Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre peste episodul trecut. DigiSport, surpriza de aseară, cu un meci al Stelei: locul patru la oraşe, peste Antena 3

 
las fierbinti
las fierbinti

AUDIENŢE. Las Fierbinţi s-a "bătut" din nou aseară cu un meci de fotbal: Poli Timişoara - Steaua, dat de Digi Sport, după ce săptămâna trecută s-a intersectat cu o repriză din partida naţionalei cu Finlanda. Rezultatul: la nivelul întregii ţări, cifrele serialului de pe Pro TV au fost peste săptămâna trecută, cu vârfuri de două milioane şi jumătate de telespectatori pe post.

Publicitate

Surpriza serii a fost aseară DigiSport, postul care a difuzat meciul Poli Timişoara - Steaua, din Cupa Ligii. La oraşe, canalul de sport al RCS, intrat de curând în măsurători, a fost pe locul patru, înaintea Antenei 3. Aceeaşi poziţie - patru - şi pe segmentul comercial.

Meciul Stelei a început cu o jumătate de oră mai târziu decât Las Fierbinţi. Pe intervalul întregii partide, cifrele DigiSport au fost puţin mai mari decât pe intersecţia cu Las Fierbinţi, dar postul a fost pe aceeaşi poziţie.

Antena 1, cu Am ceva să-ţi spun, a fost pe locul al treilea şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Un loc secund pe targetul 18-49 de ani.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Aproape 2,1 milioane de telespectatori (cu aproape 100.000 peste săptămâna trecută) s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi, în episodul în care invitat special a fost actorul Mihai Gruia - Sandu.

Locul doi pentru Kanal D, cu peste un milion de oameni. Antena 1, cu Am ceva să-ţi spun, a avut 880.000 de telespectatori.

La nivelul întregii ţări, meciul de fotbal de pe Digi Sport nu a intrat în top cinci, dar a fost aproape: o medie în jur de 300.000 de telespectatori.

Vârf naţional Las Fierbinţi: 2.490.000 de telespectatori, la 21.16 (rating 13,5 şi 26 cotă de piaţă).

URBAN. O audienţă de peste 1,1 milioane de telespectatori pentru serialul de pe Pro TV la oraşe, uşor peste săptămâmna trecută (un plus de 20.000 de telespectatori). Locurile doi-trei pentru Kanal D şi Antena 1.

Cu meciul Poli Timişoara - Steaua pe interval, Digi Sport a fost pe locul patru, cu 250.000 de telespectatori la oraşe, peste Antena 3 (locul cinci). Cum meciul a început mai târziu decât Las Fierbinţi şi s-a terminat la 23.00, media pe toată partida a fost ceva mai mare.

Vârf urban Las Fierbinţi: 1.372.000 de telespectatori, la 21.41 (rating 13.6 şi 26,8 cotă de piaţă).

COMERCIAL. Şi pe targetul comercial, cifrele Las Fierbinţi au fost uşor peste săptămâna trecută: 730.000 de telespectatori între 18-49 de ani, cu 30.000 peste episodul trecut. Antena 1 a fost pe acest target pe poziţia a doua, cu 230.000 de telespectatori.

Locul patru pe acest target pentru Digi Sport, cu meciul Stelei: aproape 200.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut.

Vârf comercial Las Fierbinţi: 875.000 de telespectatori, la 21.36 (rating 17.3 şi 39,2 cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.095.000 11.4 22.8
2 Kanal D 1.065.000 5.8 11.6
3 Antena 1 879.000 4.8 9.6
4 Antena 3 402.000 2.2 4.4
5 Romania TV 338.000 1.8 3.7

Audienţa posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.137.000 11.3 22.7
2 Kanal D 578.000 5.7 11.5
3 Antena 1 501.000 5 10
4 DigiSport 1 250.000 2.5 5
5 Antena 3 236.000 2.3 4.7

Audienţa posturilor TV joi, 15 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 728.000 14.4 33.9
2 Antena 1 227.000 4.5 10.6
3 Kanal D 198.000 3.9 9.2
4 DigiSport 1 96.000 1.9 4.5
5 Acasa 55.000 1.1 2.6

