AUDIENŢE. Filmul de animaţie Frozen, difuzat de Antena 1, a adus un record pentru staţia Intact. Producţia Disney este filmul cu cea mai mare audienţă înregistrată pe targetul comercial 18-49 de ani de Antena 1, în ultimul an.
De la 1 ianuarie 2015 şi până la Frozen, doar două emisiuni speciale date de Antena 1 în ultima zi din an - Revelionul starurilor şi Chef de râs - au avut cifre mai mari pe comercial decât Frozen. Niciun film dat de Antena 1 nu a avut însă performanţa animaţiei pe targetul 18-49 de ani.
La nivel naţional, Frozen a fost la egalitate absolută cu Roata norocului, de pe Kanal D. La oraşe, cifrele animaţiei s-au apropiat de un milion, iar Antena 1 a fost pe prima poziţie.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV duminică seara pe intervalul Frozen (20.00-22.00):
NAŢIONAL. Animaţia Disney a fost urmărită pe Antena 1 de 1,7 milioane de români, în fiecare minut. Frozen a fost la egalitatea absolută cu Kanal D, care difuza Roata norocului: acelaşi număr de persoane, acelaşi rating şi acelaşi market share. Locul al treilea pentru Pro TV, cu 1,62 milioane de telespectatori.
Vârf naţional: 2,26 milioane de telespectatori (12,4 rating şi 20% market share), la 20.48
URBAN. La oraşe, Frozen a avut o medie de 960.000 de telespectatori pe minut. Prima poziţie pentru Antena 1, urmată de Pro TV, cu 910.000 şi Kanal D, cu 610.000
Vârf urban: 1,23 milioane de telespectatori (12,3 rating şi 20,6% cotă de piaţă), la 20.46
COMERCIAL. Audienţa Frozen pe targetul comercial 18-49 de ani fost, cu Frozen, mult peste media staţiei pe acest segment. O medie de 560.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Antena 1. Postul Intact a fost pe prima poziţie pe inteval, pe acest target.
De la 1 ianuarie 2015 şi până la Frozen, niciun film nu a atras o audienţă apropiată de animaţia Disney. Singurele emisiuni cu cifre mai mari au fost două programe speciale date în ultima zi din an - Revelionul starurilor (cu o medie de de 850.000 de telespectatori pe acest target) şi Chef de râs (650.000).
Cifre bune pe targetul comercial a avut şi Cartea junglei (săptămâna trecută), cu peste jumătate de milion de telespectatori din segmentul comercial.
Vârf comercial: 701.000 de telespectatori (14,5 rating şi 29,3% market share), la 21.45
Audienţa posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel NAŢIONAL (20.00-22.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.705.000 | 9.3 | 15.4 |
2 | Kanal D | 1.705.000 | 9.3 | 15.4 |
3 | Pro TV | 1.620.000 | 8.8 | 14.6 |
4 | Prima TV | 721.000 | 3.9 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 549.000 | 3 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel URBAN (20.00-22.00):
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 960.000 | 9.6 | 16.4 |
2 | Pro TV | 908.000 | 9.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 612.000 | 6.1 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 362.000 | 3.6 | 6.2 |
5 | Prima TV | 341.000 | 3.4 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, pe publicul COMERCIAL (20.00-22.00):
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 558.000 | 11.6 | 23.7 |
2 | Pro TV | 476.000 | 9.9 | 20.2 |
3 | Kanal D | 162.000 | 3.4 | 6.9 |
4 | DigiSport 1 | 146.000 | 3 | 6.2 |
5 | Prima TV | 125.000 | 2.6 | 5.3 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Mai Prostalaule, Frozen (150 milioane $) a fost de 6 ori mai scump decat Taken (25 milioane $). Sursa imdb.com
Bafta.