Finala emisiunii Vocea României, de pe Pro TV, câştigată de Cristina Bălan, a avut cifre de două ori mai mari decât X-Factor la nivel urban şi pe targetul comercial, iar diferenţa a fost consistentă şi la nivelul întregii ţări. Vocea era la finală, în timp de X-Factor difuza prima ediţie live din acest sezon.
Câţi români s-au uitat la finala Vocea României, câştigată a doua ediţie la rând de o concurentă din echipa lui Tudor Chirilă?
Audienţa Vocii e a fost peste ediţia trecută. Şi diferenţele în faţa programului concurent de pe Antena 1 au fost mai mari. Vocea României s-a intersectat aseară pe tot intervalul cu X-Factor, iar emisiunea de pe Antena 1 a continuat până aproape de 1.30 noaptea.
De remarcat procentul mare de public de la oraşe: două treimi din publicul finalei Vocea României, de pe Pro TV, a fost din mediul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul finalei de la Vocea României, la bătaie directă cu X-Factor (20.30-00.35).
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste un milion şi jumătate de români s-au uitat la finala emisiunii de pe Pro TV. Vocea României a avut în faţa X-Factor un plus de 600.000 de telespectatori în fiecare minut. Top cinci a fost completat de Kanal D, TVR 1 şi Antena 3.
Vârf naţional finala Vocea României: 2.100.000 de telespectatori, la 20.59 (rating 11.4 şi 20,6% cotă de piaţă).
URBAN. La oraşe, finala câştigată de Cristina Bălan a avut audienţe duble în comparaţie cu X-Factor. O medie de peste un milion de telespectatori petru finala câştigată de concurenta lui Tudor Chirilă. Pe interval, la emisiunea jurizată de Delia, Ştefan Bănică şi Horia Brenciu pe Antena 1 se uitau jumătate de milion de telespectatori. Kanal D, Antena 3 şi România TV au urmat în clasament.
Vârf urban finala Vocea României: 1.296.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 12,8 şi 26,8% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Vocea României a avut 580.000 de telespectatori pe segmentul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, finala de pe Pro TV a avut audienţe de peste două ori mai mari decât primul live al emisiunii X-Factor, de pe Antena 1.
Vârf comercial finala Vocea României: 722.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 14,3% şi 33,4% cotă de piaţă)
Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.539.000 | 8.3 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 936.000 | 5.1 | 11.9 |
3 | Kanal D | 635.000 | 3.4 | 8.1 |
4 | TVR 1 | 537.000 | 2.9 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 325.000 | 1.8 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.013.000 | 10.0 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 515.000 | 5.1 | 11.9 |
3 | Kanal D | 310.000 | 3.1 | 7.1 |
4 | Antena 3 | 215.000 | 2.1 | 4.9 |
5 | Romania TV | 189.000 | 1.9 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 581.000 | 11.5 | 30.0 |
2 | Antena 1 | 257.000 | 5.1 | 13.3 |
3 | Kanal D | 98.000 | 1.9 | 5.0 |
4 | Prima TV | 83.000 | 1.6 | 4.3 |
5 | National TV | 61.000 | 1.2 | 3.2 |
GALERIE FOTO. Cristina Bălan, votată Vocea României
Citeşte şi:
- PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor
- A NOUA EDIŢIE. A doua rundă de dueluri de la Vocea României, peste săptămâna trecută. Topul staţiilor pe interval
Comentarii
Da, Dolce Sport nu are audienta mare, pentru ca nici acoperirea nu e foarte mare.
Din pacate pentru noi si din fericire pentru ei, transmit evenimente gen CM de handbal feminin, unde Romania a luat locul 3 sau CE fotbal din 2016..
Mai exact, problema nu e ca ei le transmit, ci faptul ca altii (mult) mai mari (cu acoperire) nu le transmit..
referitor la un meci de fotbal difuzat de Pro TV, Digi Sport si Dolce. Pe national, Digi a avut 381.000 telespectatori iar Dolce 175.000 telespectatori. Pe comercial, adica pe segmental care aduce publicitate, diferenta a fost si mai mare. Digi a avut 87.000 telespectatori iar Dolce doar 3.000 telespectatori. Comentariile sunt de prisos. Audientele Dolce sunt mici orice competitive sportive ar transmite.
Precizarea HD veche arata mai bine, sigla dinainte era mai "3D style", ca sa zic asa (asta noua e aproape identica cu cea de la inceputurile Pro TV)..
Si TVR HD a schimbat pozitionarea siglei..tot mai rau..mai au un pic si o duc in centrul cadrului..foarte urit!
Si inca ceva (poate redactia Pagina de media ne lamureste)..audientele pentru Pro TV sint doar pentru varianta SD sau o includ si pe cea HD? Cam toti operatorii, fie ei de cablu sau satelit, au in grila ambele variante.
Multumesc!
Acoperirea este destul de slabă, cam 25 %.
Nici măcar pe Național nu au intrat în primii 5.