | 0.7 | 2.4 |
12 | Acasa | 31.000 | 0.6 | 2.0 |
13 | Realitatea TV | 26.000 | 0.5 | 1.7 |
14 | Boomerang | 26.000 | 0.5 | 1.7 |
15 | Pro Cinema | 22.000 | 0.4 | 1.4 |
16 | Disney Junior | 21.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | Diva | 20.000 | 0.4 | 1.3 |
18 | AXN | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | TVR 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | History Channel | 16.000 | 0.3 | 1.1 |
Comentarii
PRO a fost lider pe 17-22 ... Stirile PRO 19 au fost pe primul loc cu audienta dubla fata de Observatorul A1 care era pe 2 ... Iar de la 20 , Divergent a fost pe 1 , a facut de mai bine de 4 ori audienta A1 care era pe 2.
Inca nu s-a inventat in Romania televiziunea care sa aduca mereu ceva pozitiv pe ecran, nu pozitiv si negativ.
Vrem televiuziuni ca in vestul EUROPEI nu ca in CONGO.
De aceea politicienii isi fac de cap ca oameni ca astia multi, dar prosti voteaza.
La poarta la cimitir era omor ca nu intra in incinta cimitirului saracii pensionari din Bucuresti dar sa faca proteste la guvern ca pensia este mai mica decat costa mancarea pe luna la adaposturile pentru caini nu se gandesc.
Ne meritam soarta.
Nu ca am telecomanda sa decid ce post urmaresc, problema este ca daca mut de pe un post tv pe altul vad aceleasi mizerii umane ce colcaie in tara asta. Eu vreau sa mut de pe un post tv pe alt post tv de la ceva bun la ceva foarte bun.
CNA fati datoria si dezinfecteaza televizinile de paraziti.