Skip to main content

AUDIENŢE. Dinamo - Steaua, un meci cu 2,5 milioane de spectatori. Trei sferturi la Pro TV. Digi, pe 4

 
AUDIENŢE. Dinamo - Steaua, un meci cu 2,5 milioane de spectatori. Trei sferturi la Pro TV. Digi, pe 4

AUDIENŢE. Meciul Dinamo - Steaua a ţinut în faţa televizoarelor 2,5 milioane de telespectatori. Atât au totalizat cele trei canale care au difuzat partida: Pro TV, DigiSport şi Dolce Sport.

Publicitate

Cei mai mulţi au fost pe Pro TV: trei sferturi din cei 2,5 milioane de români care s-aui uitat la meci l-au urimărit la Pro TV.

Pro TV a fost, pe intervalul meciului, cel mai urmărit post de televiziune.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Dinamo - Steaua, difuzat de Pro TV, DigiSport şi Dolce Sport (intervalul 20.30-22.20):

NAŢIONAL. Meciul Dinamo - Steaua (0-0) a avut, pe Pro TV, o medie de 1,9 milioane de români în fiecare minut, cifră cu care Pro TV a fost pe Primul loc, urmat de Kanal D (la mică distanţă, cu Bahar) şi de Antena 1.

DigiSport, care a transmis partida din Cupa României, a fost pe locul patru la nivelul întregii ţări. Peste 400.000 de români au văzut meciul la postul deţinut de RCS.

Pe DolceSport s-au uitat la meci 150.000 de români .

URBAN. La oraşe, Pro TV a atras, cu meciul Dinamo - Steaua, aproape un milion de telespectatori pe minut. Top identic cu situaţia pe naţional - Pro TV, Kanal D, Antena 1.

DigiSport a fost pe patru şi pe acest target, cu 350.000 de telespectatori la oraşe.

Reprezentare mai slabă pentru Dolce Sport la oraşe. Postul deţinut de Telekom, cu o acoperire mai bună în mediul rural, a avut sub 50.000 de telespectatori la oraşe şi nu a prins top 20.

COMERCIAL. Cum s-a împărţit publicul comercial al meciului? Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV, la Dinamo Steaua. Locul patru pe target pentru Digi Sport, cu 140.000 de telespectatori din acest segment.

Pe publicul comercial, Dolce Sport a avut un procent foarte scăzut: doar 11.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au urmărit meciul de fotbal pe acest post.

Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.898.000 10.4 17.9
2 Kanal D 1.862.000 10.2 17.6
3 Antena 1 1.542.000 8.4 14.6
4 DigiSport 1 420.000 2.3 4
5 National TV 328.000 1.8 3.1
6 Antena 3 317.000 1.7 3
7 Romania TV 316.000 1.7 3
8 Prima TV 243.000 1.3 2.3
9 Antena Stars 182.000 1 1.7
10 TVR 1 161.000 0.9 1.5
11 Dolce Sport 149.000 0.8 1.4
12 Pro Cinema 141.000 0.8 1.3
13 ETNO 133.000 0.7 1.3
14 Acasa 116.000 0.6 1.1
15 Disney 114.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 987.000 9.9 17.2
2 Kanal D 944.000 9.5 16.4
3 Antena 1 780.000 7.8 13.6
4 DigiSport 1 352.000 3.5 6.1
5 Antena 3 225.000 2.3 3.9
6 Romania TV 161.000 1.6 2.8
7 National TV 117.000 1.2 2
8 Antena Stars 104.000 1 1.8
9 AXN 99.000 1 1.7
10 Prima TV 94.000 0.9 1.6
11 TVR 1 83.000 0.8 1.4
12 Pro Cinema 82.000 0.8 1.4
13 Disney 67.000 0.7 1.2
14 Disney Junior 65.000 0.7 1.1
15 Digi 24 63.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 508.000 10.6 21.9
2 Kanal D 340.000 7.1 14.7
3 Antena 1 325.000 6.8 14
4 DigiSport 1 140.000 2.9 6
5 Prima TV 58.000 1.2 2.5
6 Antena Stars 44.000 0.9 1.9
7 National TV 36.000 0.7 1.5
8 Digi 24 31.000 0.7 1.4
9 Romania TV 30.000 0.6 1.3
10 AXN 30.000 0.6 1.3
11 Antena 3 28.000 0.6 1.2
12 Acasa 25.000 0.5 1.1
13 Disney Junior 24.000 0.5 1
14 TVR 2 21.000 0.4 0.9
15 Boomerang 21.000 0.4 0.9

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stella Stella
    Multumesc frumos pt ca ati postat audientele serialelor tv pe decembrie 2015 si ianuarie 2016.Daca se poate, cand aveti timp si puteti, sa postati si audientele serialelor tv pe luna februarie 2016 cu un top 30.
  • cristi cristi
    La Pro(s)tv ar creste audienta semnificativ daca vor difuza in prime-time ,timp de doua ore ,un stop-cadru cu materii *** .
  • Iulian Iulian
    @Expertul, serialul Bahar in Turcia nu ajuns la final, iar daca Kanal D intrerupe serialul si il rebaga in septembrie, o sa piarda telespectatori.
  • F F
    si iata ca digi24 este peste antena3 pe comercial. vad ca si romania tv este peste. asta pentru cei care vin din cand in cand pe aici sa dea in postul asta de stiri, care are 30% public comercial, cifre pe care doar Protv le mai scoate.
  • Expertul, Expertul,
    @iulian, Interesul Kanal d e sa traga cat mai mult de serial. Kanal d adifuzat multe seriale dupa Suleyman, dar singurul care a reusit performante asemanatoare e Bahar.
  • Iulian Iulian
    Daca Kanal D ar difuza BAHAR de LUNI-VINERI, 100% luni marti si miercuri o sa fie pe 1 si joi-vineri pe 2.
  • Expertul, Expertul,
    Audientele sunt modeste in comparatie cu Steaua Dinamo din martie, 2014! http://www.paginademedia.ro/2014/03/derby-ul-steaua-dinamo-a-marcat-puternic-in-fata-lui-suleyman-si-a-lui-next-star Clasamentul arata foarte bine cu antenuta 1 pe trei!
  • Nantanticu Nantanticu
    Bravo Kanal D.. Veți fi a doua televiziune in,acest an
  • Aladin Pește Aladin Pește
    Deci Antena3 are 28.000 de telespectatori care conteaza .
    E limpede de ce dau publicitate la preturi de dumping , la asa o audienta mica .
    Cata disperare trebuie sa fie pe la departamentul de vanzari .....
  • qwerty qwerty
    Las Fierbinti a facut audienta mai buna saptamana trecuta pe acelasi spatiu orar, asa ca nu ar fi exclus ca ProTV, in stilul obisnuit, sa nu mai dea returul.
  • mile mile
    e un rating normal pt pro in prime time , nu a crescut mult , daca dadeau un film aveau aceeasi rating , ma mira ca stars este atat de sus , peste acasa tv

Trimite un comentariu

sus