Postul Kanal D a fost a seară pe prima poziţie în topul audienţelor, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe. Este a doua oară în 2016 când televiziunea are două targeturi pe intervalul 20.00-24.00.
Kanal D a avut naţionalul şi oraşele, dar nu şi targetul comercial. Pe segmentul 18-49 de ani, postul a fost pe poziţia a treia.
În intervalul 20.00-24.00, postul turcesc a avut pe post serialul Bahar – viaţă furată şi emisiunea WowBiz.
Audienţele de aseară:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Kanal D a avut o medie de aproape 1,3 milioane de români pe minut în intervalul orar 20.00-24.00. A fost urmat, la 85.000 de telespectatori distanţă, de Pro TV. Locul 3 pentru Antena 1, cu o medie de aproape un milion de români.
URBAN. La oraşe, canalul deţinut de turcii de la Dogan a fost urmărit de 670.000 de telespectatori pe minut, cu 65.000 peste Pro TV. Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu jumătate de milion de telespectatori în mediul urban.
COMERCIAL. Dacă la niel naţional şi la oraşe Kanal D a avut prima poziţie, clasamentul este diferit pe targetul comercial. Pe segmentul 18-49 de ani, Kanal D a fost pe poziţia a treia, cu 210.000 de telespectatori. Peste Kanal D au fost Pro TV (330.000 de telespectatori pe segment) şi Antena 1 (260.000).
Audienţa posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.282.000 | 7 | 15,5 |
2 | Pro TV | 1.207.000 | 6,6 | 14,6 |
3 | Antena 1 | 992.000 | 5,4 | 12 |
4 | Antena 3 | 429.000 | 2,3 | 5,2 |
5 | National TV | 355.000 | 1,9 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 668.000 | 6,7 | 14,7 |
2 | Pro TV | 602.000 | 6 | 13,3 |
3 | Antena 1 | 509.000 | 5,1 | 11,2 |
4 | Antena 3 | 314.000 | 3,2 | 6,9 |
5 | Romania TV | 190.000 | 1,9 | 4,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 332.000 | 7 | 18,8 |
2 | Antena 1 | 262.000 | 5,5 | 14,9 |
3 | Kanal D | 213.000 | 4,5 | 12,1 |
4 | National TV | 52.000 | 1,1 | 2,9 |
5 | Antena 3 | 52.000 | 1,1 | 2,9 |
Comentarii