Skip to main content

Bake Off şi Chefi la cuţite, bară la bară pe publicul comercial. Cifrele unei seri culinare

 
Bake Off şi Chefi la cuţite, bară la bară pe publicul comercial. Cifrele unei seri culinare

AUDIENŢE. Clasamente interesante în prima bătaie directă dintre emisiunile culinare Bake Off, de pe Pro TV şi Chefi la cuţite, programul cu cei trei foşti masterchefi produs de Mona Segall pentru Antena 1.

Publicitate

Bătălia s-a dat pe targetul comercial. Pe segmentul 18-49 de ani, pe intervalul Bake Off, Pro TV şi Antena 1 au fost la egalitate.

Emisiunea cu Florin Dumitrescu, Sorin Bontea şi Cătălin Scărlătescu a fost însă mai lungă cu o jumătate de oră decât Bake Off. 30 de minute suficiente ca să pună Antena 1 pe prima poziţie pe targetul comercial, pe intervalul Chefi la cuţite.

Dacă pe comercial lupta a fost strânsă, pe celelalte targeturi situaţia a fost diferită: Pro TV a avut primul loc la nivelul întregii ţări, iar Kanal D a fost cel mai urmărit post la oraşe. Emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul al treilea pe naţional şi pe urban.

De notat poziţia din top 5 a postului DigiSport, cu partide de fotbal din Liga I.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii culinare:

Intervalul Bake Off (20.30-22.30): Egalitate cu Antena pe comercial, primul loc pentru Pro TV pe naţional

NAŢIONAL. Bake Off a început la 20.30 şi s-a intersectat pe toată durata cu Chefi la cuţite. Pe intervalul Bake Off, Proi TV a fost cel mai urmărit post TV la nivelul întregii ţări, cu 1,4 milioane de români pe minut. Foarta aproape, la doar câteva mii de telespectatori distanţă, a fost Kanal D, cu serialul Furtună pe Bosfor.

Locul al treilea pentru Chefi la cuţite la nivel naţional, pe intersecţia cu Bake Off: puţin peste un milion de români medie, cu 400.000 sub showul de pe Pro TV.

URBAN. La oraşe, când bucătarii se luptă, turcii câştigă. Primul loc pentru Kanal D, urmat de Bake Off şi de Chefi la cuţite.

COMERCIAL. Egalitate Bake Off - Chefi la cuţite pe targetul comercial: aproape 400.000 de telespectatori pe minut şi la Pro TV, dar şi la Antena 1. Locul trei pentru Kanal D, la peste 150.000 de telespectatori tineri în urma culinarelor.

Audienţa posturilor TV luni, 7 martie, pe intervalul de intersecţie Bake Off (Pro TV) - Chefi la cuţite (Antena 1) - 20.30-22.30:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.396.000 7.6 14.8
2 Kanal D 1.388.000 7.6 14.7
3 Antena 1 1.018.000 5.6 10.8
4 Antena 3 520.000 2.8 5.5
5 National TV 436.000 2.4 4.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 769.000 7.7 14.7
2 Pro TV 698.000 7.0 13.3
3 Antena 1 638.000 6.4 12.2
4 Antena 3 318.000 3.2 6.1
5 DigiSport 1 278.000 2.8 5.3

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 397.000 8.3 18.7
2 Antena 1 397.000 8.3 18.6
3 Kanal D 238.000 4.9 11.2
4 Prima TV 78.000 1.6 3.7
5 DigiSport 1 78.000 1.6 3.6

Intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.00): Primul loc pe comercial pentru Antena 1, poziţia a treia pe naţional, egal cu Pro la oraşe

Chefi la cuţite a fost cu o jumătate de oră mai lung decât Bake Off. Showul cu foştii MasterChefi s-a terminat la 23.00, la o jumătate de oră după Bake Off.

La nivelul întregii ţări, pe tot intervalul Chefi la cuţite, Antena 1 a fost pe poziţia a treia, la câteva sute de mii de telespectatori în urma Pro TV şi Kanal D.

La oraşe, Kanal D a fost şi pe acest interval pe prima poziţie, iar Pro TV şi Antena 1 au fost la egalitate.

Jumătatea de oră în plus faţă de Bake Off s-a simţit pe segmentul comercial. Showul jurizat de Scărlătescu, Bontea şi Florin Dumitrescu a fost peste Pro TV pe acest target, după media pe intervalul Chefi la cuţite.

Audienţa posturilor TV luni, 7 martie, pe intervalul Chefi la cuţite (Antena 1) - 20.30-23.00:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.310.000 7.1 14.4
2 Kanal D 1.276.000 7 14
3 Antena 1 1.021.000 5.6 11.2
4 Antena 3 501.000 2.7 5.5
5 National TV 420.000 2.3 4.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 717.000 7.2 14.1
2 Pro TV 646.000 6.5 12.7
3 Antena 1 644.000 6.5 12.6
4 Antena 3 313.000 3.1 6.1
5 DigiSport 1 264.000 2.7 5.2

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 401.000 8.3 19.3
2 Pro TV 363.000 7.6 17.5
3 Kanal D 225.000 4.7 10.9
4 Prima TV 79.000 1.6 3.8
5 DigiSport 1 76.000 1.6 3.7

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    f nu prea ma uit la acest tip de emisiuni , dar asta arata ca oamenii nu tin cont de hd ci de continut , mareane - acestul e scopul unei tv , sa faca rating , trebuie prelungita o emisiune pana cand face rating bun, chiar pana la miezul noptii, nu inteleg de ce esti invidios
  • F F
    @ Mile : linisteste-te ca e doar exceptia. Protv sta mult mai bine pe comercial decat Antena. Emisiunea nu e buna. E de nivelul Antenei. Ar trebui sa te uiti. S-ar putea sa iti placa. :))
  • marian marian
    MILE CRED CA AI UITAT SA TI IEI PASTILA DE NOAPTE ,SUNT AICI CAND SA TERMINAT PE PRO SI A INCEPUT STIRILE SAU MUTAT PE ANTENUTA , DAR ANTENUTELE VOASTRE PRELUNGESC MIZERIILE PANA LA MIEZUL NOPTI SA FACA SI ELE AUDIENTA HOROR
  • F F
    Bake off nu are sare si piper la propiu si la figurat. M-am uitat putin si aseara si nu exista nicio poveste, nicio tensiune. Pana si eliminarea a fost facuta fara tensiune, cred ca in mai putin de un minut. Se vede ca la emisiune lucreaza oameni din linia a doua. Daca nu era imaginea HD, as fi spus ca e o emisiune de la Antena.
  • mile mile
    antena are din 1 000 000 de tel , 400 000 public comercial , 40 % sunt tineri care conteaza, sunt mai multi batrani la pro tv , doar 30 % sunt tineri , ce umilinta pt protevisti sa piarda publicul tanar , unde sunt iubitorii pro care ne spuneau ca batranii se uita antena , dar iata ca au luat bataie chiar pe targetul lor , mareane unde esti

Trimite un comentariu

sus