AUDIENŢE. Specialul Las Fierbinţi de Crăciun a fost cel mai urmărit episod din acest an al serialului de pe Pro TV şi unul dintre cele mai vizionate din istoria serialului. În minutele de vârf, audienţa s-a ridicat la 3,3 milioane de români.
Performanţele de aseară plasează episodul în topul celor mai urmărite din istoria de opt sezoane de Las Fierbinţi. La nivel naţional, doar două episoade din istoria serialului au fost peste specialul de Crăciun. La oraşe, doar un episod din toate cele opt sezoane a avut mai mulţi telespectatori decât difuzarea din seara de Crăciun.
Cifrele serialului de pe Pro TV, în care au apărut Răzvan Vasilescu şi, în travesti, Florin Călinescu, au fost de trei ori mai mari decât următorul post, Antena 1, care difuza în direct una din etapele finale ale talent-show-ului X-Factor.
Pe publicul comercial, peste o treime dintre românii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la episodul de Crăciun.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul episodului special Las Fierbinţi, difuzat de Pro TV în prima zi de Crăciun, pe 25 decembrie (20.30-22.30):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 2,7 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi, cea mai marea audienţă din acest an. Peste un sfert din românii care aveau televizoarele deschise în seara de Crăciun s-au uitat la Pro TV (peste 26%cotă de piaţă).
Poziţia a doua la nivel naţional în prima seară de Crăciun a fost a postului Kanal D: 880.000 de români pe post.
Aproape de Kanal D a fost Antena 1. Pe intervalul episodului special, cu X-Factor în direct, Antena 1 a avut cifre de peste trei ori mai mici decât Pro TV: 830.000 de telespectatori şi 8,1 cotă de piaţă. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe locul trei pe interval.
În istoria serialului Las Fierbinţi, doar două episoade din anii trecuţi au avut cifre puţin peste specialul de Crăciun: Mafiotul (13 februarie 2014, cu aproape trei milioane de români medie) şi episodul special de Crăciun difuzat anul trecut, pe 26 decembrie (2,87 milioane media naţională).
Vârf naţional Las Fierbinţi: 3.300.000 de telespectatori, la 21.13 (rating 17,9 şi 31,6% cotă de piaţă).
URBAN. La oraşe, Las Fierbinţi a ţinut în fiecare minut pe post peste 1,3 milioane de telespectatori. În acelaşi timp, la X-Factor se uitau 520.000 de telespectatori din mediul urban, Antena 1 fiind pe locul doi pe interval.
Pe segmentul urban, doar un singur episod din istoria Las Fierbinţi a avut o audienţă mai mare decât cel de Crăciun: Mafiotul, din 13 februarie 2014, cu o medie de 1,54 milioane de telespectatori (14,7 rating).
Vârf urban Las Fierbinţi: 1.606.000 de telespectatori, la 21.10 (rating 15,9 şi 31,3% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Las Fierbinţi s-a detaşat şi pe targetul comercial 18-49 de ani. O medie de aproape 800.000 de telespectatori din acest segment pentru serialul de pe Pro TV, de peste trei ori mai mult decât X-Factor, locul următor pe interval.
Vârf comercial Las Fierbinţi: 948.000 telespectatori, la 21.10 (rating 18,9 şi 41,6% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.695.000 | 14.6 | 26.5 |
2 | Kanal D | 878.000 | 4.8 | 8.6 |
3 | Antena 1 | 829.000 | 4.5 | 8.1 |
4 | TVR 1 | 595.000 | 3.2 | 5.8 |
5 | Prima TV | 543.000 | 2.9 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.308.000 | 13 | 25.8 |
2 | Antena 1 | 522.000 | 5.2 | 10.3 |
3 | Kanal D | 438.000 | 4.3 | 8.7 |
4 | Antena 3 | 294.000 | 2.9 | 5.8 |
5 | TVR 1 | 237.000 | 2.4 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinţi (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 784.000 | 15.6 | 34.8 |
2 | Antena 1 | 251.000 | 5.0 | 11.1 |
3 | Kanal D | 110.000 | 2.2 | 4.9 |
4 | Prima TV | 95.000 | 1.9 | 4.2 |
5 | Antena Stars | 67.000 | 1.3 | 3.0 |
Comentarii
Mie chiar imi place programul Iulianei,chiar daca uneori ma uit la reluare :D