AUDIENŢE. Evoluţie diferită pentru show-urile Vocea României (Pro TV) şi X-Factor (Antena 1). În timp ce emisiunea de pe Pro TV are audienţe mai mari decât săptămâna trecută pe toate targeturile (cu o creştere mai mare pe publicul comercial), talent-show-ul de pe Antena 1 are audienţe mai mici pe toate aceste segmente.
O evoluţie consistentă la TVR 1, cu emisiunea O dată-n viaţă: creştere de câteva sute de mii de telespectatori faţă de săptămâna trecută. Programul intră în top cinci posturi TV şi la oraşe (săptpămâna trecută era doar în topul naţional).
Postul de desene animate Boomerang a fost surpriza serii: locul cinci pe targetul comercial, cu Scooby Doo în program.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul de intersecţie Vocea României - X-Factor (20.30-23.00):
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă a fost urmărit, la nivelul întregii ţări, de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut (o creştere de 50.000 de mii de persoane faţă de săptămâna trecută). Antena 1, locul doi, a avut cu X-Factor 1,15 milioane de români (câteva zeci de mii de persoane în jos).
Se remarcă la nivel naţional TVR 1, pe locul patru. Emisiunea Iulianei Tudor are o medie de 680.000 de români, cu aproape 200.000 peste săptămâna trecută.
Vârf naţional Vocea României: 2.313.000 de telespectatori, la 21.00 (rating 12,5 şi 27,9% cotă de piaţă).
URBAN. La oraşe, emisiunea de pe Pro TV are 1,11 milioane, un plus de 100.000 de telespectatori faţă de ediţia trecută. Pe Antena 1, emisiunea jurizată de Ştefan Bănică, Delia şi Horia Brenciu a numărat 680.000 de telespectatori, cu 80.000 sub săptămâna trecută.
TVR 1 a intrat în această săptămână în topul urban, pe locul patru, după Kanal D. Emisiunea de folclor a avut o medie de peste 200.000 de telespectatori pe minut.
Vârf urban Vocea României: 1.413.000 de telespectatori, la 20.54 (rating 14 şi 27,9% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Creşterea cea mai mare la Vocea României a fost pe segmentul comercial: 680.000 de persoane, un plus de 120.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, comparativ cu săptămâna trecută. În termeni de cotă de piaţă, o treime din publicul comercial care se uita la televizor era pe Vocea României (32% share).
Locul doi, Antena 1 cu X-Factor, a avut o scădere de aproximativ 40.000 de telespectatori pe acest segment (390.000 total).
Surpriza a fost canalul de desene animate Boomerang. Postul, cu Scooby Doo în program, a fost pe locul cinci în topul posturilor după targetul comercial 18-49 de ani.
Vârf comercial Vocea României: 838.000 telespectatori, la 21.27 (rating 16,5 şi 38,2% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.809.000 | 9.8 | 20.8 |
2 | Antena 1 | 1.157.000 | 6.3 | 13.3 |
3 | Kanal D | 944.000 | 5.1 | 10.9 |
4 | TVR 1 | 683.000 | 3.7 | 7.9 |
5 | Romania TV | 384.000 | 2.1 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.118.000 | 11.1 | 23.0 |
2 | Antena 1 | 683.000 | 6.8 | 14.1 |
3 | Kanal D | 537.000 | 5.3 | 11.1 |
4 | TVR 1 | 208.000 | 2.1 | 4.3 |
5 | Romania TV | 191.000 | 1.9 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 685.000 | 13.5 | 32.0 |
2 | Antena 1 | 392.000 | 7.7 | 18.3 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.1 | 7.2 |
4 | Prima TV | 83.000 | 1.6 | 3.9 |
5 | Boomerang | 56.000 | 1.1 | 2.6 |
GALERIE FOTO. Vocea României, ediţia a şasea
Citeşte şi:
- PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor
Comentarii