AUDIENŢE. Vocea României (Pro TV) şi X-Factor (Antena 1) au avut aseară cifre sub ediţia trecută. Tendinţa este vizibilă pe toate cele trei targeturi - naţional, urban şi comercial.
La nivelul întregii ţări, show-ul de pe Pro TV are în faţa Antenei 1 un avans de peste 700.000 de români în fiecare minut. În această săptămână, a scăzut şi O dată-n viaţă, de pe TVR 1. Postul public a ieşit din top 5 posturi la nivel urban, dar a rămas în clasamentul pe întreaga ţară.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul de intersecţie Vocea României - X-Factor (20.30-22.45):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă a fost urmărit de 1,76 milioane de telespectatori (cu 40.000 sub săptămâna trecută). Scădere şi la X-Factor: 1,04 milioane, cu 120.000 sub ediţia trecută. Creştere pentru Kanal D, care sare de un milion de persoane.
TVR 1, cu O dată-n viaţă, are în această săptămână cu 150.000 de români mai puţin.
Vârf naţional Vocea României: 2.341.000 de telespectatori, la 20.49 (rating 12,7 şi 24,8% cotă de piaţă).
URBAN. Cifre sub săptămâna trecută şi la oraşe pentru ambele talent-show-uri. Vocea României a fost vizionată de 1,07 milioane de telespectatori, un minus de aproape 50.000. Pe Antena 1, emisiunea jurizată de Ştefan Bănică, Delia şi Horia Brenciu a adunat 670.000 de telespectatori, faţă de 680.000 săptămâna trecută.
Topul este completat de Kanal D, Antena 3 şi România TV. TVR 1 a ieşit din top 5.
Vârf urban Vocea României: 1.408.000 de telespectatori, la 20.55 (rating 14 şi 27,6% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Pe targetul comercial Vocea României a avut o scădere mai mică: aproape 20.000, totalul publicului între 18 şi 49 de ani fiind de 660.000 de persoane. Şi la Antena 1, diferenţa faţă de săptămâna trecută a fost foarte mică: 390.000 de telespectatori pentru X-Factor, cu 3.000 mai puţini decât ediţia trecută.
Vârf comercial Vocea României: 836.000 telespectatori, la 21.39 (rating 16,4 şi 38% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV de vineri, 30 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.768.000 | 9.6 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 1.041.000 | 5.6 | 12.0 |
3 | Kanal D | 1.033.000 | 5.6 | 11.9 |
4 | TVR 1 | 532.000 | 2.9 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 350.000 | 1.9 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 30 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.45), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.071.000 | 10.6 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 672.000 | 6.7 | 13.8 |
3 | Kanal D | 573.000 | 5.7 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 236.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Romania TV | 199.000 | 2.0 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 30 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 661.000 | 13.0 | 31.3 |
2 | Antena 1 | 389.000 | 7.7 | 18.4 |
3 | Kanal D | 161.000 | 3.2 | 7.6 |
4 | Prima TV | 91.000 | 1.8 | 4.3 |
5 | Acasa | 61.000 | 1.2 | 2.9 |
GALERIE FOTO. Vocea României, ediţia a şaptea
Citeşte şi:
- PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor
Comentarii
Multumesc