Strategia Pro TV de a contracara Poftiţi de vă iubiţi, după finalul MasterChef, cu o reluare Las Fierbinţi a mers luni, dar nu şi marţi. Aseară, showul de pe Antena 1 a depăşit serialul şi a fost pe primul loc pe interval.
Poftiţi de vă iubiţi a început la 20.30 şi s-a terminat la 23.30.
- Până la ora 22.40, s-a intersectat cu MasterChef şi a fost pe locul al doilea, la mică distanţă, după show-ul de pe Pro TV.
- De la 22.40, când a început reluarea Las Fierbinţi, showul produs de Mona Segal pe Antena 1 a trecut pe primul loc şi a recuperat diferenţa, astfel încât media pe tot intervalul Poftiţi de vă iubiţi a fost peste Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Intervalul Las Fierbinţi - Poftiţi de vă iubiţi. Serialul, după emisiunea de pe Antena 1
Las Fierbinţi şi Poftiţi de vă iubiţi s-a intersectat peste trei sferturi de oră (22.43-23.33). Pe intervalul respectiv, Antena 1 a avut prima poziţie pe toate targeturile.
La nivelul întregii ţări, 940.000 de români se uitau la Antena 1, iar 730.000 erau pe Pro TV. Las Fierbinţi a fost pe locul al treilea, după Antena 1 şi Kanal D.
La oraşe, reluarea Las Fierbinţi a fost pe locul al doilea, după Antena 1.
Diferenţă mai mică pe targetul comercial: 370.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Antena 1 şi 330.000 la Pro TV.
Avansul Antena 1 pe intervalul de bătaie cu Las Fierbinţi a ridicat media de audienţă a întregii emisiuni Poftiţi de vă iubiţi. Chiar dacă showul a fost după MasterChef pe intervalul comun, emisiunea (mai lungă decât showul culinar), a scos o medie peste Pro TV pe tot intervalul.
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi - Poftiţi de vă iubiţi (22.40 - 23.30)
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 938.000 | 5.1 | 15.4 |
2 | Kanal D | 752.000 | 4.1 | 12.3 |
3 | Pro TV | 734.000 | 4 | 12 |
4 | Antena 3 | 513.000 | 2.8 | 8.4 |
5 | Romania TV | 299.000 | 1.6 | 4.9 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 600.000 | 5.9 | 16.8 |
2 | Pro TV | 452.000 | 4.5 | 12.6 |
3 | Antena 3 | 372.000 | 3.7 | 10.4 |
4 | Kanal D | 371.000 | 3.7 | 10.4 |
5 | Romania TV | 153.000 | 1.5 | 4.3 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 368.000 | 7.3 | 22.7 |
2 | Pro TV | 330.000 | 6.6 | 20.4 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 103.000 | 2 | 6.3 |
5 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 2.7 |
2. Intervalul MasterChef: show-ul de pe Pro TV, peste Poftiţi de vă iubiţi
Bătălia directă MasterChef - Poftiţi de vă iubiţi (intervalul 20.30-22.40) a fost câştigată de emisiunea de pe Pro TV, dar diferenţele au fost mici.
La nivel naţional, la MasterChef erau 1,14 milioane de români, la Poftiţi de vă iubiţi se uitau 1,1 milioane.
La oraşe, Pro TV avea cu emisiunea culinară 641.000 de telespectatori, iar la Antena 1 erau 635.000.
Un avans mai mare pe targetul comercial: 414.000 de persoane la Pro TV, 370.000 la emisiunea de pe Antena 1.
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef - Poftiţi de vă iubiţi (20.30 - 22.40)
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.148.000 | 6.2 | 13.5 |
2 | Antena 1 | 1.105.000 | 6 | 13 |
3 | Kanal D | 873.000 | 4.7 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 611.000 | 3.3 | 7.2 |
5 | Romania TV | 491.000 | 2.7 | 5.8 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 641.000 | 6.3 | 13.8 |
2 | Antena 1 | 635.000 | 6.3 | 13.6 |
3 | Kanal D | 445.000 | 4.4 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 399.000 | 4 | 8.6 |
5 | Romania TV | 234.000 | 2.3 | 5 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 414.000 | 8.2 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 369.000 | 7.3 | 19.4 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.4 | 6.4 |
4 | Antena 3 | 84.000 | 1.7 | 4.4 |
5 | Prima TV | 59.000 | 1.2 | 3.1 |
Citeşte şi:
Comentarii
cat despre Las fierbinti, ar fi cam rusinos pentru Protv sa bage la 20:30 in sezonul de toamna niste reluari. nu ii va ajuta pe termen lung. trebuie mai degraba sa caute ceva pentru 22:30-23:30 in general.
ma bucur totusi ca Masterchef a ramas pe primul loc. cifrele Poftit pe la noi raman si ele foarte bune.
ATI UITAT SA SPUNETI CA PE INTREG INTERVALUL POFTITI DE VA IUBITI, PRO TV A AVUT PE COMERCIAL O MEDIE DE 21.4shr/7.8rtg, IAR POFTITI DE VA IUBITI 20.2 shr/7.3rtg
Deci, cine a batut pe cine?
Sunteti foarte tari si foarte bine informati!
Mai trist este ca multi oameni chiar cred in statisticile voastre. Sau nu sunt ale voastre?