Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României la primele live-uri: vârf de peste două milioane. Intersecţia cu X-Factor

 

Prima ediţie în direct a emisiunii Vocea României din acest sezon s-a întins până la ora 1 noaptea. Pro TV a fost pe prima poziţie pe interval, cu vârfuri care au sărit de două milioane de români pe minut.

Publicitate

Vocea României s-a intersectat cu X-Factor peste trei ore. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 1,3 milioane de români pe minut pe intervalul de bătaie, iar X-Factor a atras 1,1 milioane de telespectatori pe post. Diferenţele dintre Vocea României şi X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele atât pe intervalul Vocea României, cât şi pe intersecţia cu X-Factor.

Intervalul Vocea României: peste 1,1 milioane de români pe minut până după 1 noaptea

NAŢIONAL. Pe toată durata emisiunii (20.30-1.15), Vocea României a avut în fiecare minut o audienţă de peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul primului live din acest sezon al Vocii, Antena 1 a numărat 855.000 de telespectatori. În top au urmat TVR 1, Kanal D şi România TV.

Vârf naţional Vocea României: 2.132.000 de telespectatori, la 20.58 (rating 11,6 şi 21,4% cotă de piaţă).

URBAN. Show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă a fost văzut, la oraşe, de 770.000 de telespectatori. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau peste jumătate de milion de telespectatori pe minut. Kanal D, Antena 3 şi TVR 1 au completat clasamentul de la oraşe.

Vârf urban Vocea României: 1.287.000 de telespectatori, la 20.57 (rating 12,8 şi 24,5% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat 450.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Antena 1 erau 255.000.

Vârf comercial Vocea României: 662.000 telespectatori, la 21.21 (rating 13 şi 30,2% cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.135.000 6.2 16.5
2 Antena 1 855.000 4.6 12.4
3 TVR 1 563.000 3.1 8.2
4 Kanal D 361.000 2.0 5.2
5 Romania TV 332.000 1.8 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 766.000 7.6 19.5
2 Antena 1 510.000 5.1 13.0
3 Kanal D 224.000 2.2 5.7
4 Antena 3 186.000 1.8 4.7
5 TVR 1 185.000 1.8 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 451.000 8.9 25.9
2 Antena 1 255.000 5.0 14.6
3 Kanal D 77.000 1.5 4.4
4 Prima TV 75.000 1.5 4.3
5 AXN 40.000 0.8 2.3

Intersecţia directă Vocea României - X-Factor: diferenţe mai mici decât ediţia trecută

Diferenţele dintre Vocea României şi X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută pe intervalul de intersecţie. Vocea României a avut la nivel naţional, aseară, 1,3 milioane de români pe post, cu 200.000 în faţa emisiunii jurizate de Horia Brenciu, Delia şi Ştefan Bănică (săptămâna trecută, Pro TV avea în faţă 400.000 de români).

Şi la oraşe, diferanţa a fost mai mică: un plus de 200.000 de telespectatori pentru Pro TV, faţă de 350.000 vinerea trecută.

De remarcat pe targetul comercial diferenţa mare dintre cele două talent-show-uri şi restul plutonului. După Pro TV (cu peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani) şi Antena 1, următoarele posturi au fost mult în urmă pe acest target.

Audienţa Pro TV şi Antena 1 pe intervalul de intersecţie al emisiunilor Vocea României şi X-Factor:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.341.000 7.3 15.9
2 Antena 1 1.129.000 6.1 13.4
3 TVR 1 724.000 3.9 8.6
4 Kanal D 474.000 2.6 5.6
5 Romania TV 404.000 2.2 4.8

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 875.000 8.7 18.8
2 Antena 1 677.000 6.7 14.5
3 Kanal D 288.000 2.9 6.2
4 TVR 1 228.000 2.3 4.9
5 Antena 3 220.000 2.2 4.7

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 515.000 10.1 25.8
2 Antena 1 334.000 6.6 16.7
3 Kanal D 91.000 1.8 4.5
4 Prima TV 86.000 1.7 4.3
5 TVR 1 45 0.9 2.3

GALERIE FOTO. Vocea României, primele live-uri

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • claudiu claudiu
    Cat de dobitoc si redus mintal e sa te uiti la tcd si la seriialele turcesti
  • marian marian
    IN ACEASTA SEARA URMARITI AVATAR E MULT MAI FRUMOS DECAT MAIMUTARELILE DE LA T C DIN BOSCHETI
  • marian marian
    MAI MILE ERA MAI BINE CAND ERAI PLECAT CU SORCOVA MAI TACI NAIBI DIN GURA , SI MAI LASA NE CU ANTENUTA TA ESTI JALNIC PRO TV VA FI SI VA RAMANE NUMARUL 1

Trimite un comentariu

sus