Prima ediţie în direct a emisiunii Vocea României din acest sezon s-a întins până la ora 1 noaptea. Pro TV a fost pe prima poziţie pe interval, cu vârfuri care au sărit de două milioane de români pe minut.
Vocea României s-a intersectat cu X-Factor peste trei ore. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 1,3 milioane de români pe minut pe intervalul de bătaie, iar X-Factor a atras 1,1 milioane de telespectatori pe post. Diferenţele dintre Vocea României şi X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele atât pe intervalul Vocea României, cât şi pe intersecţia cu X-Factor.
Intervalul Vocea României: peste 1,1 milioane de români pe minut până după 1 noaptea
NAŢIONAL. Pe toată durata emisiunii (20.30-1.15), Vocea României a avut în fiecare minut o audienţă de peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul primului live din acest sezon al Vocii, Antena 1 a numărat 855.000 de telespectatori. În top au urmat TVR 1, Kanal D şi România TV.
Vârf naţional Vocea României: 2.132.000 de telespectatori, la 20.58 (rating 11,6 şi 21,4% cotă de piaţă).
URBAN. Show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă a fost văzut, la oraşe, de 770.000 de telespectatori. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau peste jumătate de milion de telespectatori pe minut. Kanal D, Antena 3 şi TVR 1 au completat clasamentul de la oraşe.
Vârf urban Vocea României: 1.287.000 de telespectatori, la 20.57 (rating 12,8 şi 24,5% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat 450.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Antena 1 erau 255.000.
Vârf comercial Vocea României: 662.000 telespectatori, la 21.21 (rating 13 şi 30,2% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.135.000 | 6.2 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 855.000 | 4.6 | 12.4 |
3 | TVR 1 | 563.000 | 3.1 | 8.2 |
4 | Kanal D | 361.000 | 2.0 | 5.2 |
5 | Romania TV | 332.000 | 1.8 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 766.000 | 7.6 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 510.000 | 5.1 | 13.0 |
3 | Kanal D | 224.000 | 2.2 | 5.7 |
4 | Antena 3 | 186.000 | 1.8 | 4.7 |
5 | TVR 1 | 185.000 | 1.8 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 451.000 | 8.9 | 25.9 |
2 | Antena 1 | 255.000 | 5.0 | 14.6 |
3 | Kanal D | 77.000 | 1.5 | 4.4 |
4 | Prima TV | 75.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | AXN | 40.000 | 0.8 | 2.3 |
Intersecţia directă Vocea României - X-Factor: diferenţe mai mici decât ediţia trecută
Diferenţele dintre Vocea României şi X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută pe intervalul de intersecţie. Vocea României a avut la nivel naţional, aseară, 1,3 milioane de români pe post, cu 200.000 în faţa emisiunii jurizate de Horia Brenciu, Delia şi Ştefan Bănică (săptămâna trecută, Pro TV avea în faţă 400.000 de români).
Şi la oraşe, diferanţa a fost mai mică: un plus de 200.000 de telespectatori pentru Pro TV, faţă de 350.000 vinerea trecută.
De remarcat pe targetul comercial diferenţa mare dintre cele două talent-show-uri şi restul plutonului. După Pro TV (cu peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani) şi Antena 1, următoarele posturi au fost mult în urmă pe acest target.
Audienţa Pro TV şi Antena 1 pe intervalul de intersecţie al emisiunilor Vocea României şi X-Factor:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.341.000 | 7.3 | 15.9 |
2 | Antena 1 | 1.129.000 | 6.1 | 13.4 |
3 | TVR 1 | 724.000 | 3.9 | 8.6 |
4 | Kanal D | 474.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Romania TV | 404.000 | 2.2 | 4.8 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 875.000 | 8.7 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 677.000 | 6.7 | 14.5 |
3 | Kanal D | 288.000 | 2.9 | 6.2 |
4 | TVR 1 | 228.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 220.000 | 2.2 | 4.7 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 515.000 | 10.1 | 25.8 |
2 | Antena 1 | 334.000 | 6.6 | 16.7 |
3 | Kanal D | 91.000 | 1.8 | 4.5 |
4 | Prima TV | 86.000 | 1.7 | 4.3 |
5 | TVR 1 | 45 | 0.9 | 2.3 |
GALERIE FOTO. Vocea României, primele live-uri
Citeşte şi:
- PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor
- A NOUA EDIŢIE. A doua rundă de dueluri de la Vocea României, peste săptămâna trecută. Topul staţiilor pe interval
Comentarii