AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Next Star din acest sezon a avut prima poziţie pe două targeturi. Programul prezentat de Dan Negru pe Antena 1 a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Pe targetul comercial, Next Star a fost pe poziţia a doua după Pro TV. De remarcat la segmentul 18-49 de ani două posturi. Antena Stars pe locul patru şi Digi 24. Pe tot intervalul NextStar, timp de trei ore (20.30-23.30), postul de ştiri al Digi 24 a fost pe locul cinci în acest segment.
De notat că, deşi au avut locurile 4-5, Antena Stars şi Digi 24au fost mult în urma plutonului Pro TV-Antena1 - Kanal D, posturi cu cifre de 5-6 ori mai mari decât cele două televiziuni.
Paginademedia.ro va prezinta audientele posturilor TV pe intervalul primei ediţii Next Star din acest sezon (intervalul 20.30-23.30):
NATIONAL. Next Star a intrat în noul sezon cu un format schimbat, care permite, pe lângă muzică, dans sau actorie, şi alte numere ale copiilor înscrişi. Media programului la debutul în noul sezon: aproape 1,8 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Locul al doilea a fost al Kanal D (1,67 milioane), urmat de Pro TV, cu 1,35 milioane.
Clasamentul a fost completat de Antena 3 şi România TV
URBAN. Aproape 900.000 de telespectatori la oraşe pentru Next Star. Kanal D - cu Bahar şi WowBiz - a fost aproape la o diferenţă de 27.000 de telespectatori.
Şi în mediul urban, au urmat în top Antena 3 şi România TV.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Next Star a fost pe locul al doilea, după Pro TV. Emisiunea lui Dan Negru a numărat 368.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de aproape 400.000 la Pro TV. Kanal D a avut pe acest segment 275.000 de telespectatori.
Locurile patru şi cinci au fost ocupate de Antena Stars şi Digi 24. Diferenţele faţă de primele trei locuri au fost însă foarte mari. Antena Stars a fost urmărită de 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, iar Digi 24, de 42.000.
Audienţa posturilor TV joi, 11 februarie pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.788.000 | 9.8 | 18.5 |
2 | Kanal D | 1.668.000 | 9.1 | 17.3 |
3 | Pro TV | 1.358.000 | 7.4 | 14.1 |
4 | Antena 3 | 438.000 | 2.4 | 4.5 |
5 | Romania TV | 362.000 | 2 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 873.000 | 8.8 | 16.9 |
2 | Kanal D | 845.000 | 8.5 | 16.4 |
3 | Pro TV | 688.000 | 6.9 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 300.000 | 3 | 5.8 |
5 | Romania TV | 213.000 | 2.1 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 393.000 | 8.3 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 368.000 | 7.7 | 18.1 |
3 | Kanal D | 274.00 | 5.8 | 13.5 |
4 | Antena Stars | 49.000 | 1 | 2.4 |
5 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 2.1 |
Comentarii