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    cam greu ca Am ceva sa iti spun sa coste cat un episod dintr-un serial turcesc. poate salariul prezentatoarei e pe acolo.
  • geo geo
    Audiențele A 1 și Kanal D sunt destul de bune, zic eu...direct proporționale cu investițiile făcute. Cât privește audiența serialului de pe Pro Tv- pe care nu îl urmăresc - chiar nu înțeleg ”fenomenul”...
  • geo geo
    Dar Dolce Sport pe unde o fi...pe la locul 20 și ceva.
    Posturile Look și Dolce Sport mai bine ar renunța la măsurare, ptr că se fac de râs, zi de zi...
  • F F
    audienta Las fierbinti depind si de concurenta. sezonul trecut nu scotea cifrele astea.
  • F F
    Prima oara WowBiz a fost lider pe national. Apoi a urmat urbanul si undeva, luna trecuta a trecut pe 1 si pe comercial. In directia aia merge Kanal D, care are vreo 3 programe principale pe zi si tot cam atatea emisiuni de prime time. Cu alte cuvinte, grila Kanal D nu mananca banii pe care ii mananca grilele Protv si Antena 1. Asa ca plangi pe cine nu trebuie.
  • Expertul, Expertul,
    @smmire, Da, antena are locul 2 pe comercial, dar AM ceva sa-ti spun are audiente sub media postului in Prime Time. Cred ca foarte curand a1 va anunta inlocuirea show-ului cu filme. Ma cam indoiesc ca Am ceva sa-ti spun e pe profit!
  • Expertul, Expertul,
    Cel mai tare serial din istoria televiziunii, Las Fierbinti, e tot mai urmarit de la sezon la sezon! Foarte probabil! sezonul 8 #lasfierbinti va fi sezonul cu cele mai mari audiente!
  • Gogu Gogu
    Kanalu are aceleasi probleme reale cu audienta, degeaba incearca ei sa mascheze situatia. Pe target-ul de unde vin banii, 18-49 urban, au pana in 200.000 de telespectatori, dintr-un total de peste un milion. Este foarte grav!!!! Sa ai doar 20 la suta public activ inseamna moarte, la propriu. Turcii nu mai fac din rahat, bici...
  • Adi Adi
    Oare Look TV câți telespectatori o fi avut, că au dat și ei meciul Stelei?
  • Mircea Radu Mircea Radu
    Antena 1 a crezut ca aceasta emisiune va avea succesul Din Dragoste ceea ce nu e rau... Tineti-o tot asa!
  • F F
    iar spui de locul 2 pe comercial? are locul 2 pe comercial cu o diferenta minima fata de Kanal D, care are dificultati generale pe targetul asta. s-ar putea sa fie mai ieftina, dar Antena nu vrea la sfarsitul lunii sa se gaseasca iar pe 3 in prime time pe national sau urban. de altfel mutarea Burlacitei duminica la 23 arata ca audienta conteaza. banii pentru emisiunea aia au fost dati, caci filmarile s-au incheiat. cu toate astea, Antena a preferat sa piarda si mai multi bani si sa o mute pe un interval mai slab, mai lipsit de incasari, tocmai pentru ca vor rating bun in prime time. singurul motiv rational pentru care mai tin Am ceva sa iti spun cateva editii este ca spera sa urce audienta emisiunii, ceea ce in momentul asta pare putin probabil.
  • smmire smmire
    discutabil. pt ca burlacita avea mai mult ca sigur un buget urias, filmat in strainatate, onorariul pt curvuta ..asta, cruduta, bani pt cocalari, inchirierea spatiilor, transport si cat si mai cate. "am ceva sa-ti spun" se desfasoara in studio in tara, decor minimal, cred ca doar contractul dnei simionov este ceva mai mare, dar nu prea caci nu are inca statut de vedeta. iar cu cifrele astea ,locul doi pe comercial, eu zic ca fac profit. iar daca fac profit, de ce s-o scoti de pe post ?
  • Expertul, Expertul,
    Cred ca e foarte clar! AM ceva sa-ti spun e inca un mare esec marca antenuta 1! Sigur, foarte curand AM ceva sa-ti spun va fi scos din grila a1! Nu stiu cum gandesc managerii antenuta1, dar acest format a mai fost produs in Romania, la AcasaTV fara mare succes de audienta. Antenistii au crezut ca vor da lovitura, dar au luat o mare teapa!
  • Alex Alex
    ACS Poli Timiseoara - Steaua nu Astra
  • F F
    audiente de Burlacita pentru Am ceva sa iti spun. nu merita sezonul 2.

Trimite un comentariu

sus