AUDIENŢE. Premieră pentru Kanal D. Pentru prima dată în istoria postului, televiziunea a fost cinci zile la rând pe primul loc în intervalul orar 20.00.00-24.00, peste Pro TV şi Antena 1, la nivel naţional şi la oraşe. Pe targetul comercial, a fost pe poziţia a doua.
Pe primele cinci zile din februarie, cu serialul Bahar, urmat de WowBiz, Kanal D a avut un avans de câteva sute de mii de telespectatori în faţa următoarelor clasate. Cea mai mare diferenţă a fost marţi, când postul deţinut de turcii de la Dogan a avut în faţa celorlalte posturi, la nivel naţional, jumătate de milion de români pe minut. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, Kanal D a fost pe poziţia a doua, o urcare şi pe acest target unde, de obicei, era pe locul trei, după Antena 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii în perioada 1-5 februarie, pe intervalul 20.00-24.00:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, în primele cinci zile din februarie Kanal D a avut, în intervalul 20.00-24.00, o medie de aproape 1,6 milioane de români, cu Bahar şi WowBiz. În această perioadă, locul doi a afost al Pro TV, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Următorul post în top a fost Antena 1, cu aproape 1,2 milioane de români pe post.
URBAN. Aproape 800.000 de telespectatori media pentru Kanal D în intervalul 20.00-24.00, în primele cinci zile din februarie, cu 100.000 mai mulţi decât Pro TV. Media Antena 1 a fost de jumătate de milion de telespectatori în mediul urban.
COMERCIAL. Kanal D a fost pe locul doi pe segmentul comercial, cu o medie de 280.000 de telespectatori pe minut. Postul turcilor de la Dogan a fost la 100.000 de telespectatori în urma Pro TV. De cele mai multe ori, pe segmentul 18-49 de ani, Kanal D era pe locul al treilea, după Antena 1.
Audienţa posturilor TV în săptămâna 1-5 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.565.000 | 8.5 | 17.6 |
2 | Pro TV | 1.334.000 | 7.3 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 1.066.000 | 5.8 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 404.000 | 2.2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 323.000 | 1.8 | 3.6 |
6 | National TV | 304.000 | 1.7 | 3.4 |
7 | TVR 1 | 297.000 | 1.6 | 3.3 |
8 | Prima TV | 292.000 | 1.6 | 3.3 |
9 | Antena Stars | 225.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | ETNO | 168.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în săptămâna 1-5 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 789.000 | 7.9 | 16.3 |
2 | Pro TV | 685.000 | 6.9 | 14.2 |
3 | Antena 1 | 509.000 | 5.1 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 300.000 | 3.0 | 6.2 |
5 | Romania TV | 208.000 | 2.1 | 4.3 |
6 | TVR 1 | 150.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Antena Stars | 133.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | National TV | 129.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Prima TV | 120.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | AXN | 91.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în săptămâna 1-5 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 381.000 | 8.0 | 19.9 |
2 | Kanal D | 279.000 | 5.9 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 242.000 | 5.1 | 12.6 |
4 | Prima TV | 52.000 | 1.1 | 2.7 |
5 | Antena Stars | 52.000 | 1.1 | 2.7 |
6 | Antena 3 | 51.000 | 1.1 | 2.6 |
7 | National TV | 44.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | AXN | 35.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 34.000 | 0.7 | 1.8 |
Comentarii
Daca o sa difuzeze intr-un experiment un week-end serialul BAHAR, o sa fie pe 1 si pe Comercial.
Bahar: Viata furata, cel mai bun serial al lunilor februarie si ianuarie!