AUDIENŢE. Prima seară din an a fost a Pro TV. După ce noaptea de Revelion a fost câştigată de Antena 1, seara de 1 ianuarie a fost în avantajul Pro TV.
Filmul Răzbunătorii - Avengers, dat de Pro TV, a plasat postul pe prima poziţie în topul audienţelor. Pe targetul comercial şi la oraşe, cifrele filmului au fost de aproape două ori mai mari decât ale Antenei 1, care difuza comedia Bean.
Clasamentul atipic pe intervalul filmului, cu Antena Stars în top cinci pe toate targeturile şi cu locuri bune pentru Prima TV şi România TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele în prima seară din 2016, pe intervalul filmului Avengers, dar şi pe întregul segment de Prime-Time (19.00-23.00).
Avengers - Răzbunătorii l-au învins pe Mr. Bean
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,4 milioane de români au urmărit filmul Avengers - Răzbunătorii. Pe intervalul filmului (20.30-23.00), la Antena 1, cu Mr. Bean, s-au uitat aproape 900.000 de români.
Topul la nivel naţional continuă cu Prima TV, pe un loc 3 cu filmul Păcală se întoarce. Poziţia a patra pentru Antena Stars şi locul cinci pentru TVR 1. Kanal D lipseşte din top cinci pe intervalul filmului.
URBAN. La oraşe, diferenţa dintre filmul de pe Pro TV şi Antena 1 a fost aproape dublă: 860.000 de telespectatori la filmul Avengers şi 460.000 la Mr. Bean.
Locul trei pentru postul de ştiri România TV, patru pentru Antena Stars şi cinci pentru Antena 3.
COMERCIAL. Răzbunătorii au atras pe Pro TV peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 235.000 de telespectatori din acest target. Un loc trei pentru Antena Stars şi patru pentru Kanal D.
Audienţa posturilor TV pe 1 ianuarie 2016, pe intervalul filmului Avengers - Răzbunătorii (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.387.000 | 7.6 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 893.000 | 4.9 | 10.6 |
3 | Prima TV | 467.000 | 2.5 | 5.6 |
4 | Antena Stars | 440.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | TVR 1 | 439.000 | 2.4 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe 1 ianuarie 2016, pe intervalul filmului Avengers - Răzbunătorii (20.30-23.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 860.000 | 8.6 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 460.000 | 4.6 | 10.1 |
3 | Romania TV | 273.000 | 2.7 | 6.0 |
4 | Antena Stars | 210.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 194.000 | 2.0 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe 1 ianuarie 2016, pe intervalul filmului Avengers - Răzbunătorii (20.30-23.00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 524.000 | 10.9 | 28.7 |
2 | Antena 1 | 235.000 | 4.9 | 12.9 |
3 | Antena Stars | 79.000 | 1.6 | 4.3 |
4 | Kanal D | 61.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | Romania TV | 52.000 | 1.1 | 2.8 |
Prime-Time: Aproape 1,5 milioane de români la Pro TV
Pro TV a avut o medie de 1,45 de milioane de români pe minut în intervalul de prime-time 19.00-23.00, în care a difuzat Ştirile Pro TV şi filmele Avengers - Răzbunătorii şi Lupul de pe Wall-Street. Locul doi pentru Antena 1, cu 1,1 milioane şi poziţia a treia pentru Kanal D.
Pe întregul interval de maximă audienţă, media Pro TV la oraşe s-a apropiat de 900.000 de telespectatori pe minut. La oraşe, de remarcat poziţia a treia pe interval pentru postul de ştiri România TV.
Pe segmentul comercial, peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Pro TV în prima seară din 2016. Locul doi pentru Antena 1, cu o audienţă la jumătate şi poziţia a treia pe segment pentru Kanal D.
Audienţa posturilor TV pe1 ianuarie 2016, pe intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.447.000 | 7.9 | 16.7 |
2 | Antena 1 | 1.126.000 | 6.1 | 13.0 |
3 | Kanal D | 461.000 | 2.5 | 5.3 |
4 | TVR 1 | 451.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Romania TV | 405.000 | 2.2 | 4.7 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 887.000 | 8.9 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 549.000 | 5.5 | 11.7 |
3 | Romania TV | 258.000 | 2.6 | 5.5 |
4 | Kanal D | 227.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | TVR 1 | 196.000 | 2.0 | 4.2 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 513.000 | 10.7 | 27.6 |
2 | Antena 1 | 251.000 | 5.2 | 13.4 |
3 | Kanal D | 88.000 | 1.8 | 4.7 |
4 | Antena Stars | 68.000 | 1.4 | 3.7 |
5 | National TV | 53.000 | 1.1 | 2.8 |
PS : Kanal D va reveni cel mai probabil de luni pe locul 2 pe national si urban.