Prima ediţie a emisiunii Şerifi de România, de pe Antena 1, a plasat postul pe locul trei la nivel naţional şi la oraşe. Un loc mai bun pentru programul prezentat de Dan Negru pe targetul comercial: poziţia a doua.
Luptă strânsă pe intervalul Şerifi de România (20.30-23.40) între Pro TV şi Kanal D. Diferenţa între cele două posturi a fost foarte mică: la nivel naţional, a avut un plus mic Pro TV (16.000 de telespectatori în faţa turcilor). La oraşe, Kanal D a fost peste, la diferenţă mică: 12.000 de telespectatori în faţa Pro TV. Pe ambele targeturi, Antena 1 a fost pe locul al treilea.
Pe targetul comercial 18-49 situaţia a fost cu totul alte: audienţa Pro TV a fost de peste două ori mai mare decât a turcilor, iar Kanal D a fost pe locul al treilea. Şerifii au fost pe doi.
Şerifi de România, emisiunea realizată după un format local, a fost difuzată în intervalul 20.30-23.40. Pe acest segment orar, Pro TV a avut pe post MasterChef şi Las Fierbinţi, iar Kanal D a avut în program serialul turcesc Furtună pe Bosfor, urmat de WowBiz.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul primei ediţii a emisiunii Şerifi de România (20.30-23.40):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la Şerifi de România s-au uitat, în medie, 765.000 de români. Antena 1 a fost pe locul trei pe interval, după Pro TV şi Kanal D, posturi cu audienţă foarte apropiată: 1,075 milioane la Pro TV şi 1,06 la Kanal D.
URBAN. Locul trei pentru emisiunea prezentată de Dan Negru şi la oraşe, cu o medie de până în 500.000 de telespectatori pe intervalul de difuzare. Şi în mediul urban, diferenţa între Pro TV şi Kanal D a fost mică, dar de data aceasta în favoarea turcilor: 616.000 de telespectatori pentru Kanal D şi 604.000 pentru Pro TV.
COMERCIAL. Şerifii au stat mai bine pe publicul între 18 şi 49 de ani. Pe acest target, emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 283.000 de telespectatori. A fost după Pro TV, care număra 426.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Scorul strâns dintre Pro TV şi Kanal D nu s-a regăsit şi pe acest segment, unde postul turcilor de la Dogan a fost mult în urmă: 426.000 media Pro TV, faţă de 187.000 la Kanal D.
Audienţa posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Şerifi de România (20.30 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.075.00 | 5.8 | 13.7 |
2 | Kanal D | 1.059.000 | 5.7 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 765.000 | 4.2 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 570.000 | 3.1 | 7.3 |
5 | TVR 1 | 378.000 | 2.1 | 4.8 |
6 | Romania TV | 360.000 | 2.0 | 4.6 |
7 | Acasa | 255.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | National TV | 244.000 | 1.3 | 3.1 |
9 | Prima TV | 240.000 | 1.3 | 3.1 |
10 | Pro Cinema | 197.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | B1TV | 163.000 | 0.9 | 2.1 |
12 | Antena Stars | 161.000 | 0.9 | 2.1 |
13 | Realitatea TV | 150.000 | 0.8 | 1.9 |
14 | DigiSport 1 | 125.000 | 0.7 | 1.6 |
15 | ETNO | 112.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | Digi 24 | 96.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | Disney | 86.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | TVR 2 | 67.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | Sport.ro | 62.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Cartoon Network | 56.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Şerifi de România (20.30 - 23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Kanal D | 616.000 | 6.1 | 13.9 |
2 | Pro TV | 604.000 | 6.0 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 471.000 | 4.7 | 10.6 |
4 | Antena 3 | 354.000 | 3.5 | 8.0 |
5 | Romania TV | 197.000 | 2.0 | 4.4 |
6 | Acasa | 157.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Prima TV | 147.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | National TV | 145.000 | 1.4 | 3.3 |
9 | Pro Cinema | 119.000 | 1.2 | 2.7 |
10 | TVR 1 | 116.000 | 1.2 | 2.6 |
11 | DigiSport 1 | 113.000 | 1.1 | 2.5 |
12 | Realitatea TV | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
13 | B1TV | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
14 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | Antena Stars | 76.000 | 0.8 | 1.7 |
16 | Cartoon Network | 37.000 | 0.4 | 0.8 |
17 | ETNO | 37.000 | 0.4 | 0.8 |
18 | AXN | 37.000 | 0.4 | 0.8 |
19 | Disney Junior | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | Disney | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Şerifi de România (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 426.000 | 8.5 | 22.3 |
2 | Antena 1 | 283.000 | 5.6 | 14.8 |
3 | Kanal D | 187.000 | 3.7 | 9.8 |
4 | Acasa | 84.000 | 1.7 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 77.000 | 1.5 | 4.0 |
6 | Prima TV | 76.000 | 1.5 | 4.0 |
7 | Romania TV | 54.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Pro Cinema | 54.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | National TV | 49.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | TVR 1 | 30.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | Realitatea TV | 29.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | DigiSport 1 | 27.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 26.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Antena Stars | 21.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | AXN | 20.000 | 0.4 | 1.0 |
16 | B1TV | 19.000 | 0.4 | 1.0 |
17 | History Channel | 18.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Disney Junior | 16.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Euforia | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Disney | 14.000 | 0.3 | 0.7 |
Comentarii
Apoi le-au "confiscat" toate accesoriile, de la lanturi de la gat, cercei pana la inele etc. In restul emisiunii concurentii au reaparut cu lanturi la gat, cercei etc.
Emisiunea nu are reguli, se fac echipe care sunt apoi recombinate desi recombinarile nu au sens intre necunoscuti in primul episod.
Cei doi soldati care "antreneaza" vedetele sunt isterici insa sunt falsi si nimeni nu intelege ce urla, inclusiv concurentii care tot intreaba ce au zis; unul dintre soldatei incearca sa se combine cu Tonciu :)) Si din reclama la episodul urmator vad ca duelul consta in a se tavali in noroi. Hai sa vedem cum opera originala A1 pica pe locul 4.
Emisiunea de pe Antena1: jalnica! Mai bine cumparau de aia 10.000E (premiu pt vedeta castigatoare) filme 2015