AUDIENŢE. Curierul Jason Statham şi o schimbare de strategie de programare au reuşit să plaseze Pro TV peste desenele animate de la Antena 1. Timp de câteva săptămâni, cu animaţii Disney, Antena 1 avea primul loc pe intervalul orar 20.00-22.00, duminica.
Duminică seara, animaţia Disney Neînfricata - Brave, a fost după filmul de pe Pro TV.
Pro TV a mers pe o strategie folosită de mai multe luni de Antena 1: a mutat programul de forţă din Prime-Time la ora 20.00. În mod normal, filmul de seară al Pro TV începea la ora 20.30. Antena 1 merge pe ora 20.00 pentru programul de seară încă din septembrie, anul trecut.
Pro TV a avut în acest weekend filmele de la ora 20.00. La fel le va avea şi săptămâna viitoare.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute duminica seara de filmul de animaţie Brave - Neînfricată, difuzat de Antena 1.
NAŢIONAL. La nivel naţional, filmul de animaţie a pus Antena 1 pe locul trei în topul audienţelor, cu o medie de 1,4 milioane de privitori. Postul a fost depăşit de Pro TV, care a avut Curierul - 1,7 milioane pe intervalul Brave -, şi de Kanal D, care a avut Roata norocului. Digi Sport 1 a fost a patra televiziunue, cu meciul Steaua - Astra.
URBAN. Antena 1 a avut locul al doilea la oraşe. Animaţia Brave a fost urmărită de 780.000 de persoane. Curierul a fost peste filmul de animaţie, având aproape 1 milion de orăşeni.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut locul al doilea: 415.000 de persoane pentru filmul Brave. Pro TV a fost cel mai urmărit pe segment, cu 511.000 de persoane.
De notat poziţia a treia pentru DigiSport, cu meciul Stelei.
Audienţa posturilor TV duminică, 13 martie, pe intervalul Brave (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.714.000 | 9.4 | 15.7 |
2 | Kanal D | 1.525.000 | 8.3 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 1.395.000 | 7.6 | 12.8 |
4 | DigiSport 1 | 578.000 | 3.2 | 5.3 |
5 | National TV | 567.000 | 3.1 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 13 martie, pe intervalul Brave (20.00-21.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 976.000 | 9.8 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 779.000 | 7.8 | 13.1 |
3 | Kanal D | 572.000 | 5.7 | 9.6 |
4 | DigiSport 1 | 471.000 | 4.7 | 7.9 |
5 | Antena 3 | 277.000 | 2.8 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 13 martie, pe intervalul Brave (20.00-21.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 511.000 | 10.7 | 21.8 |
2 | Antena 1 | 415.000 | 8.7 | 17.7 |
3 | DigiSport 1 | 206.000 | 4.3 | 8.8 |
4 | Kanal D | 133.000 | 2.8 | 5.7 |
5 | Prima TV | 98.000 | 2 | 4.2 |
Comentarii
Însă Kanal D este cel mai ”tare”...mai puțin de zece la sută din privitori acoperă zona ”comercial”...