AUDIENŢE. Las Fierbinţi a scos aseară audienţe peste media serialului. Emisiunea de pe Pro TV s-a bătut aseară cu noul show Am ceva să-ţi spun, de pe Antena 1, o producţie concentrată pe emoţie.
La nivelul întregii ţări şi la oraşe, cifrele au fost duble în comparaţie cu Kanal D şi Antena 1 (posturi aproape la egalitate. Pe targetul comercial (18-49 de ani), cifrele Las Fierbinţi au fost aproape de trei ori mai mari decât emisiunea de pe Antena 1.
Las Fierbinţi a beneficiat şi de o mică menţionare pe Antena 1. Adresându-se publicului din sală, Sonia Simionov, prezentatoarea emisiunii Am ceva să-ţi spun, de la Antena 1 a încercat o glumă în deschiderea programului, primul din acest sezon: "înseamnă că cel puţin 300 de oameni nu se uită la serialul Las Fierbinţi". Filmul, aici.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români s-au uitat la episodul de aseară din Las Fierbinţi. Audienţa Pro TV a fost dublă în comparaţie cu Kanal D şi Antena 1, posturi cu o audienţă aproape egală (doar 7.000 de români în plus a avut postul turcesc în faţa canalului Intact).
Vârf naţional Las Fierbinţi: 2.492.000 de telespectatori, la 21.34 (rating 13.5 şi 26,7 cotă de piaţă).
URBAN. La oraşe, Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Şi pe acest target, Kanal D (cu serialul turcesc Un destin la răscruce) şi Antena 1 (cu Am ceva să-ţi spun), au fost la egalitate (acelaşi rating, doar o mică diferenţă în plus la numărul de persoane pentru Kanal D.
Vârf urban Las Fierbinţi: 1.426.000 de telespectatori, la 21.34 (rating 14.1 şi 29 cotă de piaţă).
COMERCIAL. Diferenţă mult mai mare între Pro TV şi Antena 1 pe targetul comercial. Un număr de aproape 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Las Fierbinţi, de aproape trei ori mai mulţi decât Am ceva să-ţi spun, de pe Antena 1 şi de patru ori mai mulţi decât serialul de pe Kanal D.
Vârf comercial Las Fierbinţi: 824.000 de telespectatori, la 21.51 (rating 16.3 şi 40 cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV joi, 1 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 2.063.000 | 11.2 | 22.9 |
2 | Kanal D | 1.038.000 | 5.6 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 1.031.000 | 5.6 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 526.000 | 2.9 | 5.8 |
5 | Romania TV | 317.000 | 1.7 | 3.5 |
Audienţa posturilor TV joi, 1 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.151.000 | 11.4 | 24.1 |
2 | Kanal D | 549.000 | 5.4 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 546.000 | 5.4 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 317.000 | 3.1 | 6.6 |
5 | Romania TV | 146.000 | 1.5 | 3.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 1 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 692.000 | 13.7 | 33.5 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5 | 12.1 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.1 | 7.5 |
4 | Antena 3 | 89.000 | 1.8 | 4.3 |
5 | Acasa | 63.000 | 1.2 | 3 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Cat despre National si Urban, diferenta de 3.000 si 7.000, mare diferenta..
Cat despre depasirea canal de, este de 3.000 pe urban si 7.000 pe national, mare depasire, mare diferenta! Publicul care oricum se uita la telenovela de pe canal.
Cat despre Am ceva sa-ti spun, ma uimeste ca aperi o emisiune care are 50% din o emisiune pe care o critici cu fiecare ocazie, anume Te vreau langa mine. Brandul Antenei pare ca inseamna cam mult pentru tine, daca se joaca asa usor cu mintea ta.
Brandul Protv functioneaza, dar doar pana la un punct, iar intr-un an in care Protv a tot incercat ore si formate s-a vazut asta de prea multe ori ca sa mai creada cineva ca Protv e lider indiferent de ce da. Emisiunea Antenei a avut multe avantaje sa fie pozitionata pe acelasi interval orar cu Las fierbinti. Publicul lacrimogen, care e destul de mare in Romania, era doar al Antenei daca emisiunea era buna de ceva, dar se pare ca telenovela de pe Kanal D a fost indeajuns in fata acestei emisiuni slabe. Trebuie lucrat mult la ea ca sa functioneze.
Cat despre combinatie, inseamna ca producatorii din Italia (emisiunea a aparut in 2000) au privit in viitor si au vazut ca pe Canale De apare o noua emisiune "Turceste langa mine", iar ei au zis sa o copieze. Penibil.
Iar daca "Am ceva sa-ti spun" era la Pro, era lider. Deoarece Pro are si calitatea HD.. Brand-ul.