Mitingul din Piaţa Constituţiei, transmis în direct de Antena 3, i-a adus postului de ştiri primul loc pe intervalul în care s-a desfăşurat evenimentul: 15.00-18.00.
Antena 3 a fost pe primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Pe targetul comercial 18-49, postul de ştiri a fost pe locul al treilea, fiind depăşit de generalistele Pro TV şi Antena 1. Practic, sub 20% din publicul urban al Antena 3 pe intervalul mitingului a fost din acest segment de public.
Paginademedia.ro prezintă în continuare clasamentele de audienţă pe intervalul de desfăşurare a mitingului din Piaţa Constituţiei (15.00-18.00):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la mitingul transmis de Antena 3 din Piaţa Constituţiei. Postul condus de Mihai Gâdea a fost pe prima poziţie, înainte de Antena 1 (un milion media) şi de Pro TV (960.000).
Cum au stat celealte posturi de ştiri pe interval? 210.000 de telespectatori la România TV (locul 5), 110.00 la B1 TV (loc 11), 75.000 deromâni la Realitatea TV (loc 16) şi 64.000 la Digi 24 (loc 19).
URBAN. Evenimentul din Piaţa Constituţiei a ţinut Antena 3 pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 750.000 de telespectatori pe minut. Pe intervalul mitingului, Pro TV avea o medie de jumătate de milion de telespectatori, la fel Antena 1.
Posturile de ştiri pe urban: 110.000 de telespectatori la România TV (loc 5), 74.000 la B1 TV (loc 6), 60.000 la Digi 24 (loc 11) şi 33.000 la Realitatea TV (loc 19)
COMERCIAL. Clasament cu totul diferit pe segmentul de public comercial, cel cu vârste între 18 şi 49 de ani. La acest capitol, Antena 3 a numărat 136.000 de telespectatori pe minut. Practic, sub 20% din publicul telespectator al mitingului a fost din targetul comercial.
Antena 3 a fost pe 3, după Pro TV (233.000) şi Antena 1 (180.000).
Celelalte posturi de ştiri pe comercial: 24.000 de telespectatori la România TV, 21.000 la B1 TV, 16.000 la Digi 24 şi sub 10.000 la Realitatea TV.
Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 1.192.000 | 6.5 | 17.3 |
2 | Antena 1 | 1.016.000 | 5.5 | 14.7 |
3 | Pro TV | 962.000 | 5.2 | 14 |
4 | Kanal D | 674.000 | 3.7 | 9.8 |
5 | Romania TV | 208.000 | 1.1 | 3 |
6 | Disney | 151.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Acasa | 144.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 142.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Cartoon Network | 131.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | AXN | 117.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | B1TV | 111.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | Minimax/A+ | 97.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | TVR 1 | 97.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Prima TV | 84.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Antena Stars | 78.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Realitatea TV | 75.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Boomerang | 74.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | Disney Junior | 69.000 | 0.4 | 1 |
19 | Digi 24 | 64.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Diva | 47.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 751.000 | 7.5 | 20.4 |
2 | Pro TV | 502.000 | 5 | 13.7 |
3 | Antena 1 | 499.000 | 5 | 13.6 |
4 | Kanal D | 252.000 | 2.5 | 6.9 |
5 | Romania TV | 111.000 | 1.1 | 3 |
6 | B1TV | 74.000 | 0.7 | 2 |
7 | Acasa | 69.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | Disney | 67.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Minimax/A+ | 63.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 61.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Digi 24 | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | AXN | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Cartoon Network | 54.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | TVR 1 | 41.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Prima TV | 41.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Disney Junior | 40.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Antena Stars | 38.000 | 0.4 | 1 |
18 | Diva | 34.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Realitatea TV | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Boomerang | 30.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 233.000 | 4.9 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 181.000 | 3.8 | 14.6 |
3 | Antena 3 | 136.000 | 2.8 | 11 |
4 | Kanal D | 58.000 | 1.2 | 4.7 |
5 | Acasa | 36.000 | 0.8 | 2.9 |
6 | Pro Cinema | 36.000 | 0.8 | 3 |
7 | Minimax/A+ | 28.000 | 0.6 | 2.3 |
8 | AXN | 26.000 | 0.5 | 2.1 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Disney | 24.000 | 0.5 | 1.9 |
11 | B1TV | 21.000 | 0.4 | 1.7 |
12 | Cartoon Network | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 16.000 | 0.3 | 1.3 |
14 | History Channel | 16.000 | 0.3 | 1.3 |
15 | Antena Stars | 15.000 | 0.3 | 1.2 |
16 | Diva | 15.000 | 0.3 | 1.2 |
17 | Nickelodeon | 15.000 | 0.3 | 1.2 |
18 | DigiSport 1 | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
19 | Disney Junior | 13.000 | 0.3 | 1.1 |
20 | Boomerang | 13.000 | 0.3 | 1 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Mai usor cu pianul pe scari. Anul trecut, celalalt site de media, pe care-l urmareai, dadea audientele zilnice, iar Gherghe era pe locul 2, pe comercial, cu mici exceptii. Aveti grija ca anul acesta ati ajuns pe 3, pe comercial. Cum se face ca in fiecare an(fara exceptie), Pro-ul are incasari duble din publicitate, fata de Intact?