A doua ediţie a fake reality-ului Lecţii de viaţă, de pe Pro TV, a avut cifre sub prima difuzare, cea de luni şi şi-a menţinut poziţia mult în urma Antenei 1. Ca şi luni, Pro TV a fost pe locul al treilea la nivel urban şi pe doi la oraşe şi pe targetul comercial.
Surpriza serii a fost Ştirile Pro TV. Programul a furat startul cu nu mai puţin de patru minute: a început la 18.56. Audienţele: la nivel naţional, Ştirile Pro TV au fost pe locul doi, după Acasă TV, care difuza serialul turcesc Puterea destinului. La nivel urban, a revenit pe prima poziţie după ce, luni Pro TV fusese pe locul al treilea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
Lecţii de viaţă, audienţă la jumătate faţă Antena 1:
NAŢIONAL. A doua ediţie Lecţii de viaţă a fost urmărită de 670.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediţia de luni. Pro TV a fost pe locul doi, mult în urma Antenei 1, care avea cu Acces Direct o audienţă dublă: peste 1,3 milioane de români.
URBAN. Fake realityul de pe Pro TV rămîne pe locul trei la oraşe. Media la oraşe a emisiunii: 317.000 de telespectatori, cu doar 7.000 peste ziua de luni. Pe intervalul programului, Antena 1 era urmărită ieri de 660.000 de persoane (o scădere de aproape 200.00 faţă de ziua de luni), iar serialul de pe Acasă TV înregistra 345.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Locul doi pentru Pro TV şi pe targetul comercial, cu o medie de 180.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Acces Direct se uitau, pe intervalul emisiunii, aproape 280.000 de telespectatori din acest segment.
Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.341.000 | 7.3 | 22.6 |
2 | Pro TV | 668.000 | 3.6 | 11.3 |
3 | Acasa | 524.000 | 2.8 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 340.000 | 1.8 | 5.7 |
5 | Kanal D | 268.000 | 1.5 | 4.5 |
Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 659.000 | 6.5 | 19.6 |
2 | Acasa | 345.000 | 3.4 | 10.3 |
3 | Pro TV | 317.000 | 3.1 | 9.4 |
4 | Antena 3 | 266.000 | 2.6 | 7.9 |
5 | Kanal D | 179.000 | 1.8 | 5.3 |
Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 277.000 | 5.5 | 21.7 |
2 | Pro TV | 181.000 | 3.6 | 14.1 |
3 | Acasa | 106.000 | 2.1 | 8.3 |
4 | Kanal D | 76.000 | 1.5 | 5.9 |
5 | Romania TV | 40.000 | 0.8 | 3.1 |
Ştirile Pro TV au furat startul cu patru minute. Au câştigat oraşele, dar au fost sub serialul de pe Acasă TV
Ştirile Pro TV au început aseară la 18.56, cu patru minute înainte de ora normală. Este prima dată, cel puţin în acest an, când Ştirile Pro TV fură startul cu patru minute.
Audienţele: La nivelul întregii ţări, Ştirile Pro TV au fost pe locul doi, după serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV. Atât Ştirile Pro TV, cât şi Observatorul Antenei 1 au avut cifre mult sub ziua de luni. O explicaţie: la ora 19.00, preşedintele Klaus Iohannis făcea în direct de la Cotroceni bilenţul primelor 100 de zile de mandat. Toate posturile de ştiri transmiteau în direct conferinţa.
La oraşe, Ştirile Pro TV au recuperat primul loc după ce, luni seară, programul prezentat de Andreea Esca era pe poziţia a treia, după Antena 1 şi Acasă TV.
Audienţa Ştirilor Pro TV de marţi, 31 martie:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Acasa | 1.179.000 | 6.4 | 15.9 |
2 | Pro TV | 1.169.000 | 6.3 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 1.056.000 | 5.7 | 14.3 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 641.000 | 6.3 | 15.6 |
2 | Acasa | 608.000 | 6 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 518.000 | 5.1 | 12.6 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 332.000 | 6.6 | 19.7 |
2 | Acasa | 267.000 | 5.3 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 237.000 | 4.7 | 14 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Si ce televiziune? Ca de, nu se stie cine .
De cand pana cand Mamaruta a fost peste Acces Direct? Acces Direct a fost aproape in fiecare luna din an pe locul 1/2/3 la emisiunile de divertisment, cat despre Mamaruta abia daca era pe locul 5.