AUDIENŢE. Premieră pentru seara de miercuri. Emisiunea Visuri la cheie, de pe Pro TV a fot depăşită de Poftiţi de vă iubiţi, de pe Antena 1.
Poftiţi de vă iubiţi a fost la prima difuzare miercurea. Până acum, emisiunea produsă de Mona Segall era pe Antena 1 lunea şi marţea.
Pe intervalul de intersecţie al celor emisiuni, programul de pe Antena 1 a fost pe prima poziţie atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe targetul comercial, a fost aproape la egalitate cu Pro TV (Visuri la cheie a avut un plus de doar 6.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi - Visuri la cheie (20.30-22.34):
NAŢIONAL. Pe intervalul de intersecţie al programelor, Poftiţi de vă iubiţi a fost urmărit de 1,3 milioane de români în fiecare minut, cu aproape 100.000 peste Visuri la cheie. Aproape un milion de persoane la serialul turcesc de pe Kanal D.
Locurile patru-cinci pentru Antena 3 şi România TV.
URBAN. La oraşe, Poftiţi de vă iubiţi a avut o medie de 770.000 de telespectatori pe minut, cu 60.000 mai mulţi decât emisiunea prezentată de Dragoş Bucur pe Pro TV.
Pe targetul urban în top cinci a intrat şi canalul DigiSport.
COMERCIAL. Diferenţă foarte mică între Pro TV şi Antena 1 pe targetul comercial: doar 6.000 de telespectatori în plus la Visuri la cheie, faţă de Poftiţi de vă iubiţi. Astfel, dacă la Pro TV erau pe acest segment 463.000 de telespectatori, la Antena 1 erau 457.000.
Topul comercial a fost completat de Kanal D, Prima TV şi Antena 3.
Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 1.346.000 | 7.3 | 15.2 |
2 | Pro TV | 1.254.000 | 6.8 | 14.2 |
3 | Kanal D | 996.000 | 5.4 | 11.3 |
4 | Antena 3 | 430.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Romania TV | 350.000 | 1.9 | 4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 769.000 | 7.6 | 15.8 |
2 | Pro TV | 711.000 | 7 | 14.6 |
3 | Kanal D | 583.000 | 5.8 | 12 |
4 | Antena 3 | 276.000 | 2.7 | 5.7 |
5 | DigiSport 1 | 201.000 | 2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 463.000 | 9.1 | 21.8 |
2 | Antena 1 | 457.000 | 9 | 21.6 |
3 | Kanal D | 200.000 | 3.9 | 9.4 |
4 | Prima TV | 67.000 | 1.3 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 62.000 | 1.2 | 2.9 |
Comentarii
Ieri oamenilor li s-a parut mai interesanta familia de tiganusi, cica saraci.
Eu am apreciat dantura perfect intretinuta a celor doi, iar sora mirelui, desi traia in gara, avea culoarea mai alba decat albul ochilor. Dadeau clasa oricarui televizionist posesor de dinti de 400 ieuro fateta. Am mai apreciat si colectia de adidasi, cred ca nu purtau mai mult de 3 zile din luna aceeasi pereche.
Așa că, poate, mai bine Antenuța și-ar regândi acest tronson orar...nu de alta dar doar comercialul contează și, de obicei, Antenuța este lider pe comercial doar una sau două seri pe săptămînă...în rest Pro tvul. Deci cine ar trebui să se gîndească ptr grila de primăvară pentru intervalul 20:30-23:30 ?