AUDIENŢE. Meciul Dinamo - Steaua a ţinut în faţa televizoarelor 2,5 milioane de telespectatori. Atât au totalizat cele trei canale care au difuzat partida: Pro TV, DigiSport şi Dolce Sport.
Cei mai mulţi au fost pe Pro TV: trei sferturi din cei 2,5 milioane de români care s-aui uitat la meci l-au urimărit la Pro TV.
Pro TV a fost, pe intervalul meciului, cel mai urmărit post de televiziune.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Dinamo - Steaua, difuzat de Pro TV, DigiSport şi Dolce Sport (intervalul 20.30-22.20):
NAŢIONAL. Meciul Dinamo - Steaua (0-0) a avut, pe Pro TV, o medie de 1,9 milioane de români în fiecare minut, cifră cu care Pro TV a fost pe Primul loc, urmat de Kanal D (la mică distanţă, cu Bahar) şi de Antena 1.
DigiSport, care a transmis partida din Cupa României, a fost pe locul patru la nivelul întregii ţări. Peste 400.000 de români au văzut meciul la postul deţinut de RCS.
Pe DolceSport s-au uitat la meci 150.000 de români .
URBAN. La oraşe, Pro TV a atras, cu meciul Dinamo - Steaua, aproape un milion de telespectatori pe minut. Top identic cu situaţia pe naţional - Pro TV, Kanal D, Antena 1.
DigiSport a fost pe patru şi pe acest target, cu 350.000 de telespectatori la oraşe.
Reprezentare mai slabă pentru Dolce Sport la oraşe. Postul deţinut de Telekom, cu o acoperire mai bună în mediul rural, a avut sub 50.000 de telespectatori la oraşe şi nu a prins top 20.
COMERCIAL. Cum s-a împărţit publicul comercial al meciului? Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV, la Dinamo Steaua. Locul patru pe target pentru Digi Sport, cu 140.000 de telespectatori din acest segment.
Pe publicul comercial, Dolce Sport a avut un procent foarte scăzut: doar 11.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au urmărit meciul de fotbal pe acest post.
Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.898.000 | 10.4 | 17.9 |
2 | Kanal D | 1.862.000 | 10.2 | 17.6 |
3 | Antena 1 | 1.542.000 | 8.4 | 14.6 |
4 | DigiSport 1 | 420.000 | 2.3 | 4 |
5 | National TV | 328.000 | 1.8 | 3.1 |
6 | Antena 3 | 317.000 | 1.7 | 3 |
7 | Romania TV | 316.000 | 1.7 | 3 |
8 | Prima TV | 243.000 | 1.3 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 182.000 | 1 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 161.000 | 0.9 | 1.5 |
11 | Dolce Sport | 149.000 | 0.8 | 1.4 |
12 | Pro Cinema | 141.000 | 0.8 | 1.3 |
13 | ETNO | 133.000 | 0.7 | 1.3 |
14 | Acasa | 116.000 | 0.6 | 1.1 |
15 | Disney | 114.000 | 0.6 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 987.000 | 9.9 | 17.2 |
2 | Kanal D | 944.000 | 9.5 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 780.000 | 7.8 | 13.6 |
4 | DigiSport 1 | 352.000 | 3.5 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 225.000 | 2.3 | 3.9 |
6 | Romania TV | 161.000 | 1.6 | 2.8 |
7 | National TV | 117.000 | 1.2 | 2 |
8 | Antena Stars | 104.000 | 1 | 1.8 |
9 | AXN | 99.000 | 1 | 1.7 |
10 | Prima TV | 94.000 | 0.9 | 1.6 |
11 | TVR 1 | 83.000 | 0.8 | 1.4 |
12 | Pro Cinema | 82.000 | 0.8 | 1.4 |
13 | Disney | 67.000 | 0.7 | 1.2 |
14 | Disney Junior | 65.000 | 0.7 | 1.1 |
15 | Digi 24 | 63.000 | 0.6 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 3 martie, pe intervalul meciului Dinamo - Steaua (20.30-22.20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 508.000 | 10.6 | 21.9 |
2 | Kanal D | 340.000 | 7.1 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 325.000 | 6.8 | 14 |
4 | DigiSport 1 | 140.000 | 2.9 | 6 |
5 | Prima TV | 58.000 | 1.2 | 2.5 |
6 | Antena Stars | 44.000 | 0.9 | 1.9 |
7 | National TV | 36.000 | 0.7 | 1.5 |
8 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 1.4 |
9 | Romania TV | 30.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | AXN | 30.000 | 0.6 | 1.3 |
11 | Antena 3 | 28.000 | 0.6 | 1.2 |
12 | Acasa | 25.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | Disney Junior | 24.000 | 0.5 | 1 |
14 | TVR 2 | 21.000 | 0.4 | 0.9 |
15 | Boomerang | 21.000 | 0.4 | 0.9 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
E limpede de ce dau publicitate la preturi de dumping , la asa o audienta mica .
Cata disperare trebuie sa fie pe la departamentul de vanzari .....