AUDIENŢE. Prima ediţie din acest sezon a emisiunii Visuri la cheie, de pe Pro TV, a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare. Pro TV a avut un avans de şase sute de mii de telespectatori, la nivel naţional, în faţa locului doi, ocupat de Kanal D.
Antena 1, cu emisiunea Burlăciţa, a fost pe locul patru pe intervalul Visuri la cheie, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe. Emisiunea cu Daniela Crudu personaj principal a fost depăşită de Pro TV, de Kanal D, dar şi de Antena 3.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de miercuri, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30):
NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost urmărită la nivelul întregii ţări de peste un milion şi jumătate de români în fiecare minut. Emisiunea cu Dragoş Bucur a fost urmată de Kanal D şi Antena 3. Cu Burlăciţa Daniela Crudu, Antena 1 a ocupat locul al patrulea, cu o medie de 600.000 de telespectatori.
Vârf naţional Visuri la cheie: 2.024.000 de telespectatori, la 21.47 (rating 11 şi 21,9% cotă de piaţă)
URBAN. Aproape 750.000 de telespectatori a avut la oraşe Pro TV cu emisiunea Visuri la cheie. Locul doi pentru Kanal D (cu jumătate de milion de persoane) şi trei pentru Antena 1. Şi la oraşe, Burlăciţa de pe Antena 1 a fost tot pe locul patru.
Vârf urban Visuri la cheie: 1.053.000 de telespectatori, la 21.47 (rating 10.4 şi 21,2% cotă de piaţă)
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Pro TV a numărat 470.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Daniela Crudu a fost mai sus pe acest segment: locul doi, cu 222.000 de persoane. Poziţia a treia pentru Kanal D şi locul cinci pentru Antena 3.
Vârf comercial Visuri la cheie: 670.000 de telespectatori, la 21.47 (rating 13.3 şi 31,5% cotă de piaţă)
Audienţa posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.511.000 | 8.2 | 17.2 |
2 | Kanal D | 915.000 | 5 | 10.4 |
3 | Antena 3 | 631.000 | 3.4 | 7.2 |
4 | Antena 1 | 605.000 | 3.3 | 6.9 |
5 | România TV | 464.000 | 2.5 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 748.000 | 7.4 | 15.8 |
2 | Kanal D | 497.000 | 4.9 | 10.5 |
3 | Antena 3 | 391.000 | 3.9 | 8.3 |
4 | Antena 1 | 374.000 | 3.7 | 7.9 |
5 | Prima TV | 217.000 | 2.2 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 468.000 | 9.3 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 222.000 | 4.4 | 11.1 |
3 | Kanal D | 131.000 | 2.6 | 6.6 |
4 | Prima TV | 125.000 | 2.5 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 75.000 | 1.5 | 3.7 |
Comentarii
Eu tin minte ca s-au despartit oficial,iar apoi a ramas Mantea insarcinata si bum...erau impreuna ca si cum despartirea nici n-ar fi avut loc :)).
Cine stie cu cine a ramas aia gravida si l-au bagat pe asta in fata.
pe scurt, geniile au facut o scara pentru pod care ocupa un spatiu gigant din camera, asamblata din corpuri de biblioteca intercalate, fara balustrade sau orice alt fel de protectie.
in pod au facut camera copiilor si au pus pe jos o plasa rara, stil plasa de pescuit, prinsa de margini, ca baietelul familiei sa stea acolo suspendat in aer la 3 metri, ca la circ. absolut genial.
A sunat o persoana sa se inscrie, traieste intr-o camera cu cei 7 copii ai ei, iar cei de la protv nu au dorit sa-i ajute pentru ca nu au o "bursa" de la primarie. Cat despre "o emisiune speciala", da, o emisiune in care dupa ce te ajuta trebuie sa platesti sau sa mergi la Maruta sa faci rating cu povestea ta vreo 3/4 zile.
Audientele slabe pentru Burlacita nu sunt o surpriza. Emisiunea asta nu performeaza de cateva sezoane, dar Antena continua sa o faca dintr-un motiv doar de ei stiut.