Peste 1,3 milioane de români s-au uitat aseară la derby-ul Dinamo-Steaua, difuzat de trei posturi de televiziune: DigiSport, postul public TVR 1 şi DolceSport.
Cei mai mulţi au urmărit partida la DigiSport, canal care a urcat pe două targeturi pe locul trei în topul posturilor de televiziune. Şi DolceSport a avut cifre mult peste medie cu partida.
Cele două canale au stat peste medie şi sâmbătă seara, când au difuzat El Clasico, meciul dintre Real Madrid şi FC Barcelona.
Audienţele meciurilor, în continuare:
Steaua – Dinamo, o partidă de peste 1,3 milioane
NAŢIONAL. Derbyul intern difuzat duminică seara a adunat 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional. Cei mai mulţi au fost pe Digi Sport – 666.000, canal care s-a situat pe locul al patrulea, după Antena 1 (1,42 milioane), Pro TV (1,4 milioane) şi Kanal D (1,14 milioane). La postul public au urmărit meciul 420.000 de români, iar 240.000 l-au văzut la Dolce Sport.
URBAN. La oraşe, meciul a plasat DigiSport pe locul trei (după Pro TV şi Antena 1), cu peste jumătate de milion de telespectatori. La nivel urban, meciul a fost văzut pe TVR 1 de 160.000 de telespectatori, iar pe DolceSport, de 65.000.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, cel mai bine plasat dintre canalele care au difuzat meciul a fost DigiSport (260.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani), locul trei pe interval. O medie de 61.000 pentru TVR 1 şi de 15.000 pentru Dolce Sport.
Audienţele posturilor TV duminică, 22 noiembrie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.420.000 | 7.7 | 14.7 |
2 | Pro TV | 1.399.000 | 7.6 | 14.5 |
3 | Kanal D | 1.138.000 | 6.2 | 11.8 |
4 | DigiSport 1 | 666.000 | 3.6 | 6.9 |
5 | Prima TV | 480.000 | 2.6 | 5.0 |
6 | Antena 3 | 474.000 | 2.6 | 4.9 |
7 | TVR 1 | 421.000 | 2.3 | 4.4 |
8 | Romania TV | 312.000 | 1.7 | 3.2 |
9 | Dolce Sport | 241.000 | 1.3 | 2.5 |
10 | Acasa | 188.000 | 1.0 | 1.9 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 836.000 | 8.3 | 15.9 |
2 | Antena 1 | 774.000 | 7.7 | 14.7 |
3 | DigiSport 1 | 555.000 | 5.5 | 10.5 |
4 | Kanal D | 398.000 | 3.9 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 326.000 | 3.2 | 6.2 |
6 | Romania TV | 196.000 | 1.9 | 3.7 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1.9 | 3.7 |
8 | TVR 1 | 163.000 | 1.6 | 3.1 |
9 | Acasa | 126.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | National TV | 114.000 | 1.1 | 2.2 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 555.000 | 11.0 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 327.000 | 6.5 | 14.3 |
3 | DigiSport 1 | 261.000 | 5.2 | 11.4 |
4 | Kanal D | 157.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | Prima TV | 120.000 | 2.4 | 5.2 |
6 | National TV | 66.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 64.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | TVR 1 | 61.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | Acasa | 48.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Romania TV | 40.000 | 0.8 | 1.8 |
Peste jumătate de milion de români s-au uitat la El Casico Real – Barcelona
Interes şi pentru derbyul spaniol dintre Real Madrin şi Barcelona, difuzat de DigiSport şi de Dolce Sport sâmbătă, de la 19.15 la 21.10. La DigiSport au urmări partida aproape 500.000 de români, iar la DolceSport s-au uitat peste 200.000.
Locul patru la oraşe şi pe targetul comercial pentru DigiSport şi poziţia a şasea la nivel naţional. La oraşe, 330.000 de români au văzut disputa de la Madrid pe canalul RCS, iar 60.000 la postul deţinut de Telekom.
Audienţele posturilor TV sâmbătă, 21 noiembrie, pe intervalul meciului Real Madrid - Barcelona (19.15-21.10):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.509.000 | 8.2 | 15.5 |
2 | Antena 1 | 1.190.000 | 6.5 | 12.2 |
3 | Kanal D | 1.046.000 | 5.7 | 10.7 |
4 | National TV | 641.000 | 3.5 | 6.6 |
5 | Romania TV | 567.000 | 3.1 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 475.000 | 2.6 | 4.9 |
7 | TVR 1 | 407.000 | 2.2 | 4.2 |
8 | Antena 3 | 332.000 | 1.8 | 3.4 |
9 | Acasa | 215.000 | 1.2 | 2.2 |
10 | Dolce Sport | 209.000 | 1.1 | 2.1 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 811.000 | 8.0 | 16.3 |
2 | Antena 1 | 710.000 | 7.0 | 14.3 |
3 | Kanal D | 345.000 | 3.4 | 7.0 |
4 | DigiSport 1 | 329.000 | 3.3 | 6.6 |
5 | Romania TV | 321.000 | 3.2 | 6.5 |
6 | National TV | 306.000 | 3.0 | 6.2 |
7 | Antena 3 | 198.000 | 2.0 | 4.0 |
8 | Acasa | 170.000 | 1.7 | 3.4 |
9 | TVR 1 | 119.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | Prima TV | 100.000 | 1.0 | 2.0 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 481.000 | 9.5 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 292.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 152.000 | 3.0 | 7.4 |
4 | DigiSport 1 | 124.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | National TV | 115.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Acasa | 68.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | Antena 3 | 48.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Romania TV | 48.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Prima TV | 47.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Pro Cinema | 46.000 | 0.9 | 2.2 |
Comentarii
In articolul de mai jos, pe intervalul 20:30-23:00, pro TV avea o medie de 1,078 millioane iar A1 de 1,332 milioane (national)
http://www.paginademedia.ro/2015/11/audiente-batalia-iron-man---te-cunosc-de-undeva-castigata-de-antena-1-pe-doua-targeturi-pro-tv-a-avut-comercialul/
In acest articol, pe intervalul 20:30-22:20 Pro TV avea 1,4 milioane, iar Antena 1,42 milioane
La 22:20 s-a terminat meciul si-lucru normal- s-au mutat 100 mii pe A1, sa vada Ham talent. Dar unde au disparut minim 5-600 mii de spectatori de pe Pro Tv (aproape jumatate din audienta), astfel incat in 40' media sa ajunga la 1,078?
Sociologic si statistic nu este posibil, mai ales ca la Pro Tv era un film in fdifuzare, nu o alta emisiune. Dupa ce s-au uitat aproape 2h la Iron man, la 22:20, dupa ce s-a incheiat meciul de pe digi, spectatorii Pro TV au plecat brusc sa se culce, fara sa astepte finalul filmului fara sa se uite pe A1.
Cine sa creada asemenea aberatii?