AUDIENŢE. Primul meci din Liga I difuzat de Antena 1 a plasat postul pe locul trei în clasamentul posturilor monitorizate. Pe toate cele trei targeturi, meciul Steaua - Petrolul, difuzat în direct de canalul Intact, a fost depăşit de Pro TV (cu filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles) şi de Kanal D (cu Asta-i România şi cu Noră pentru Leana, o selecţie de reluări cu Vacanţa mare).
De remarcat pe intervalul partidei categoria Alţii, care adună toate posturile monitorizate, inclusiv Digi Sport, canal care, de asemenea, a difuzat meciul de fotbal. Nu se poate spune câţi telespectatori au ales Digi Sport şi câţi s-au uitat pe alte canale nemonitorizate, dar audienţa categoriei a fost dublă, comparativ cu săptămâna trecută.
Steaua - Petrolul este primul meci din campionat difuzat de postul Intact după ce Antena 1 a cumpărat, pentru acest sezon, prima opţiune din fiecare etapă a Ligii I.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Steaua - Petrolul (21.00-23.00).
NAŢIONAL. Meciul Steaua - Petrolul a fost urmărit pe Antena 1 de 630.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul partidei, la Pro TV se uitau 743.000 de români, iar la Kanal D erau 733.000. Pe Pro TV era filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles. Pe Kanal D, până la 21.30 a fost emisiunea Asta-i România, apoi Noră pentru Leana, reluări cu Vacanţa Mare.
Categoria Alţii a adunat pe intervalul partidei peste 1,3 milioane de români. Nu se poate preciza câţi români au ales Digi Sport, dar o parte importantă viziona meciul pe canalul RCS.
URBAN. Antena 1 a fost depăşită şi la oraşe de Pro TV şi de Vacanţa mare. Steaua - Petrolul a ţinut pe Antena 1 o medie de puţin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban. În acelaşi timp, la Pro TV se uitau 451.000 de telespectactori, iar la Kanal D - 337.000.
Audienţă dublă pentru categoria Alţii, comparativ cu săptămâna trecută: un total de peste 800.000 de telespectatori adunaţi de la toate canalele nemonitorizate.
COMERCIAL. Acelaşi clasament şi pe segmentul 18-49 de ani, cu filmul de pe Pro TV şi cu Leana peste Steaua de pe Antena 1. Media meciului pe targetul comercial: 120.000 de telespectatori. Media Pro TV pe interval: 270.000. Kanal D a avut pe segmentul comercial aproape 150.000 de telespecatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 1.348.000 | 7.3 | 19.4 |
Pro TV | 743.000 | 4 | 10.7 |
Kanal D | 733.000 | 4 | 10.5 |
Antena 1 | 629.000 | 3.4 | 9 |
TVR 1 | 446.000 | 2.4 | 6.4 |
Antena 3 | 401.000 | 22 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 813.000 | 8.1 | 21.3 |
Pro TV | 451.000 | 4.5 | 11.8 |
Kanal D | 337.000 | 3.3 | 8.8 |
Antena 1 | 306.000 | 3.0 | 8 |
Antena 3 | 240.000 | 2.4 | 6.3 |
Romania TV | 211.000 | 2.1 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 336.000 | 6.6 | 22.4 |
Pro TV | 270.000 | 5.3 | 18 |
Kanal D | 147.000 | 2.9 | 9.8 |
Antena 1 | 120.000 | 2.3 | 8 |
Acasa | 79.000 | 1.6 | 5.3 |
Prima TV | 78.000 | 1.5 | 5.2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
@Adi, nu, nu cred ca este acesta motivul.
Din nefericire sunt abonat UPC si pot vedea astfel de meciuri pe Look sau pe A1.
Din punctul meu de vedere si look este slab, foarte slab.
Mi-ar fi placut sa pot vedea pe Dolce, postul care, in opinia mea, este cel mai profesionist in acest moment.
Revenind insa la liga 1. am vazut vreo 30 minute din FCSB-Petrolul si din ASA- Dinamo si regret timpul pierdut.
Pentru a prinde Liga 1 pe UPC platesc 10 lei, oare cat ar trebui sa platesc sa si joace amatorii aia ceva?