În primele zile din februarie, serialul turcesc Bahar, în combinaţie cu WowBiz, a adus Kanal D prima poziţie, două zile la rând, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe. Situaţia a fost asemănătoare şi săptămâna trecută.
Luni şi marţi, intervalul 20.00-24.00 a fost al turcilor de la Kanal D. Aseară, diferenţa pe targetul naţional a fost consistentă. La nivelul întregii ţări, Kanal D a avut jumătate de milion de telespectatori pe minut peste locurile doi şi trei. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziţia a doua.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară (marţi, 2 februarie), pe intervalul 20.00-24.00:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,6 milioane de români s-au uitat la Kanal D în intervalul 20.00-24.00. Postul a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1 (cu 1,1 milioane) şi de Pro TV (1,05 milioane).
URBAN. Pe targetul urban, Kanal D a avut o medie de 810.000 de telespectatori, fiind urmat de Pro TV, cu 585.000. Antena 1, Antena 3 şi România TV au completat topul.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziţia a doua, dar diferenţa faţă de primul loc - Pro TV, a fost mai mică decât în mod obişnuit. Astfel, Pro TV a numărat 360.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani în intervalul 20.00-24.00. La Kanal D s-au uitat cu 70.000 mai puţini, adică 290.000. Locul trei pe acest target pentru Antena 1.
Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.596.000 | 8.7 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 1.097.000 | 6 | 12.5 |
3 | Pro TV | 1.046.000 | 5.7 | 11.9 |
4 | Antena 3 | 401.000 | 2.2 | 4.6 |
5 | Prima TV | 386.000 | 2.1 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 813.000 | 8.2 | 16.6 |
2 | Pro TV | 585.000 | 5.9 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 514.000 | 5.2 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 293.000 | 2.9 | 6 |
5 | Romania TV | 210.000 | 2.1 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 358.000 | 7.5 | 18.1 |
2 | Kanal D | 290.000 | 6.1 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 267.000 | 5.6 | 13.4 |
4 | Prima TV | 77.000 | 1.6 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 68.000 | 1.4 | 3.4 |
Trimite un comentariu