Meciul de fotbal Italia - România, difuzat de Pro TV, a fost pe prima poziţie pe interval, cu audienţe de peste două ori mai mari decât locurile următoare.
Partida, încheiată cu 2-2, a avut vârfuri de audienţă de peste 2,5 milioane de români. La nivel naţional şi la oraşe, locul al doilea a fost al Kanal D. Pe segmentul comercial, a doua poziţie a fost a Antenei 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul meciului de fotbal Italia - România, difuzat de Pro TV (21.39-23.45):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de pe Pro TV a fost urmărit de peste două milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, cu cifre de două ori mai mari decât Kanal D (locul doi cu serialul Furtună pe Bosfor şi WowBiz.
Locul trei pentru Antena 1, care avea pe post Şerifi de România.
Vârf naţional: 2.592.000 de telespectatori, la 21.53 (rating 14,1 şi 28,6% cotă de piaţă).
URBAN. O audienţă de peste 1,1 milioane de telespectatori pentru meciul de pe Pro TV. Şi aici, distanţa a fost dublă faţă de locul doi, ocupat de Kanal D.
La oraşe, pe locul trei a fost postul de ştiri Antena 3, iar Antena 1 a ocupat poziţia a patra.
Vârf urban: 1.492.000 de telespectatori, la 21.53 (rating 14,8 şi 28,3% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Pe targetul comercial, aproape 600.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani s-au uitat la meciul de pe Pro TV. Locul al doilea pe segmentul comercial pentru Şerifi de România - cu Dan Negru.
La distanţă, pe poziţia a treia, a fost Kanal D.
Vârf comercial: 721.000 telespectatori, la 21.55 (rating 14,2 şi 32,3% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului Italia - România (21.40 - 23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.021.000 | 11.0 | 26.3 |
2 | Kanal D | 947.000 | 5.1 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 688.000 | 3.7 | 9.0 |
4 | Antena 3 | 639.000 | 3.5 | 8.3 |
5 | TVR 1 | 308.000 | 1.7 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul de Italia - România (21.40 - 23.45), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.151.000 | 11.4 | 25.2 |
2 | Kanal D | 570.000 | 5.7 | 12.5 |
3 | Antena 3 | 482.000 | 4.8 | 10.6 |
4 | Antena 1 | 454.000 | 4.5 | 9.9 |
5 | TVR 1 | 122.000 | 1.2 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul de Italia - România (21.40 - 23.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 580.000 | 11.4 | 29.2 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 6.1 | 15.7 |
3 | Kanal D | 189.000 | 3.7 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 112.000 | 2.2 | 5.6 |
5 | Prima TV | 74.000 | 1.5 | 3.7 |
Comentarii