AUDIENŢE. A doua ediţie din acest sezon a emisiunii Românii au talent a avut cifre de două ori mai mari pe interval decât locul doi pe interval. Vârfurile emisiunii s-au apropiat de 4,5 milioane de români.
Pe tot intervalul Românii au talent, pe poziţia a doua a fost Kanal D, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.
Comparativ cu săptămâna trecută, audienţa Românii au talent a fost asemănătoare la nivel urban şi pe targetul comercial, dar mai scăzută cu (cu aproximativ 300.000 mai puţini), la nivel naţional.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de a doua ediţie Românii au talent din acest sezon (intervalul 20.30-23.05):
NAŢIONAL. A doua ediţie Românii au talent din acest sezon a ţinut în faţa televizoarelor 3,3 milioane de români. Audienţa emisiunii jurizate de Florin Călinescu, Andra, Andi Moisescu şi Mihaela Rădulescu a fost de două ori mai mare decât locul doi, ocupat de Kanal D. Săptămâna trecută, la Românii au talent s-au uitat peste 3,6 milioane de români în fiecare minut.
Antena 1, cu Rambo, a obţinut poziţia a treia: 675.000 de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară filmul.
Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 4,43 milioane de persoane (24,2 rating şi 43,2% cotă de piaţă) la 21,43.
URBAN. O medie de aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut la nivel urban, cifră apropiată de audienţa săptămânii trecute. Primul loc pentru Pro TV, urmat de Kanal D, cu 880.000 de telespectatori.
Locul 3 pentru Antena 1, la distanţă: 410.000 de telespectatori la oraşe.
COMERCIAL. Talent-show-ul de pe Pro TV a avut, ca şi săptămâna trecută, aproape un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Ca şi săptămâna trecută, cota de piaţă pe acest segment a fost mult în faţa celorlalte canale: 45% market share (faţă de 13% locul doi), ceea ce înseamnă că aproape jumătate din publicul comercial cu televizoarele deschise era aseară pe Pro TV.
Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,15 milioane de telespectatori (23,9 rating şi 52,3% cotă de piaţă), la 22.08.
Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.256.000 | 17.8 | 33.0 |
2 | Kanal D | 1.625.000 | 8.9 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 908.000 | 5.0 | 9.2 |
4 | TVR 1 | 349.000 | 1.9 | 3.5 |
5 | Antena 3 | 330.000 | 1.8 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.791.000 | 18.0 | 33.6 |
2 | Kanal D | 878.000 | 8.8 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 412.000 | 4.1 | 7.7 |
4 | Antena 3 | 213.000 | 2.1 | 4.0 |
5 | TVR 1 | 151.000 | 1.5 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 978.000 | 20.3 | 45.1 |
2 | Kanal D | 282.000 | 5.8 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 166.000 | 3.4 | 7.6 |
4 | Romania TV | 34.000 | 0.7 | 1.6 |
5 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.7 | 1.5 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Adica Antena3 in cifre reale are audienta mai mica decat DigiSport1 .
Fireste , sunt un *** basist .
mile, lasa-ne. uita-te tu la lucrurile inteligente de la antena pe care o lauzi orice ar fi.
iuliane, matematica inca nu ai invatat? :))
P.s.: Postacilor, si aia 30.000 conteaza!