(P) New Age Media România oferă spaţiu media în reţeaua Cinema City, cel mai mare lanţ de cinematografe multiplex din ţara noastră, acoperind 15 dintre cele mai mari oraşe româneşti, cu 21 de cinematografe a căror audienţă totalizează sute de mii de spectatori lunar.
Reţeaua al cărei spaţiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 190 de săli de cinema, printre care şi singura sală T IMAX® si primele două săli 4DX din tara noastră.
Audienţa cinematografelor din portofoliul New Age Media România creşte în mod substanţial în ultimele luni din an, când cele mai aşteptate blockbustere ale anului sunt lansate pe marile ecrane.
Toamna şi iarna anului 2015 nu fac excepţie, mai multe super-producţii urmând să aibă premiera până la sfârşitul lui decembrie: “Spectre”, “The Hunger Games: Mockingjay Part II” sau “Star Wars: Episode VII – The Force Awakens”, inclusiv în sala T IMAX®.
Pe lângă creşterea traficului în perioada următoare, cinematograful oferă avantaje majore comparativ cu alte medii: audienţa captivă şi un core target format în proporţie de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14-44 de ani, cu venituri medii şi peste medie.
Pentru spectatori, cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile şi atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, care permite o percepţie pozitivă a reclamelor.
New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin difuzarea spoturilor inaintea filmelor pentru familii, femei, bărbaţi, etc., precum şi proiecte creative şi inovative, printre care brandingul sălilor de cinema sau proiecte de sponsorship al filmelor.
Pentru comunicare eficientă în cinema, vă rugăm să ne contactaţi: [email protected].
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu