AUDIENŢE. Luptă strânsă pe intervalul de bătaie dintre premiera emisiunii Clipa de fericire (Pro TV) şi Te cunosc de undeva, programată de Antena 1.
Emisiunea cu Amalia Enache de pe Pro TV a fost pe prima poziţie la nivel naţional şi pe segmentul comercial. La oraşe, primul loc a fost al programului de pe Antena 1. Diferenţele nu au fost mari între cele două posturi la nivel urban şi pe targetul comercial.
De notat performanţa Naţional TV pe interval: cu filmul Silit să ucidă (Steven Seagal), postul a fost pe locul trei pe targetul comercial şi pe poziţia a patra la nivel naţional şi la oraşe.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul emisiunii Clipa de fericire, care s-a intersectat pe toată durata cu Te cunosc de undeva (20.30-22.25):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 1,5 milioane de români s-au uitat la premiera emisiunii Clipa de fericire în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, la o distanţă de 250.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. Locul trei pentru Kanal D şi poziţia a patra pentru Naţional TV.
Vârf naţional Clipa de fericire: 2.220.000 de telespectatori, la 20.56 (rating 12 şi 22% cotă de piaţă).
URBAN. Locurile au fost inversate la oraşe, cu Antena 1 pe primul loc şi Pro TV pe poziţia secundă, la mică distanţă. Te cunosc de undeva a avut o medie de 787.000 de telespectatori, faţă de 767.000 la emisiunea prezentată de Amalia Enache. Locurile trei patru au fost aceleaşi ca pe targetul naţional: Kanal D, urmat de Naţional TV.
Vârf urban Clipa de fericire: 1.062.000 de telespectatori, la 20.57 (rating 10,5 şi 20% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Clipa de fericire a fost peste Te cunosc de undeva pe segmentul comercial, la câteva zeci de mii de telespectatori diferenţă. Emisiunea de pe Pro TV a numărat peste 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Antena 1 s-au uitat 350.000 de persoane din acest segment.
Naţional TV a fost pe locul al treilea pe segmentul comercial, cu 150.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Vârf comercial Clipa de fericire: 506.000 telespectatori, la 21.30 (rating 10 şi 23,1% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.528.000 | 8.3 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 1.282.000 | 7.0 | 13.5 |
3 | Kanal D | 743.000 | 4.0 | 7.8 |
4 | National TV | 676.000 | 3.7 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 456.000 | 2.5 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 787.000 | 7.8 | 15.2 |
2 | Pro TV | 767.000 | 7.6 | 14.8 |
3 | Kanal D | 425.000 | 4.2 | 8.2 |
4 | National TV | 314.000 | 3.1 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 302.000 | 3.0 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 8.1 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 349.000 | 6.9 | 16.0 |
3 | National TV | 151.000 | 3.0 | 6.9 |
4 | Kanal D | 118.000 | 2.3 | 5.4 |
5 | Acasa | 64.000 | 1.3 | 2.9 |
Comentarii