AUDIENŢE. Las Fierbinţi a pornit pe primul loc în nou sezon, al nouălea pe Pro TV. Serialul a depăşit pe intervalul de difuzare producţia turcească Bahar, de pe Kanal D şi talent-showul Next Star cu Dan Negru, de pe Antena 1.
În primul episod al noii serii Las Fierbinţi, vârfurile de audienţă s-au dus spre 2,8 milioane de români pe minut.
De remarcat cotă de piaţă a Las Fierbinţi pe targetul comercial: aproape 32%, ceea ce înceamnă că unul din trei români între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe producţia de pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul primului episod Las Fierbinţi din noul sezon (intervalul 20.30-22.30):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,1 milioane de români s-au uitat la Las Fierbinţi în fiecare minut. Serialul de pe Pro TV a avut un avans de peste 200.000 de telespectatori în faţa producţiei Bahar, de pe Kanal D. Locul trei pentru Antena 1, cu peste un milion şi jumătate de români la Next Star.
De notat locul cinci pentru Naţional TV, cu serialul indian Dragoste şi ură şi cu debutul unui serial canadian Patrula 19-2.
Vârf naţional Las Fierbinţi: 2,77 milioane de persoane (15,1 rating şi 26,6% cotă de piaţă) la 21.10.
URBAN. O medie de peste 1,1 milioane de telespectatori la oraşe, pentru Las Fierbinţi A fost singurul program de pe interval cu peste un milion medie. Locul al doilea, după Pro TV, a fost al Kanal D, cu 940.000 de telespectatori. La Next Star s-au uitat 777.000 de telespectatori din urban.
Vârf urban Las Fierbinţi: 1,4 milioane de persoane (14,1 rating şi 25,4% cotă de piaţă) la 21.10.
COMERCIAL. Las Fierbinţi a fost urmărit de 673.000 de telespectatori întyre 18 şi 49 de ani, de peste două ori mai mulţi decât a înregistrat serialul Bahar. Cotă de piaţă mare pentru producţia de pe Pro TV: aproape 32%.
Pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a fost pe locul al treilea.
Vârf comercial Las Fierbinţi: 827.000 de telespectatori (17,3 rating şi 39,3% cotă de piaţă), la 22.12.
Audienţa posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.156.000 | 11.8 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.824.000 | 10.0 | 18.1 |
3 | Antena 1 | 1.525.000 | 8.3 | 15.1 |
4 | Antena 3 | 460.000 | 2.5 | 4.6 |
5 | National TV | 342.000 | 1.9 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.141.000 | 11.4 | 20.9 |
2 | Kanal D | 939.000 | 9.4 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 777.000 | 7.8 | 14.2 |
4 | Antena 3 | 310.000 | 3.1 | 5.7 |
5 | Romania TV | 174.000 | 1.7 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 673.000 | 14.0 | 31.6 |
2 | Kanal D | 294.000 | 6.1 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 271.000 | 5.7 | 12.7 |
4 | Prima TV | 51.000 | 1.1 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 36.000 | 0.8 | 1.7 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Da, super comedie de pe PRO, L.F. este pe 1 cu oricine se bate, la fel si R.A.T., dar daca Bahar o sa fie mutata LUNI-MARTI-MIERCURI? Ce face atunci PRO? Ferma o sa fie sub Kanal D, Bake Off are premiera dar ce vedem? Dulcegarii..
Nu mi se pare interesanta emisiunea din punctul meu de vedere.