AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Sabbagh în acţiune, de pe Kanal D, a debutat, sâmbătă, pe locul doi la nivelul întregii ţări, dar pe poziţia a treia la oraşe şi pe segmentul comercial.
Sâmbătă seara, la nivel naţional, pe intervalul lui Sabbagh (21.30-22.30) primele trei posturi Pro TV, Kanal D şi Antena 1 au avut medii de peste un milion de români. Kanal D a fost pe poziţia a doua.
La oraşe şi pe segmentul comercial, Sabbagh a fost cu emisiunea pe locul al treilea.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul primei ediţii Sabbagh în acţiune (21.30-22.30):
NAŢIONAL. Sâmbătă seara, media emisiunii Sabbagh în acţiune a fost de 1,13 milioane de români pe minut. Kanal D a foft pe poziţia a doua, după Pro TV (1,28 milioane cu episodul în versuri Las Fierbinţi) , dar peste Antena 1 (aproape 1,1 milioane, cu filmul Jaf în stil italian).
URBAN. La oraşe, clasamentul pe interval a fost Pro TV (cu aproape 700.000 de telespectatori), Antena 1 (aproape 600.000) şi Kanal D (444.000 de telespectatori la oraşe).
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, emisiunea prezentată de Cristian Sabbagh a avut 184.000 de telespectatori pe minut. Kanal D a fost pe locul al treilea, după Pro TV (peste 400.000) şi Antena 1 (300.0000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani).
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 ianuarie, pe intervalul Sabbagh în acţiune (21.00 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.283.000 | 7.0 | 14.2 |
2 | Kanal D | 1.138.000 | 6.2 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 1.085.000 | 5.9 | 12.0 |
4 | Romania TV | 563.000 | 3.1 | 6.2 |
5 | National TV | 484.000 | 2.6 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 9 ianuarie, pe intervalul Sabbagh în acţiune (21.00 - 22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 685.000 | 6.9 | 14.7 |
2 | Antena 1 | 585.000 | 5.9 | 12.6 |
3 | Kanal D | 444.000 | 4.5 | 9.5 |
4 | Romania TV | 341.000 | 3.4 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 271.000 | 2.7 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 9 ianuarie, pe intervalul Sabbagh în acţiune (21.00 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 408.000 | 8.6 | 22.6 |
2 | Antena 1 | 297.000 | 6.2 | 16.5 |
3 | Kanal D | 184.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Pro Cinema | 74.000 | 1.6 | 4.1 |
5 | National TV | 46.000 | 1.0 | 2.5 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Si cum naiba sa fii atat de prost sa vezi facatura asta??
Kanal D merita locul 3 in top datorita serialelor turcesti. Daca nu erau ele, Kanal D murea se mult!