AUDIENŢE. Primul meci din Liga I difuzat de Antena 1 a plasat postul pe locul trei în clasamentul posturilor monitorizate. Pe toate cele trei targeturi, meciul Steaua - Petrolul, difuzat în direct de canalul Intact, a fost depăşit de Pro TV (cu filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles) şi de Kanal D (cu Asta-i România şi cu Noră pentru Leana, o selecţie de reluări cu Vacanţa mare).
De remarcat pe intervalul partidei categoria Alţii, care adună toate posturile monitorizate, inclusiv Digi Sport, canal care, de asemenea, a difuzat meciul de fotbal. Nu se poate spune câţi telespectatori au ales Digi Sport şi câţi s-au uitat pe alte canale nemonitorizate, dar audienţa categoriei a fost dublă, comparativ cu săptămâna trecută.
Steaua - Petrolul este primul meci din campionat difuzat de postul Intact după ce Antena 1 a cumpărat, pentru acest sezon, prima opţiune din fiecare etapă a Ligii I.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Steaua - Petrolul (21.00-23.00).
NAŢIONAL. Meciul Steaua - Petrolul a fost urmărit pe Antena 1 de 630.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul partidei, la Pro TV se uitau 743.000 de români, iar la Kanal D erau 733.000. Pe Pro TV era filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles. Pe Kanal D, până la 21.30 a fost emisiunea Asta-i România, apoi Noră pentru Leana, reluări cu Vacanţa Mare.
Categoria Alţii a adunat pe intervalul partidei peste 1,3 milioane de români. Nu se poate preciza câţi români au ales Digi Sport, dar o parte importantă viziona meciul pe canalul RCS.
URBAN. Antena 1 a fost depăşită şi la oraşe de Pro TV şi de Vacanţa mare. Steaua - Petrolul a ţinut pe Antena 1 o medie de puţin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban. În acelaşi timp, la Pro TV se uitau 451.000 de telespectactori, iar la Kanal D - 337.000.
Audienţă dublă pentru categoria Alţii, comparativ cu săptămâna trecută: un total de peste 800.000 de telespectatori adunaţi de la toate canalele nemonitorizate.
COMERCIAL. Acelaşi clasament şi pe segmentul 18-49 de ani, cu filmul de pe Pro TV şi cu Leana peste Steaua de pe Antena 1. Media meciului pe targetul comercial: 120.000 de telespectatori. Media Pro TV pe interval: 270.000. Kanal D a avut pe segmentul comercial aproape 150.000 de telespecatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 1.348.000 | 7.3 | 19.4 |
Pro TV | 743.000 | 4 | 10.7 |
Kanal D | 733.000 | 4 | 10.5 |
Antena 1 | 629.000 | 3.4 | 9 |
TVR 1 | 446.000 | 2.4 | 6.4 |
Antena 3 | 401.000 | 22 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 813.000 | 8.1 | 21.3 |
Pro TV | 451.000 | 4.5 | 11.8 |
Kanal D | 337.000 | 3.3 | 8.8 |
Antena 1 | 306.000 | 3.0 | 8 |
Antena 3 | 240.000 | 2.4 | 6.3 |
Romania TV | 211.000 | 2.1 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
Altii | 336.000 | 6.6 | 22.4 |
Pro TV | 270.000 | 5.3 | 18 |
Kanal D | 147.000 | 2.9 | 9.8 |
Antena 1 | 120.000 | 2.3 | 8 |
Acasa | 79.000 | 1.6 | 5.3 |
Prima TV | 78.000 | 1.5 | 5.2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
De exemplu: Scoaterea "StarNews", "In puii mei(redif)", "Totul e permis(redif)" incepe din 19 iulie, "Observator Special"(Sa bage SPORTUL la Observator), sa investeasca in filme noi pentru a atrage tineretul.